AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Hun trykker aldri liker på mine profilbilder, men gjør det på alle andre sine. Jeg får en god del likes av andre, spesielt menn, men aldri av henne, å hun er på fb 24/7 å får med seg absolutt alt. Jeg gir alltid like til henne. Skal nevnes at jeg ikke er noe «attention whore» som poster profilbilde hver uke, men kanskje 2/3 ganger per halvår. Hun unngår alt som har med meg å gjøre på fb. Er ikke noe problem i den forstand, men lurer litt på hva dette dreier som om. Anonymkode: 82457...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Get a life! Anonymkode: 4c5d1...b83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 Man får bare opp en liten del av hva folk poster i feeden sin. Og likes er ikke vennetjenester, man liker det man liker. Anonymkode: ba91e...f17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 Hvordan legger du merke til det? Det betyr du er inne konstant og sjekker om hun har gitt deg reaksjoner? Hvorfor er du så besatt? Er dere venner ellers? Møtes ellers? Anonymkode: 7dfcd...c80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Del Skrevet 2. januar 2024 jeg trykker aldri liker på bilder til folk ikke bryr jeg meg om noen gjør det på mine, gidder ikke og legge ut noen særlig heller trodde det bare var fjortiser som var opptatt av sånt Anonymkode: 9a92e...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 2. januar 2024 #6 Del Skrevet 2. januar 2024 Haha, ei god venninne av meg gjør det samme. Hun vil fortsatt henge med meg og tar jevnlig kontakt, så tar meg ikke nær av det. Selv har jeg tatt veldig mange av vennene mine på hide på Instagram. Jeg reagerer av og til litt negativt på at alle har det tilsynelatende så sinnsykt bra i livene sine om vinteren (jeg sliter med vinterdepresjon), men jeg ønsker fortsatt å bruke Instagram til blant annet treningsinspo. Det har faktisk funka veldig bra, og jeg slipper å trykke "unfollow" på vennene mine. Det handler ikke om at jeg ikke unner vennene mine å ha det bra, for det gjør jeg. Min mentale helse har det bare bedre av å se på søte golden retrievere og inspirerende treningsfolk på denne tiden av året. Nå høres det kanskje ikke ut som venninna di pleier å hide vennene sine, siden hun trykker like på andre sine poster. Og du sier jo at du ikke legger ut så mye, så da hadde det vært litt rart hvis hun hidet deg. Jeg ville uansett sett mer på hvordan hun behandler deg utenfor sosiale medier. Er det gjensidig kontakt, vil hun henge, osv.? Da ville jeg gitt faen i hvem hun gir likes til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Del Skrevet 2. januar 2024 Du må rett og slett slutte å like hennes bilder etc. Anonymkode: 38a93...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Del Skrevet 2. januar 2024 Det er befriende å ikke ha Facebook, anbefaler deg å prøve det ut. For jeg tror du har godt av det når du er så omhengt i likes. Anonymkode: d7910...73a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Del Skrevet 2. januar 2024 Du er jo opptatt av oppmerksomhet når du hele tiden legger merke til at én spesiell person liker bildene dine. Livet ditt er vel mer utenfor some enn på? Jeg liker sjelden bilder andre har lagt ut og bilder av meg selv finnes ikke på some lenger. Den siste tiden før jeg slettet bilder av meg selv, så gjorde jeg så ingen fikk kommentert. Orker ikke meldinger ala Åh, så pen du er, Åh, den sveisen kledde du, Blir bare penere og penere du. Hvis folk mente de ville de sagt det til meg når vi møttes. Få deg ett liv utenfor some og det er nok svært få som interesserer seg for dine treningsvideoer også. Anonymkode: bf811...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er befriende å ikke ha Facebook, anbefaler deg å prøve det ut. For jeg tror du har godt av det når du er så omhengt i likes. Anonymkode: d7910...73a opphengt* Anonymkode: d7910...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. januar 2024 #11 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg ville tenkt over om dette er en venninne eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Del Skrevet 2. januar 2024 Hun har sikkert sluttet å følge deg! Anonymkode: 69bc0...4f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Del Skrevet 2. januar 2024 Og om du bytter profilbilder 2-3 ganger i halvåret går det jo ikke mer enn maks tre måneder mellom hver gang du bytter, det er jo ikke akkurat sjeldent... Anonymkode: 69bc0...4f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg skjønner at du stusser. Det er jo merkelig at hun liker absolutt alle andres, men ikke dine. Kan bare snakke for meg selv, men jeg unngikk å like folk som jeg ikke likte på ordentlig, den gang jeg var aktiv på Facebook. Folk som er mine ekte venner eller som jeg har en positiv relasjon til kunne jeg trykke like på. Men jeg er knapt inne på Facebook lenger og kommer til å slette den når ungene er ferdig med skolen. Hater Facebook og det å få andres selvskryt trykket opp i ansiktet. Men er litt dumt siden Messenger er ok å ha. Anonymkode: 41876...d6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #15 Del Skrevet 2. januar 2024 Hun synes vel du poster for mye da. Selfie-dronninger er jo bare triste. Anonymkode: fe888...66e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 2. januar 2024 #16 Del Skrevet 2. januar 2024 Hvorfor er likes så viktig for deg egentlig? Er det det som definerer vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #17 Del Skrevet 3. januar 2024 Hun er nok misunnelig på deg. Hadde også ei venninne som sluttet å like ting jeg la ut. Etterhvert sluttet jeg å like hennes innlegg. Vi sklei bare fra hverandre. Dette var ei venninne som gikk fort lei folk, og som stadig fikk nye venner. Anonymkode: 47cec...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og om du bytter profilbilder 2-3 ganger i halvåret går det jo ikke mer enn maks tre måneder mellom hver gang du bytter, det er jo ikke akkurat sjeldent... Anonymkode: 69bc0...4f2 Det er virkelig ikke ofte sammenlignet med de som poster ukentlig. Anonymkode: 82457...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun synes vel du poster for mye da. Selfie-dronninger er jo bare triste. Anonymkode: fe888...66e Det er ikke ofte å bytte et profilbilde Anonymkode: 82457...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du er jo opptatt av oppmerksomhet når du hele tiden legger merke til at én spesiell person liker bildene dine. Livet ditt er vel mer utenfor some enn på? Jeg liker sjelden bilder andre har lagt ut og bilder av meg selv finnes ikke på some lenger. Den siste tiden før jeg slettet bilder av meg selv, så gjorde jeg så ingen fikk kommentert. Orker ikke meldinger ala Åh, så pen du er, Åh, den sveisen kledde du, Blir bare penere og penere du. Hvis folk mente de ville de sagt det til meg når vi møttes. Få deg ett liv utenfor some og det er nok svært få som interesserer seg for dine treningsvideoer også. Anonymkode: bf811...27f Poster ikke treningsvideoer.. Anonymkode: 82457...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå