AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Dame 28 år her. Datet en en litt yngre mann på 26år den siste perioden. Fortsatt tidlig i dating i fasen, men vi har truffet hverandre en del ganger. Vi traff hverandre senest 22.12. Hadde en veldig god tone i ettertid og skulle treffes kanskje før nyttår men lot seg ikke gjøre. Det har vært kommunikasjon begge veier og begge har ført samtaler. Plutselig de siste 5-6 dagene har det blitt helt stille. Mangler bare at han sletter og blokker meg så har han Ghostet meg. Jeg begynner å bli små betatt av han og fikk en veldig dårlig følelse av dette her. Trenger han space? Hans måte å avvise på? Hvorfor så kald/varm? Jeg syns det er vanskelig å forholde seg til dette. Skal jeg gå videre, skal jeg spørre han rett ut, skal jeg bare la det gå og se eller skal jeg komme meg videre. Anonymkode: 6abd2...e54
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Svarer han deg når du skriver? Eller er du stille også? Om du skriver til han, og han ikke svarer, så har han ghostet deg ja. Ikke noe å samle på, gå videre Anonymkode: 95b91...201
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Han har ghostet deg. Du burde ikke ligget med ham så lett. Damer som er lett å få til sengs er ikke forholdsmateriale. Anonymkode: 61d65...d6c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Hva du bør gjøre? Endre overskriften Anonymkode: f01fd...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå