AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg mistenker sterkt at samboer er avhengig av cannabis, han røyker hver dag og har gjort i nesten halve sitt liv .. han røyker ikke så mye men nå etter bodd med ham i 1 år, skjønner jeg han må være avhengig. Han blir så utrolig gretten og spydig når han går "tom" og kranglete. Så fort han får i seg er han "normal" og på godt humør. Slik går det minst engang i måneden og jeg gruer meg til når det skjer. Jeg er redd han er en helt annen mann om han slutter. Men jeg kan ikke se en framtid med barn om han røyker. Han nekter for han er avhengig og nekter for han er på dårlig humør pga det og blir enda mer defensiv når jeg prøver konfrontere ham. Må jeg gå fra han ? Anonymkode: d693c...173 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Ja, det må du nok Anonymkode: 33a8f...222
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Ja, du bør gå fra han. Det er fremdeles forbudt å røyke cannabis og det er også skadelig! Hadde en søster som gjorde det samme og hun ødela oppveksten og livet til sine to barn. LØP fra han og se deg aldri tilbake. Anonymkode: ebf6c...99a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Gå nå, det blir ikke bedre han må ville det selv. Få ikke barn med han. Så får han gjøre selv hva han vil i livet. Du er alt for ung mest sannsynelig til og slå deg til ro med noe sånt. Muligens han trenger og lære og klare seg selv en stund til, før han er klar for et forhold Anonymkode: a4e5f...2ed
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Han høres ut som... bortkastet tid for deg. Anonymkode: cbdd4...9f3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Selger og bruker han kokain og mdma også? Sånne folk er litt spicy 🥰 Anonymkode: 1e53f...e6d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Selger og bruker han kokain og mdma også? Sånne folk er litt spicy 🥰 Anonymkode: 1e53f...e6d Nei Anonymkode: d693c...173
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei Anonymkode: d693c...173 Da bør du dumpe han. Ferdig snakka. Anonymkode: 1e53f...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå