AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Hei noen som har erfaringer med trådløft, hva er positivt evt negativt med det? Eventuelle komplikasjoner? Varingstid? Anonymkode: d2738...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Nei, men syntes jo det hørtes interessant ut. Spurte min kosmetiske sykepleier og hun sa det var avleggs og at det fantes bedre metoder, som feks skinbooster. Anonymkode: a7b46...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men syntes jo det hørtes interessant ut. Spurte min kosmetiske sykepleier og hun sa det var avleggs og at det fantes bedre metoder, som feks skinbooster. Anonymkode: a7b46...672 Skinbooster? Anonymkode: d2738...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skinbooster? Anonymkode: d2738...d3c Hva gjør Skin Booster? Det finnes flere studier som viser at Skinbooster øker elastisiteten og gir mykere, fastere og glattere hud, reduserer fine linjer og arr i huden. Hyaluronsyre finnes naturlig i huden, og påvirker verken mimikk eller utrykk i ansiktet. Anonymkode: a7b46...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAB1 Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Spar deg for de pengene. Jeg tok trådløft på Østfold Plastikkirurgi og det så bra ut i én uke - og det var kun pga hevelsene etter inngrepet. Jeg spurte om det var meningen at det skulle gå tilbake til utgangspunktet etter en uke, og da fikk jeg som svar at jeg måtte vente noen 3-4 måneder før endelig resultat. Det endelig resultatet var at huden ble enda slappere etter trådløftet, så her sitter jeg med et elendig resultat og 30000 kroner fattigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå