AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Samtidig som den er myk og lett å påføre uten at du må trykke så hardt at du får sår😅 Har gjort noen bomkjøp på Normal kan du si og da hjalp det ikke om jeg gikk for den dyreste heller🙃 Anonymkode: 37ad2...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samtidig som den er myk og lett å påføre uten at du må trykke så hardt at du får sår😅 Har gjort noen bomkjøp på Normal kan du si og da hjalp det ikke om jeg gikk for den dyreste heller🙃 Anonymkode: 37ad2...4df Makeup mekka sin er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 Charlotte Tilbury sin er den beste jeg har prøvd. Dyr, men best. Bestiller fra deres egen nettside, de er med i VOEC så man slipper å betale noe ekstra. Isadora sin er også ganske god, men syns ikke den sitter så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 L’Oréal har kommet med en, som er min nye favoritt! https://www.vita.no/loreal-paris/infaillible-36h-automatic-gel-eyeliner?v=369244&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhc-sBhCEARIsAOVwHuR7ViPr68aamyv4L5s2DhE8lk-hJro-Mam8rEwCUiRifFAekRhFo4AaAubEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Den er sånn man skrur ut. Brukte KvD sin en periode, men nå synes jeg den er grusom i forhold til denne. Myk og lett å påføre, og sitter godt og lenge! Anonymkode: 03c05...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå