AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Jeg blir 36 i år og har fullstendig panikk 🙈 blir nesten kvalm når jeg tenker på det.. har samboer, fast jobb, eier hus. Ingen barn. Jeg har alltid tenkt jeg skal ha barn, men det har liksom ikke passet. Nå har jeg kjempe panikk for at det er for sent. Føler meg ikke lykkelig, føler meg bare tom liksom. Har skrevet om det før, men er i et sexløst forhold. Kjenner det påvirker meg veldig, ser liksom ikke helt mening med ting. Er overvektig, veier 87 kg, er 175 cm høy. Men klarer liksom ikke gå ned.. Andre som har følt på det? Er det virkelig for sent for meg? Anonymkode: 3e42d...e95 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Overhode ikke for sent. Mange begynner faktisk i den alderen. Du høres ikke spesielt overvektig ut, du er jo høy. Vi har alle ulik kroppsvekt. hvis dere begge ønsker barn så bare kjør på Anonymkode: 33b54...9aa 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir 36 i år og har fullstendig panikk 🙈 blir nesten kvalm når jeg tenker på det.. har samboer, fast jobb, eier hus. Ingen barn. Jeg har alltid tenkt jeg skal ha barn, men det har liksom ikke passet. Nå har jeg kjempe panikk for at det er for sent. Føler meg ikke lykkelig, føler meg bare tom liksom. Har skrevet om det før, men er i et sexløst forhold. Kjenner det påvirker meg veldig, ser liksom ikke helt mening med ting. Er overvektig, veier 87 kg, er 175 cm høy. Men klarer liksom ikke gå ned.. Andre som har følt på det? Er det virkelig for sent for meg? Anonymkode: 3e42d...e95 Jeg ble gravid med første da jeg var 37 år og fylte 40 året jeg fikk andre. Ville bare nevne det☺️ Anonymkode: 42a08...8a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble gravid med første da jeg var 37 år og fylte 40 året jeg fikk andre. Ville bare nevne det☺️ Anonymkode: 42a08...8a9 Og følte livet ‘begynte’ da. Festet i fra meg, reist masse, dyrket hobbyer osv osv. Nå er det bare barna og familielivet som gjelder. K43 Anonymkode: 42a08...8a9 1
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir 36 i år og har fullstendig panikk 🙈 blir nesten kvalm når jeg tenker på det.. har samboer, fast jobb, eier hus. Ingen barn. Jeg har alltid tenkt jeg skal ha barn, men det har liksom ikke passet. Nå har jeg kjempe panikk for at det er for sent. Føler meg ikke lykkelig, føler meg bare tom liksom. Har skrevet om det før, men er i et sexløst forhold. Kjenner det påvirker meg veldig, ser liksom ikke helt mening med ting. Er overvektig, veier 87 kg, er 175 cm høy. Men klarer liksom ikke gå ned.. Andre som har følt på det? Er det virkelig for sent for meg? Anonymkode: 3e42d...e95 Høy kvinne eller lav mann?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 LadeJarl skrev (47 minutter siden): Høy kvinne eller lav mann? Høy kvinne 🙈😊 Anonymkode: 3e42d...e95
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg ble gravid med første da jeg var 37 år og fylte 40 året jeg fikk andre. Ville bare nevne det☺️ Anonymkode: 42a08...8a9 Åh det var godt å høre:) da føler jeg meg litt bedre i forhold til det hvertfall ts Anonymkode: 3e42d...e95 1
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høy kvinne 🙈😊 Anonymkode: 3e42d...e95 Nice!! 🥰 Selvsagt er det ikke for sent for deg..du er bare ei ungjente jo.. Men sexløst forhold...?..uten at det er småbarn inne i bildet engang.? Du skal få et råd av meg..det koster å følge det fordi du må bytte ut tryggheten du tror du har nå og stupe ut i det ukjente... Men egentlig er det uproblematisk fordi du kommer til å gjøre som jeg sier om noen til bortkastede år uansett...og da kan det være for sent. Bytt mann! Og ikke vent.. forbered deg nå og gjør det i 2024. 5
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Åh det var godt å høre:) da føler jeg meg litt bedre i forhold til det hvertfall ts Anonymkode: 3e42d...e95 Men det bør du ikke gjøre fordi den tanken er en sovepute..og de årene går lynfort.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 LadeJarl skrev (9 minutter siden): Nice!! 🥰 Selvsagt er det ikke for sent for deg..du er bare ei ungjente jo.. Men sexløst forhold...?..uten at det er småbarn inne i bildet engang.? Du skal få et råd av meg..det koster å følge det fordi du må bytte ut tryggheten du tror du har nå og stupe ut i det ukjente... Men egentlig er det uproblematisk fordi du kommer til å gjøre som jeg sier om noen til bortkastede år uansett...og da kan det være for sent. Bytt mann! Og ikke vent.. forbered deg nå og gjør det i 2024. Sexløst forhold ja.. 1 år og noen måneder siden sist det var noe som helst for intimitet oss imellom.. Er skremmende å tenke på, som du skriver, det er en trygghet. Han er en veldig fin mann, støtter meg i ting, og jeg er tiltrukket av han. Men han vil aldri være intim.. Anonymkode: 3e42d...e95 1
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sexløst forhold ja.. 1 år og noen måneder siden sist det var noe som helst for intimitet oss imellom.. Er skremmende å tenke på, som du skriver, det er en trygghet. Han er en veldig fin mann, støtter meg i ting, og jeg er tiltrukket av han. Men han vil aldri være intim.. Anonymkode: 3e42d...e95 Nei og skjønner det er vanskelig for deg..og at du er stresset.. Det er ditt liv og skrur du tiden 40 år frem håper jeg ikke du sitter og gynger på gamlehjemmet... og tenker tilbake til 2024.... da du nesten gikk fra mannen..( som dessverre døde bare noen år senere) Og tenker at hadde jeg turt å hoppe da hadde jeg trolig hatt barnebarn nå.. Endret 2. januar 2024 av LadeJarl For store tomler for tastaturet..🙈
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Du kunne selvsagt satt kniven på strupen på ham og sagt du skal knulles hver kveld uten prevensjon.. helt til du er gravid....ellers er forholdet over.!? Og det som mest trolig hadde skjedd er at han hadde tatt deg et par ganger for så å falle tilbake til bror/ søster- forhold igjen, mer bortkastet tid bare mens klokken din tikker... Du er stresset som f fordi kroppen din prøver å fortelle deg det samme som jeg bare..og beklager nesten for å være så rett på men jeg tror du visste innerst inne det jeg sier før du kom hit i kveld. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir 36 i år og har fullstendig panikk 🙈 blir nesten kvalm når jeg tenker på det.. har samboer, fast jobb, eier hus. Ingen barn. Jeg har alltid tenkt jeg skal ha barn, men det har liksom ikke passet. Nå har jeg kjempe panikk for at det er for sent. Føler meg ikke lykkelig, føler meg bare tom liksom. Har skrevet om det før, men er i et sexløst forhold. Kjenner det påvirker meg veldig, ser liksom ikke helt mening med ting. Er overvektig, veier 87 kg, er 175 cm høy. Men klarer liksom ikke gå ned.. Andre som har følt på det? Er det virkelig for sent for meg? Anonymkode: 3e42d...e95 Er ikke det bare unnskyldninger? For å utsette alt? Anonymkode: ce4d7...5ce
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 LadeJarl skrev (1 time siden): Du kunne selvsagt satt kniven på strupen på ham og sagt du skal knulles hver kveld uten prevensjon.. helt til du er gravid....ellers er forholdet over.!? Og det som mest trolig hadde skjedd er at han hadde tatt deg et par ganger for så å falle tilbake til bror/ søster- forhold igjen, mer bortkastet tid bare mens klokken din tikker... Du er stresset som f fordi kroppen din prøver å fortelle deg det samme som jeg bare..og beklager nesten for å være så rett på men jeg tror du visste innerst inne det jeg sier før du kom hit i kveld. Det er nok noe i det du skriver.. vet vel innerst inne at dette ikke er nok for meg. I lengden. Kan bare ikke leve uten sex og intimitet.. skjønner ikke hvordan folk klarer det.. Er nok det som hadde skjedd ja. Håper liksom det skal endre seg, men har ikke sett noe til noe som helst vilje til å endre på ting Anonymkode: 3e42d...e95
LadeJarl Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok noe i det du skriver.. vet vel innerst inne at dette ikke er nok for meg. I lengden. Kan bare ikke leve uten sex og intimitet.. skjønner ikke hvordan folk klarer det.. Er nok det som hadde skjedd ja. Håper liksom det skal endre seg, men har ikke sett noe til noe som helst vilje til å endre på ting Anonymkode: 3e42d...e95 Hvorfor skulle han endre på noe? Han trives kjempegodt med tingene som de er nå han.. Og skulle du mot absolutt alle odds lykkes i å få han til å sette barn på deg får du håpe barnet ikke arver sexdriven hans..?..i så fall blir du aldri bestemor uansett. Alt for sent..natta..🙈 1
I Grosny Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir 36 i år og har fullstendig panikk 🙈 blir nesten kvalm når jeg tenker på det.. har samboer, fast jobb, eier hus. Ingen barn. Jeg har alltid tenkt jeg skal ha barn, men det har liksom ikke passet. Nå har jeg kjempe panikk for at det er for sent. Føler meg ikke lykkelig, føler meg bare tom liksom. Har skrevet om det før, men er i et sexløst forhold. Kjenner det påvirker meg veldig, ser liksom ikke helt mening med ting. Er overvektig, veier 87 kg, er 175 cm høy. Men klarer liksom ikke gå ned.. Andre som har følt på det? Er det virkelig for sent for meg? Anonymkode: 3e42d...e95 Kast ut gubben og gjør det denne uka. Det er matematisk umulig å få barn i sexløst forhold, untatt ved bruk av eksterne sædceller. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 Herregud, i det minste har du mann. Jeg har INGENTING. Anonymkode: 0131e...eba
Mr.Anon Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 Ingenting er for sent, du kan fremdeles produsere barn og når den tid kommer hvor du ikke kan lenger så fins det adopsjon eller surrogat. Men når det er sagt så har jeg barn selv, har lyst på flere men når jeg bikker 35 så er det stopp hos meg. Det har litt med det at jeg føler man ikke klarer å følge opp små barn og deres aktiviteter like bra jo eldre man blir og faren for livstruende sykdommer nærmer seg mens barnet enda er barn, mennesker blir bare mer og mer slitne og sykere med årene men alle er jo selvfølgelig forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 Hvis du vil ha barn så må du komme i gang med prøvingen! Jeg var 34 når vi begynte og det tok 18 mnd før jeg ble gravid. Og jeg tok eggløsningstester hver mnd, så jeg veit vi lå sammen på riktig tidspunkt. Hvis mannen din vil ha barn, blir han jo helt sikkert med å prøver å lage? Anonymkode: 7cd26...5af
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du vil ha barn så må du komme i gang med prøvingen! Jeg var 34 når vi begynte og det tok 18 mnd før jeg ble gravid. Og jeg tok eggløsningstester hver mnd, så jeg veit vi lå sammen på riktig tidspunkt. Hvis mannen din vil ha barn, blir han jo helt sikkert med å prøver å lage? Anonymkode: 7cd26...5af Han har sagt han vil ha barn, men hver gang vi snakker om det sier han ikke enda.. vente.. jeg prøver å si jeg ikke kan vente så lenge pga alder. Da sier han bare at det går uansett ikke så lenge han ikke vil, at vi begge må være enig Ts Anonymkode: 3e42d...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå