Gå til innhold

Hvordan vil dere behandles kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann 68 som ikke har hatt kroppskontakt eller sex på mange år. De siste gangene jeg hadde sex, 12 år siden, så holdt jeg på til kvinnen hadde orgasme men fikk aldri det selv. Så egentlig har jeg ikke hatt noe på 23 år....

Saken er at jeg har truffet en fantastisk kvinne som tenner meg veldig. Hun er 58, flott, med deilig personlighet. Vi har flott kjemi og alt ligger til rette for noe. Problemet er at min seksuelle selvtillit er så lav og jeg vet egentlig ikke hvordan man gjør det(!).

Bare for å si det så er jeg ikke frastøtende,ubehagelig eller stygg. Jeg er i god for, slank, hygenisk, har håret i behold og etter norsk standard ganske "rik". 

Spørsmålet er hva gjør jeg? Hvordan ønsker voksne kvinner å bli behandlet i sengen? Hvordan signaliserer jeg at jeg ønsker å gi og ha sex?

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
comeon skrev (7 minutter siden):

Spørsmålet er hva gjør jeg? Hvordan ønsker voksne kvinner å bli behandlet i sengen? Hvordan signaliserer jeg at jeg ønsker å gi og ha sex?

Spør henne hva hun liker/ønsker.

Anonymkode: e5a99...f5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men husk å slukke lyset når dere gjør det! Eldre damer i hennes alder er fra en generasjon hvor lyset skulle være av. 

Anonymkode: d7ec5...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Din dårlige selvtillit er nok det største problemet her. Og årsaken til at sex ikke er så godt for deg. Så jeg tenker at det er viktig at dere snakker sammen om sex før du tenker på hvordan du signaliserer at du har lyst på sex. Hva hun liker er viktig, men det er også din nytelse. Ikke vær redd for å si hva du ønsker hun skal gjøre. 

For kvinner, uansett alder, er det som skjer før penetrering viktig. Og en kvinne på 58 år kan også være tørrere enn yngre, så samleie kan gjøre vondt om hun ikke er klar. Det virker som om du også behøver lang tid, så kos mye på forhånd før samleie.

Jeg er 48 år. Liker nærhet og kosing først. At min samboer er trygg på seg selv er viktig for meg. Vi nyter hverandre, bruker både hender, tunge og munn. Bruker glidemiddel når vi når så langt.

Det er mulig at en kvinne på hennes alder ikke er vant til å bli slikket, men spør henne. 

Anonymkode: 1f7ea...fb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men husk å slukke lyset når dere gjør det! Eldre damer i hennes alder er fra en generasjon hvor lyset skulle være av. 

Eh nei. Jeg er riktignok 10 år yngre, men kjenner ingen kvinner over 50 som vil ha lyset av. Eneste grunnen til det måtte i såfall være at mannen er så utiltrekkende at hun vil fantasere om en annen.

AnonymBruker
Skrevet

Som individ, og som omstendigheter legger naturlig tilrette for. 

Hadde nok i deres situasjon satt pris på at mannen var ærlig om at det var lenge siden og at han var usikker, så jeg ikke gikk ut fra at han hadde andre årsaker til å være tilbakeholden. 

Anonymkode: c046e...474

AnonymBruker
Skrevet

Et naturlig forløp vil gjerne være at dere har en tett, lang klem, kanskje litt kyssing, og du sier at du har lyst på henne.

Eller om dere kysser og koser, kan du spørre henne om hun vil være med inn på soverommet. Sier hun ja, spør du henne om du får kle av henne. 

Når klærne er av, gir du henne komplimenter, spør om det er områder på kroppen hun liker spesielt godt å bli tatt på, sier det er så godt å være når henne, kysser henne på magen, i nakken, kliner…

Ha silikonbasert glidemiddel ved senga, og bruk den raust på musa hennes. Masser, beføl musa og området rundt, varm henne godt opp og treng inn i henne. Ha sakte, nær og deilig elskov❤️

Anonymkode: b47ac...de7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Eh nei. Jeg er riktignok 10 år yngre, men kjenner ingen kvinner over 50 som vil ha lyset av. Eneste grunnen til det måtte i såfall være at mannen er så utiltrekkende at hun vil fantasere om en annen.

Men dempet lys er fint og nødvendig. Vi vil ikke ha lysrørlys på en 60 år gammel kropp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men dempet lys er fint og nødvendig. Vi vil ikke ha lysrørlys på en 60 år gammel kropp.

Et spotlys opp i rumpa liksom. Hehe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Et spotlys opp i rumpa liksom. Hehe

🤣 helst ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...