Josephine Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Vurderer "Hovden " til jente. Opplevde du dem som store, normale eller små i størrelsen?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Helena * skrev (34 minutter siden): Vurderer "Hovden " til jente. Opplevde du dem som store, normale eller små i størrelsen? Hvor gammelt er barnet? Jeg synes den er normal i størrelsen har en på 1,5 som bruker den i str 86, er passe og sitter fint. Tror den passer best til små barn og litt kraftige større barn da den er litt vid og korte armer bein, små barn har det, men ikke de større. Mulig de større størrelsene er sydd annerledes da, det vet jeg ikke. Anonymkode: 4cf0b...1a9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Jeg synes den er normal i størrelsen har en på 1,5 som bruker den i str 86, er passe og sitter fint. Tror den passer best til små barn og litt kraftige større barn da den er litt vid og korte armer bein, små barn har det, men ikke de større. Mulig de større størrelsene er sydd annerledes da, det vet jeg ikke. Anonymkode: 4cf0b...1a9 Barnet ligge helt på snittet. Anonymkode: 4cf0b...1a9
Josephine Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor gammelt er barnet? Jeg synes den er normal i størrelsen har en på 1,5 som bruker den i str 86, er passe og sitter fint. Tror den passer best til små barn og litt kraftige større barn da den er litt vid og korte armer bein, små barn har det, men ikke de større. Mulig de større størrelsene er sydd annerledes da, det vet jeg ikke. Anonymkode: 4cf0b...1a9 1 år. Vurderer 86 til høsten, siden 92 blir for stort.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Helena * skrev (1 time siden): 1 år. Vurderer 86 til høsten, siden 92 blir for stort. Ja, her passet den fint i den alderen, han er 84 cm nå og passer fint på😊 Anonymkode: 4cf0b...1a9
Josephine Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Ja, her passet den fint i den alderen, han er 84 cm nå og passer fint på😊 Anonymkode: 4cf0b...1a9 Så bra, takk for svar. Så disse dressene til 50% nå og de forsvinner fort. I verste fall fikk jeg den såpass billig at jeg skal klare å selge den ubrukt til tilnærmet samme pris. 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå