Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker sterkt at samboer er avhengig av cannabis, han røyker hver dag og har gjort i nesten halve sitt liv .. han røyker ikke så mye men nå etter bodd med ham i 1 år, skjønner jeg han må være avhengig. Han blir så utrolig gretten og spydig når han går "tom" og kranglete. Så fort han får i seg er han "normal" og på godt humør. Slik går det minst engang i måneden og jeg gruer meg til når det skjer. Jeg er redd han er en helt annen mann om han slutter. Men jeg kan ikke se en framtid med barn om han røyker. 

Han nekter for han er avhengig og nekter for han er på dårlig humør pga det og blir enda mer defensiv når jeg prøver konfrontere ham. Må jeg gå fra han ?

Anonymkode: d693c...173

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åi

Anonymkode: 1e53f...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det må du nok

Anonymkode: 33a8f...222

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du bør gå fra han. Det er fremdeles forbudt å røyke cannabis og det er også skadelig! Hadde en søster som gjorde det samme og hun ødela oppveksten og livet til sine to barn. LØP fra han og se deg aldri tilbake.

Anonymkode: ebf6c...99a

AnonymBruker
Skrevet

Gå nå, det blir ikke bedre han må ville det selv. Få ikke barn med han. Så får han gjøre selv hva han vil i livet. Du er alt for ung mest sannsynelig til og slå deg til ro med noe sånt. Muligens han trenger og lære og klare seg selv en stund til, før han er klar for et forhold 

Anonymkode: a4e5f...2ed

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som... bortkastet tid for deg.

Anonymkode: cbdd4...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Selger og bruker han kokain og mdma også? Sånne folk er litt spicy 🥰

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selger og bruker han kokain og mdma også? Sånne folk er litt spicy 🥰

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei

Da bør du dumpe han. Ferdig snakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...