AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg og min ex låg sammen. Han maste om å ta meg i 2rn. Jeg nekta men så gjorde han det mot min vilje. Kom halvveis inn en gang før jeg rakk å trekke meg unna. Dette er mange år siden. Siden den gang har jeg blitt plaget med enorme hemoroider som kommer og går i perioder. Jeg var sengeliggende flere dager etter den gangen. Jeg har hatt noen små hemoroider før det men ikke på langt nær så ille. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer å ta operasjon eller prøve å få legen til å sette strikk på de. Alcos anal er det eneste som funka på meg men den har de aldri på apoteket når jeg spør etter den. Så jeg bruker tigerbalsam som har funka bra men dette kommer ofte veldig ubeleilig. Når jeg ikke er hjemme og skal kose meg ute med venner og familie eller er på tur i villmarken og ikke har med alt jeg trenger for å pleie meg selv. Det ødelegger hele livskvaliteten min. Og ja xn er en forbanna idiot Anonymkode: bfb98...bd1 9
Sofakona Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Hemorider kommer ofte av diare, forstoppelse, graviditet og mye sitte stille. Tror ikke sex for mange år siden er årsaken 13 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Sofakona skrev (8 minutter siden): Hemorider kommer ofte av diare, forstoppelse, graviditet og mye sitte stille. Tror ikke sex for mange år siden er årsaken Ts her. Hard avføring kan føre til hemoroider pga press som trigger . Vil da tro at hard pikk gjør samme nytta Anonymkode: bfb98...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Hard avføring kan føre til hemoroider pga press som trigger . Vil da tro at hard pikk gjør samme nytta Anonymkode: bfb98...bd1 …også de som sitter å driter for lenge på dass fordi de sitter å taster på den mobilen i evigheter.. Anonymkode: c94a4...ddf 1 1
Sofakona Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Hard avføring kan føre til hemoroider pga press som trigger . Vil da tro at hard pikk gjør samme nytta Anonymkode: bfb98...bd1 Jo men ikke flere år siden...om du eks har hat hard avføring siste 3-5 mnd kan du få hemorider 2
feliek54 Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg og min ex låg sammen. Han maste om å ta meg i 2rn. Jeg nekta men så gjorde han det mot min vilje. Kom halvveis inn en gang før jeg rakk å trekke meg unna. Dette er mange år siden. Siden den gang har jeg blitt plaget med enorme hemoroider som kommer og går i perioder. Jeg var sengeliggende flere dager etter den gangen. Jeg har hatt noen små hemoroider før det men ikke på langt nær så ille. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer å ta operasjon eller prøve å få legen til å sette strikk på de. Alcos anal er det eneste som funka på meg men den har de aldri på apoteket når jeg spør etter den. Så jeg bruker tigerbalsam som har funka bra men dette kommer ofte veldig ubeleilig. Når jeg ikke er hjemme og skal kose meg ute med venner og familie eller er på tur i villmarken og ikke har med alt jeg trenger for å pleie meg selv. Det ødelegger hele livskvaliteten min. Og ja xn er en forbanna idiot Anonymkode: bfb98...bd1 Jeg har nylig operert men for det og det virker så langt mye bedre. Så anbefaler deg å gjøre. Hvis du vil ha mer detaljer så skriv til meg direkte her. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Sofakona skrev (1 time siden): Tror ikke sex for mange år siden er årsaken Hun beskriver ikke sex for mange år siden, hun beskriver voldtekt for mange år siden. Vet dessverre ikke, TS, ville spurt legen eller gynekologen. Anonymkode: 05a0c...f42 21 6
Yodas Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Alcos anal er det eneste som funka på meg men den har de aldri på apoteket når jeg spør etter den. Anonymkode: bfb98...bd1 Da bestiller du det på nett. Bare å google. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 Tigerbalsam i rumpa? Hvorfor lukter det litt troll av dette innlegget? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer å ta operasjon eller prøve å få legen til å sette strikk på de. Du vet ikke? Hva med å snakke med legen? Anonymkode: 4c6bc...8bd 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Har hatt mye analsex, aldri opplevd å få hemoroider av det. Faktisk aldri hatt. Anonymkode: 522aa...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt mye analsex, aldri opplevd å få hemoroider av det. Faktisk aldri hatt. Anonymkode: 522aa...6b8 Stor forskjell på frivillig analsex og å bli voldtatt analt. Jeg har heller ikke fått sår av sex med samboeren min, men fikk derimot rifter og sår under voldtekt (kun vaginalt) for mange år siden. Anonymkode: a9021...af8 7 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Jeg har aldri hatt en hemoride, og har også opplevd å blitt tatt i feil hull mot min vilje Anonymkode: 0e38f...f9d
Mizzy Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Hard avføring kan føre til hemoroider pga press som trigger . Vil da tro at hard pikk gjør samme nytta Anonymkode: bfb98...bd1 Nei det er fordi man presser når man har hard avføring 3
Andro Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 Det er normalt å få fysiske skader etter voldtekt. Hermorider og rifter er det vanligste. Kvinner får lettere skader analt enn menn pga. anatomien vår, og skadene er mer omfattende. Sofakona skrev (4 timer siden): Tror ikke sex for mange år siden er årsaken Hun har ikke hatt sex. Hun har blitt voldtatt. Det er ikke det samme. Det er det motsatte. Analsex krever oppvarming, gradvis utvidelse, masse glidemiddel og gjensidig lyst. I en voldtekt er ingen av disse faktorene tilstede, og resulterer i kirurgi oftere enn folk tror. 15 8
Sofakona Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 Andro skrev (1 minutt siden): Det er normalt å få fysiske skader etter voldtekt. Hermorider og rifter er det vanligste. Kvinner får lettere skader analt enn menn pga. anatomien vår, og skadene er mer omfattende. Hun har ikke hatt sex. Hun har blitt voldtatt. Det er ikke det samme. Det er det motsatte. Analsex krever oppvarming, gradvis utvidelse, masse glidemiddel og gjensidig lyst. I en voldtekt er ingen av disse faktorene tilstede, og resulterer i kirurgi oftere enn folk tror. Vet det ikke var sex..men viste ikke helt hvordan jeg skulde ordlegge meg. Men om hun har fått hemorider eter voldtekt for noen år siden..burde hun ikke fått hemorider for da noen år siden? Eller kan de bare dukke opp senere? Eller man hun har hat der..men merker det mer nå?
Andro Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 Sofakona skrev (Akkurat nå): Vet det ikke var sex..men viste ikke helt hvordan jeg skulde ordlegge meg. Men om hun har fått hemorider eter voldtekt for noen år siden..burde hun ikke fått hemorider for da noen år siden? Eller kan de bare dukke opp senere? Eller man hun har hat der..men merker det mer nå? Det er brustne blodkar. De tømmes og sveller opp igjen så lenge du er til. Det er ikke uvanlig at de blir verre. 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 7 minutter siden, Andro said: Det er normalt å få fysiske skader etter voldtekt. Hermorider og rifter er det vanligste. Kvinner får lettere skader analt enn menn pga. anatomien vår, og skadene er mer omfattende. Hun har ikke hatt sex. Hun har blitt voldtatt. Det er ikke det samme. Det er det motsatte. Analsex krever oppvarming, gradvis utvidelse, masse glidemiddel og gjensidig lyst. I en voldtekt er ingen av disse faktorene tilstede, og resulterer i kirurgi oftere enn folk tror. Nettopp! 4 minutter siden, Sofakona said: Vet det ikke var sex..men viste ikke helt hvordan jeg skulde ordlegge meg. Men om hun har fått hemorider eter voldtekt for noen år siden..burde hun ikke fått hemorider for da noen år siden? Eller kan de bare dukke opp senere? Eller man hun har hat der..men merker det mer nå? Vel, man får hemoroider av graviditet, og fødsel, som man blusse opp igjen senere, måneder eller år, hvis man får press på samme måten. Uten at noe som helst har vært inni der. Anonymkode: 998ce...24b 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 Du presser sannsynligvis for hardt 💩 Beklager at du har blitt voldtatt. Ingen fortjener det. Anonymkode: 5862c...3e8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og min ex låg sammen. Han maste om å ta meg i 2rn. Jeg nekta men så gjorde han det mot min vilje. Kom halvveis inn en gang før jeg rakk å trekke meg unna. Dette er mange år siden. Siden den gang har jeg blitt plaget med enorme hemoroider som kommer og går i perioder. Jeg var sengeliggende flere dager etter den gangen. Jeg har hatt noen små hemoroider før det men ikke på langt nær så ille. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer å ta operasjon eller prøve å få legen til å sette strikk på de. Alcos anal er det eneste som funka på meg men den har de aldri på apoteket når jeg spør etter den. Så jeg bruker tigerbalsam som har funka bra men dette kommer ofte veldig ubeleilig. Når jeg ikke er hjemme og skal kose meg ute med venner og familie eller er på tur i villmarken og ikke har med alt jeg trenger for å pleie meg selv. Det ødelegger hele livskvaliteten min. Og ja xn er en forbanna idiot Anonymkode: bfb98...bd1 Har du prøvd Scheriproct? Er de der hele tiden eller kommer og går? Anonymkode: 998ce...24b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 Sofakona skrev (6 minutter siden): Vet det ikke var sex..men viste ikke helt hvordan jeg skulde ordlegge meg. Men om hun har fått hemorider eter voldtekt for noen år siden..burde hun ikke fått hemorider for da noen år siden? Eller kan de bare dukke opp senere? Eller man hun har hat der..men merker det mer nå? Det er jo det hun skriver? At siden den gang har hun slitt med at det blusder opp igjen og igjen. Hun skriver ikke at det var finfint frem til nylig. Anonymkode: e9ca3...e7e 3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå