Gå til innhold

Han er så pen, når kommer forfallet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr på jobben er uforskammet kjekk. Når kommer egentlig forfallet? Altså at utseendet blir synlig mindre attraktivt? Slitsomt med en sånn fyr blant oss.. 😅

Anonymkode: 05f1a...430

Videoannonse
Annonse
Gjest SeriousSlurp
Skrevet

Når han blir 60 kanskje? 😂

Skrevet
SeriousSlurp skrev (9 minutter siden):

Når han blir 60 kanskje? 😂

Er straks der og kroppen har ikke forandret seg farlig mye siden jeg var 30 egentlig...🤔.veier det samme og dressen fra den gang passer..

Og bare blitt enda brunere om sommeren...

Næ kan bli lenge å vente for ts det her..!!...😂🤩🙈

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg sjokolade på pulten hans hver dag. Legger han på seg 3 kilo i året så er det 30 kilo i løpet av et tiår. 

Anonymkode: 499d1...5cd

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
LadeJarl skrev (3 timer siden):

Er straks der og kroppen har ikke forandret seg farlig mye siden jeg var 30 egentlig...🤔.veier det samme og dressen fra den gang passer..

Sånn granka-farget hud som eldre mennesker får fordi de på død og liv må bli så brune om sommeren er ytterst lite attraktivt, så da har vi svaret. Ved straks 60 er glanstiden over.

Anonymkode: 9cbf2...d77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En fyr på jobben er uforskammet kjekk. Når kommer egentlig forfallet? Altså at utseendet blir synlig mindre attraktivt? Slitsomt med en sånn fyr blant oss.. 😅

Forhåpentligvis eldes oppfatningen din i samme tempo, og han er sikkert kjekk når dere begge sitter i gyngestolen. 

Anonymkode: bc894...b55

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, LadeJarl said:

Anbefaler ny dress... 😉

Anonymkode: 394de...b51

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Legg sjokolade på pulten hans hver dag. Legger han på seg 3 kilo i året så er det 30 kilo i løpet av et tiår. 

Ja, for det er jo viden kjent at bare slanke mennesker er attraktive. :himle:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefaler ny dress... 😉

😂😂🙈..takk for tipset!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefaler ny dress... 😉

Haha, dette tenkte jeg også 😆

Anonymkode: 699a1...ebb

Skrevet

Vi hadde en sånn på forrige jobben, han var 55 da jeg sluttet og fremdeles plagsomt kjekk. Enkelte har bare den Clooney effekten, og da forblir de nok en distraksjon gjennom arbeidslivet 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Kålrota said:

Ja, for det er jo viden kjent at bare slanke mennesker er attraktive. :himle:

Kommentaren min var ment som en spøk. Finnes selvsagt folk som er attraktive uten å være slanke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For menn; om han tar vare på seg selv så helt uti 50-årene. 

For kvinner; det forfaller allerede fra slutten av 20-årene uansett hva du gjør. 

Anonymkode: 53406...da8

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kommentaren min var ment som en spøk. Finnes selvsagt folk som er attraktive uten å være slanke. 

Om du mener slank som i tynn og utrent så stemmer det, men om du mener at det er attraktivt å være overvektig så er svaret nei. 

Anonymkode: 53406...da8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Anononyma said:

Vi hadde en sånn på forrige jobben, han var 55 da jeg sluttet og fremdeles plagsomt kjekk. Enkelte har bare den Clooney effekten, og da forblir de nok en distraksjon gjennom arbeidslivet 😅

De beste selgerne  i bedriften jeg jobbet i var attraktive menn og kvinner  på rundt 50.  Da fikk de kombinert salgsfordelene ved å være pen med å fordelen av å virke som en med mye erfaring og autoritet.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ha sex med han i stedet for å sutre og håpe på et forfall..

Anonymkode: ed9b0...a2e

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg holder meg i god form så vil nok ikke forfalle på lenge :)

Anonymkode: 06159...540

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, LadeJarl said:

Dressene fra midten av nittitallet var jo enorme. Så Heat her om dagen, og de flyr jo rundt i telt alle mann.

Anonymkode: 66dd4...53c

AnonymBruker
Skrevet

En mann på 40 + er overmoden for alt enn enn kvinne på 40 +. Hvis han er klok, har han investert i dannelse, utdannelse, kultur og intelligens som kompensasjon, hvis ikke er han nok en nitrist sofapotet.

Anonymkode: b8497...a68

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes menn forfaller enormt mellom 40 og 50 år. De fleste blir feite (ja statistikken underbygger det jeg sier), mindre hunk etter leggetid, fargeløs/grå og litt lite fleksibel i tenkningen (hjernen blir mindre plastisk ved aldring). Penger har gjort at menn har blitt tilskrevet attraktivitet langt opp i 50-årene. Men dette gjaldt bare noen helt få menn som filmstjerner og mangemillionærer. De andre lo vi alle av som ungjenter når de prøvde seg. Så det var nok mer det at kvinner før var mer avhengig av å bli forsørget som opp til 2000-tallet gjorde gamle menn over 40-50 år attraktive for yngre kvinner. Nå tjener kvinner mer likt som menn, andel med høyere utdanning har økt og det er mer sosialt akseptabelt å leve som enslig og få barn alene nå enn på 90-tallet og tidligere. Fortsatt tror menn på den gamle myten om at eldre menn er visuelt og seksuelt attraktive, men det har alltid bare vært hvem som hadde pengesekken som styrte showet.

Anonymkode: 3a906...009

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...