Kartoffel Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Har flere lyshus i denne stilen, og egentlig bare hatt de fremme i julen. Men syns egentlig de kan stå fremme hele året. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 De er jo veldig fine! Forbinder de ikke nødvendigvis bare med jul, mer vinter. Ha de fremme du ☺️ Anonymkode: 3da9b...a0e 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Tror aldri jeg har sett disse bli definert som julepynt noen steder. Det er pepperkake-serien som er julepynt. De jeg kjenner som har disse har de enten fremme hele vinteren, eller hele året. Anonymkode: 36e0a...41b 4
Ullvott Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Jeg tror ikke de regnes som julepynt? De kan fint stå framme hele året. Selv tar jeg fram lyshusene mine til jul, men det er mest fordi det er blitt en vane å gjøre det slik. Som regel rydder jeg dem vekk senere enn resten av julepynten, fordi det er koselig med litt ekstra lys i den mørke årstida.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Naboen har noen slike mellom grønne potteplanter i et vindu hele året. Det er skikkelig pent utenfra! Anonymkode: ad968...5ab 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå