Gå til innhold

Tips til aktiviteter med større barneskolebarn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den berømte planleggingsdagen. Hva kan man finne på av aktiviteter med barn i 10-12 års alderen. Trenger tips. 

Været er dårlig, så liten sjanse for uteaktiviteter. Så vi må finne på noe innendørs. Jeg orker ikke bruke mye penger på trampolineparker og slikt. 

Blir takknemlig for ideer! 

Anonymkode: e738c...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det forskjell på hva man gjør når det er planleggingsdag og vanlig lørdag? Mine barn på samme alder er hjemme, vi voksne er på jobb. Barna skal ake med noen venner. På Østlandet er det en fin dag for vinteraktiviteter ute. 

Anonymkode: 6ca73...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her sitter 11-åringen å gamer med kompisene sine, og etterpå skal de ut og grave snøhule (er skikkelig drittvær, men de får kle på seg). 

Anonymkode: 12b1c...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ut og leke i snøen. 

Anonymkode: 10fdd...e21

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er ikke på jobb, og ønsker ikke at barna skal sitte inne å game hele dagen når vi er hjemme alle sammen. Har funnet frem både tegnesaker og spill, med det synes de er døll (betyr nok kjedelig tror jeg). Trenger tips til noe gøy, for jeg får ikke drahjelp fra dem. De vil bare i trampolinepark eller bowling, men det blir så dyrt.  

Det er desverre ikke snø her. Da hadde vi definitivt vært ute i snøen! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Barn på 10-12 år bør da klare å aktivisere seg selv. 

Anonymkode: ae3af...ecb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ei på 12 år. Hun klarer fint å finne på noe selv. Evt så avtaler hun besøk med en venninne. 

Anonymkode: 07b35...674

AnonymBruker
Skrevet

Bake eller lage noe god mat sammen til lunch eller middag. Vi bakte hjemmelaget pizza idag.

Anonymkode: 43b2f...979

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, jeg er ikke på jobb, og ønsker ikke at barna skal sitte inne å game hele dagen når vi er hjemme alle sammen. Har funnet frem både tegnesaker og spill, med det synes de er døll (betyr nok kjedelig tror jeg). Trenger tips til noe gøy, for jeg får ikke drahjelp fra dem. De vil bare i trampolinepark eller bowling, men det blir så dyrt.  

Det er desverre ikke snø her. Da hadde vi definitivt vært ute i snøen! 

Ts

Kan dere ikke gå ut i regnet i skogen med kakao? Jeg vet ikke hva du definerer som dårlig vær. Men her stopper det ikke oss hvertfall.  Spesielt siden du ikke vil det de vil, og ikke vil sitte inne og game hele dagen, så får man gå ut på eventyr. 

Anonymkode: 10fdd...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...