AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg hadde lysbrut utflod i uke 10 og 11 av og på. Jeg er uke 12 i dag og merker at det føles ut som mensen skal komme. Hadde/har dere mye mensmurringer rundt denne tiden? Er det farlig? Anonymkode: ec4dc...d59
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde lysbrut utflod i uke 10 og 11 av og på. Jeg er uke 12 i dag og merker at det føles ut som mensen skal komme. Hadde/har dere mye mensmurringer rundt denne tiden? Er det farlig? Anonymkode: ec4dc...d59 Har mens-murringer fra jeg ble gravid til jeg fødte Anonymkode: 2ff1f...193
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Har du vært på ultralyd? Jeg ville sjekket i såfall. Mest sannsynlig helt uskyldig men siden du nevnte spotting i tillegg kan det være greit med en sjekk. Jeg mistet nylig og var i uke 11. Hadde litt brun spotting før det begynte blø. Anonymkode: c0d18...e55
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Hadde både blødning tidlig i graviditeten og masse murringer da livmoren begynte å strekke seg. Anonymkode: b2881...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå