Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har nå ordet ferdig invitasjonene, men er på utkikk etter konvolutter til dem, gjerne kremgul eller hvite. Har sett en del i diverse butikker, men det er jo så dyrt!! Trenger 90 stk. Vet dere hvor man kan få kjøpt det? Vil helst ikke ha sånne kjedelige forretningskonvolutter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Hippo-produkter: http://www.hippobutikken.no/ Jeg laget invitasjoner m.m. for en venninne og hun/jeg kjøpte konvolutter direkte på denne linken her. Det ble rimeligere enn å kjøpe de i en bokhandler. Men først så var vi i en bokhandel og sjekket utvalget. Veldig mye fint i denne serien. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 http://www.kvinneguiden.no/bryllup/shop/di...tter_da.php12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 HVis du har fint papir som er litt stivt, så er det veldig fint med brevlakk til å holde sammen brevet. Kjøpte noen fine konvolutter i Drammen 100 stk for 150 ca tror jeg MVH Elino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Til anonym: Hvor i Drammen kjøpte du de konvoluttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Hva med å lage konvoluttene selv. Jeg var på Norway Design på tirsdag, og der hadde de en utstilling med det. Bruk en passe konvolutt som mal og klipp ut i ønsket farge. De hadde utstilt mange forskjellige og det var mye fint. Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 14. mars 2002 #7 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har kjøpt mine på "Binders"... Kjempefine syntes nå jeg, med bryllupsmotiv! (DVS: Det er hvitvinsglass, perlekjede og hvite roser svakt i bakgrunnen) Og dyre var de heller ikke... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 Til Brud2003 Jeg kjøpte de på bokhandelen på CC (de har papir i samme sjaterting også). Tror de også har det på det lille senteret i sentrum ca via vi brudebutikkene. Tror det er Norli begge to. Lykke til -Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 15. mars 2002 #9 Del Skrevet 15. mars 2002 Vi brukte slike " kjedelige" forretningskonvolutter i hvitt, men jeg pyntet de opp litt. Våre farger er hvitt, lilla og sølv. Klippet derfor ut hjerter i sølv og lilla og limet på konvoluttene. Det ble kjempe flott, synes nå jeg da Siden vi har laget innvitasjonene selv og lagt ganske mye penger i de, synes vi dette var en fin måte å få i allefall kovoluttene billig. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 16. mars 2002 #10 Del Skrevet 16. mars 2002 Norway Design anbefales på det sterkeste - veldig mye flott papir og konvolutter og ikke var det så dyrt heller. Jeg fant konvolutter i en veldig ukurrant størrelse (invitasjonene er som et CD-cover) og de kostet kun 3 kr. stykke i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #11 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har laget innbydelseskortene selv med bl.a. et brudeparstempel. På konvoluttene stemplet jeg en rose på baksiden og et stempel med rose og bier foran. det ble kjempefint syns jeg Konvoluttene kjøpte jeg på Rimi. helt hvite konvolutter i C5-str.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå