Bengalo Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hei! Har noen tips til «hold in» truse som faktisk funker? En som holder inn magen godt nok, men samtidig ikke ødelegger for resten av formene🙈
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Jeg er veldig fornøyd med denne" https://skims.com/products/seamless-sculpt-high-waisted-thong-onyx Anonymkode: 7dbe9...396
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Gikk inn her for å anbefale skims jeg også men foretrekker body da jeg synes trusen rullet litt ned… men det kommer nok an på kroppstypen Anonymkode: 1cc66...eb3 1
Bengalo Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med denne" https://skims.com/products/seamless-sculpt-high-waisted-thong-onyx Anonymkode: 7dbe9...396 Hvordan er den i str? Bruker Small/Medium til vanlig 😊
Vampyrina Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Jeg er veldig fornøyd med den jeg har fra Change ligerie ☺️ normal i str.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Bengalo skrev (4 minutter siden): Hvordan er den i str? Bruker Small/Medium til vanlig 😊 Normal i størrelsen. Kanskje velge Small for best effekt? Anonymkode: 7dbe9...396
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Bruker mine ødelagte hold-in-strømpebukser. Klipper av benene der overgangen starter, så får strømpebuksen et nytt liv👍 Den rekker fra midt på lårene til godt opp på magen og funker bra for meg. Får sikkert truser som strammer mer, men da blir det for stramt for meg vertfall.. pluss til gjenbruk/økonomisk da. Anonymkode: 8b868...8f8 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Jeg kjøpte en fra Hunkemøller nylig, den gjorde jobben. Ruller ikke ned og går opp til ribbeina. Kjøpte stringversjonen og hadde strømpebukse under. Anonymkode: afaee...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte en fra Hunkemøller nylig, den gjorde jobben. Ruller ikke ned og går opp til ribbeina. Kjøpte stringversjonen og hadde strømpebukse under. Anonymkode: afaee...4fe Da blir det jo strømpebuksen som egentlig blir truse (innerst)? Anonymkode: 8b868...8f8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da blir det jo strømpebuksen som egentlig blir truse (innerst)? Anonymkode: 8b868...8f8 Ja, jo, men det er faktisk et smart tips. Da eliminerer man problemet med strømpebukse som siger ned... Anonymkode: 7dbe9...396
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, jo, men det er faktisk et smart tips. Da eliminerer man problemet med strømpebukse som siger ned... Anonymkode: 7dbe9...396 Ser den, men siden strømpebuksen er innerst, må jo denne vaskes etter hver gangs bruk? I motsatt fall som er vanlig, så er det langt fra vanlig at jeg vasker den etter 1 gangs bruk. Anonymkode: 8b868...8f8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Jeg kjører truse-strømpebukse-holdinntruse, da sklir ikke strømpebuksa ned. Forøvrig synes jeg Lindex har gode holdinntruser. Anonymkode: 6a029...bd4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bruker mine ødelagte hold-in-strømpebukser. Klipper av benene der overgangen starter, så får strømpebuksen et nytt liv👍 Den rekker fra midt på lårene til godt opp på magen og funker bra for meg. Får sikkert truser som strammer mer, men da blir det for stramt for meg vertfall.. pluss til gjenbruk/økonomisk da. Anonymkode: 8b868...8f8 Er jo ganske genialt miljøvennlig! Anonymkode: 8b868...8f8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er jo ganske genialt miljøvennlig! Anonymkode: 8b868...8f8 Absolutt!👍 men jeg prøvde dette en gang selv, men da begynte kanten ved lårene fort å rulle oppover mot lysken. Det ble ikke særlig komfortabelt/flatterende...🤷♀️ Anonymkode: 7dbe9...396
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Absolutt!👍 men jeg prøvde dette en gang selv, men da begynte kanten ved lårene fort å rulle oppover mot lysken. Det ble ikke særlig komfortabelt/flatterende...🤷♀️ Anonymkode: 7dbe9...396 I så fall kan du prøve å klippe av høyere opp (nærmere kilen) eller ikke klippe rett over, men litt på skrå oppover fra innsiden av lårene til utsiden av lårene. Da ruller de ikke. Anonymkode: 8b868...8f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå