AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 I 60-65 års alderen kanskje? Kommer an på mye Anonymkode: 3545a...b40 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Aldri! Skjønnheten kommer jo innenfra vet du..🌼 Anonymkode: fc7bc...323 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Når du blir lei. Blir du ikke lei vil hun være vakker resten av livet. Anonymkode: 58106...74f 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Du vil trolig se tegn allerede i 30 årene, så baller det på seg de neste tiårene. Anonymkode: 84d7d...0d3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Fra slutten av 20-årene forfaller kvinner uansett om de tar vare på seg selv. Sånn er det bare. Anonymkode: 34c3b...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Aldri! Skjønnheten kommer jo innenfra vet du..🌼 Anonymkode: fc7bc...323 Naaaaawww🥰 Anonymkode: 96b1f...c83 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fra slutten av 20-årene forfaller kvinner uansett om de tar vare på seg selv. Sånn er det bare. Anonymkode: 34c3b...d9d 🥲 Anonymkode: 96b1f...c83
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Tror det er et par psykologer der ute som har full oversikt over sånt. Kontakt dem, så får du sikkert et detaljert svar om når kvinner blir så rynkete og fæle at de helst ikke burde vise seg i offentligheten lenger. Ellers så har vi et utvalg av disiplene deres her på KG også, som bruker å være mer enn villige til å dele av sin visdom. Anonymkode: 13d64...e70 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 Hvem er hun, og hva er det som gjør henne så vakker? Og hva mener du med forfall? Alderens endringer oppfattes ulikt av ulike personer. Bestemor var en skjønnhet i 20årene. Mannen i gata syntes nok hun begynte forfalle en del i 30årene, men bestefar sier ofte at hun var den vakreste kvinnen han viste om helt til hun døde 82 år gammel. Kjæresten min har begynt få grå hår, noen linjer i ansiktet og kroppen er ikke "smashing" som i 20årene, men jeg kan fortsatt sitte å se på han i timevis fordi jeg synes han er så pen. For meg er de linjene og grå hårene noe av det som gjør han vakker nå, men andre vil kunne se på det som forfall. Anonymkode: 17bdf...309 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Når forfaller du da? Anonymkode: 88f81...a3b 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Fra slutten av 20-årene forfaller kvinner uansett om de tar vare på seg selv. Sånn er det bare. Anonymkode: 34c3b...d9d * Kvinner og menn Anonymkode: 88f81...a3b 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 Er bare nedoverbakke fra ca 18 års alderen. Ved 30 er det nok slutt på det meste av skjønnhet. Men vil nok være pulbar og ha mulighet til å få barn si en del år etter det. Anonymkode: e6f20...2f1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: * Kvinner og menn Anonymkode: 88f81...a3b Egentlig ikke. Menn eldes på en hel annen måte, og er i sin prime fra midten av 30årene og opp noen tiår. Mens kvinner har sin prime tidlig i 20 årene før de begynner å forfalle. Som folk sier så eldes menn som vin, mens kvinner som melk. Anonymkode: 84d7d...0d3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 Forfalle..! Hva faen.. Mange kvinner er nydelige uansett alder. Er mann, men herre jemini altså, mange av trådene her er til å bli gal eller suicidal over. Hva feiler det folk som kommer med slikt oppgulp? Anonymkode: 62792...d62 6 1 2
umAxa Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Egentlig ikke. Menn eldes på en hel annen måte, og er i sin prime fra midten av 30årene og opp noen tiår. Mens kvinner har sin prime tidlig i 20 årene før de begynner å forfalle. Som folk sier så eldes menn som vin, mens kvinner som melk. Anonymkode: 84d7d...0d3 Det stemmer om man skal se enkelt på det, men det forklarer ikke hvordan bestefar og bestemor holdt seg sammen i sine rynkede alder og tilstander. For å kunne bevare husfreden og deretter et langt ekteskap så ligger det mye mental velvære der man ikke tar med seg mentaliteter som kaster bensin på bålet. Et fornuftig livssyn, gode verdier og riktige prioriteringer, med et personlig ansvar for sine eventuelle bagasje fra fortiden så gjør det enhver person, mann eller kvinne, ung eller gammel, mange hakk mer attraktiv og deretter vakker. Så det ligger mye på det mentale. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 umAxa skrev (6 minutter siden): Det stemmer om man skal se enkelt på det, men det forklarer ikke hvordan bestefar og bestemor holdt seg sammen i sine rynkede alder og tilstander. For å kunne bevare husfreden og deretter et langt ekteskap så ligger det mye mental velvære der man ikke tar med seg mentaliteter som kaster bensin på bålet. Et fornuftig livssyn, gode verdier og riktige prioriteringer, med et personlig ansvar for sine eventuelle bagasje fra fortiden så gjør det enhver person, mann eller kvinne, ung eller gammel, mange hakk mer attraktiv og deretter vakker. Så det ligger mye på det mentale. Klart det, og ikke minst ligger det innsats bak veldig lange forhold/ekteskap. Man må prioritere hverandre i en viss grad for å vedlikeholde forholdet, og de eldste generasjonene har kanskje vært dyktigere til nettopp det enn mange yngre. Men siden tråden slik jeg tolker den handler om fysisk forfall, så er det ikke nødvendigvis en gitt alder, kommer an på livsstil og om man tar vare på seg selv fysisk (og mentalt). Selv om aldringen kommer uansett, så kan man gjøre ganske mye med å ha en aktiv livsstil med trening, noenlunde fornuftig kosthold og generell egenpleie hvis man tar for seg det fysiske. Det er det overraskende mange som ikke gjør, og da forfaller man raskere. Anonymkode: d123f...511
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Forfalle..! Hva faen.. Mange kvinner er nydelige uansett alder. Er mann, men herre jemini altså, mange av trådene her er til å bli gal eller suicidal over. Hva feiler det folk som kommer med slikt oppgulp? Anonymkode: 62792...d62 Jeei! En god mann 😄💗 Det er ikke så hyggelig her nei, syns synd på dem som hører fra mennesker som det og ikke bare leser fra dem på sider som denne. Anonymkode: 5311b...848 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 Jeg er kvinne, og synes at både menn og kvinner blir vakrere når de eldes. Ansiktet får så mye mer karakter, personlighet, dybde. Levd liv. For meg er det uendelig mye vakrere enn et glatt og ungdommelig ansikt. Da jeg var yngre, grudde jeg meg til å bli eldre. "Forfalle". Nå nærmer jeg meg 50, og elsker det. Selv er jeg nok ganske midt på treet, men det er utrolig flott med kvinner på 50, 60 og 70. Anonymkode: ca1e4...3f0 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå