AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 helt forferdelig så gammel jeg ser ut, tørr, pløsete, nye rynker...noen råd? Anonymkode: 53a5c...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Pløsetheten skyldes sikkert at du har fått i deg mer salt/sukker/alkohol i jula enn vanlig, så det gir seg nok i løpet av et par dager. Jeg synes det hjelper å drikke mye vann, gjerne starte dagen med lunkent vann med sitron Du kan også gjøre lymfedrenerende ansiktsmassasje, finnes mange videoer om dette på YT. Husk å bruk en fet krem eller olje når du gjør massasjen. Ellers er det viktig å tilføre masse fukt på daglig basis med serum og krem, kanskje en fuktmaske et par kvelder i uka. Du kan også eksfoliere med en mild syre for å få fjernet overskudd av døde hudceller, slik at huden absorberer fukt bedre. Tilstrekkelig fukt er viktig for å holde huden sunn og opprettholde den naturlige beskyttelsesbarriereren, og godt fuktet hud ser alltid glattere og fastere ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 Tvert i mot. Tross dårlig kosthold. Men jeg har fått nok søvn, og har vært ekstremt flink til å gi huden masse fukt. Det to tingene har jeg ikke tid til i hverdagen. Anonymkode: 1b266...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tvert i mot. Tross dårlig kosthold. Men jeg har fått nok søvn, og har vært ekstremt flink til å gi huden masse fukt. Det to tingene har jeg ikke tid til i hverdagen. Anonymkode: 1b266...434 hvordan gir du huden fukt? Anonymkode: 53a5c...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 11.17): hvordan gir du huden fukt? Anonymkode: 53a5c...079 Jeg bor i et område med mye kulde, så her er det både fuktserum, olje og fuktighetskrem. I hverdagen har jeg ikke alltid tid til alle produktene og at det trekker inn før jeg går ut. Anonymkode: 1b266...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå