Gå til innhold

Jeg er kåt hele tiden, kvinne 24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i flere forhold før og tilgangen på sex var der hele tiden. Dette er et savn. 

Vært singel i ca. 1 år. Har siden jeg slo opp med kjæresten hatt flere fuckfriends. Det har vært Nice, møte forskjellige med jevnt mellomrom. Jeg får allikavel ikke nok. Så onanerer morgen og kveld. Gjerne midt på dagen også.

Har veldig lyst på barn, og tenker på det daglig. Men kan ønske om barn gjøre en så kåt? Noen erfaringer???

Har hormon spiral på 4 året. Skal ut i august 2024.

Anonymkode: 161a3...b58

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ønske om barn som gjør at man blir kåt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var da en voldsom sexlyst 😅 Nei barneønske gjør ikke at man automatisk blir kåt.

Anonymkode: 10ca5...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Nei man har mer sex fordi man vet at det fører til barn, men man blir jo ikke sprengkåt fordi man tenker på en liten baby 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da en voldsom sexlyst 😅 Nei barneønske gjør ikke at man automatisk blir kåt.

Er nok over gjennomsnittet glad i sex 😅🤭

Anonymkode: 161a3...b58

Skrevet
DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Det er mange som er helt nymfo som ikke ønsker barn.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei man har mer sex fordi man vet at det fører til barn, men man blir jo ikke sprengkåt fordi man tenker på en liten baby 😅

Det er jo kroppens måte å si at vi skal reprodusere oss.

Skjønner hva du mener, men bevisst eller ubevisst så er det jo at vi skal lage barn som er poenget med å være kåt.

• Liker 4
Skrevet
DelvisPresley skrev (5 minutter siden):

Skjønner hva du mener, men bevisst eller ubevisst så er det jo at vi skal lage barn som er poenget med å være kåt.

Det stemmer ikke helt. Hyperseksualitet skyldes ofte en hormonell forstyrrelse i hjernen (oksytocin) som gjør at en får unormalt stor sex appetitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Rent biologisk sett så er funksjonen til kåtskap at man søker reproduksjon. Så vedkommende har riktig, og du har feil. 

Anonymkode: 5653c...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (7 minutter siden):

Tullete holdninger fra kristen middelalder det der. Det er massevis av folk der ute som er sprengkåte uten at de kan reprodusere.

Anonymkode: 75fc4...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik, og jeg er 36 og har to barn... heldigvis finnes det mye leketøy på markedet. Og når jeg har barnefri er det rett bort til min gode fuckfriend for litt sengehygge. 

Anonymkode: 9a343...f75

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tullete holdninger fra kristen middelalder det der. Det er massevis av folk der ute som er sprengkåte uten at de kan reprodusere.

Biologiske instinkter. Man slutter ikke være kåt fordi om man er steril.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (2 minutter siden):

Biologiske instinkter. Man slutter ikke være kåt fordi om man er steril.

Da hadde alle vært heteroseksuelle. Sånn er det ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da hadde alle vært heteroseksuelle. Sånn er det ikke. 

De fleste homofile og lesbiske har også ønske om barn?

AnonymBruker
Skrevet

Er du manisk?

Anonymkode: ec87b...afd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Biologien er mer avansert og utrolig enn man tenker over. Jeg var smellkåt hver måned fra 1-2 uker før eggløsning. Ca 10 dager tilsammen. Og var like kåt 24/7 da jeg ønsket barn.

Har generelt sterk sexdrift, men dabbet litt av nå som 49 år og på vei i overgangsalderen. Jeg som trodde vi kvinner bare ble kåtere og kåtere med årene😅

Anonymkode: e2eac...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K39 her, og var ferdig med å reprodusere meg for 13 år siden. Har absolutt ikke lyst på flere barn, men søker likevel orgasmer hver morgen og kveld. Var enda "verre" i 20-årene, da, så skal ikke klagw nå som det holder med to orgasmer om dagen😅

Anonymkode: 4bed3...4e7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, bare vær glad for den gode sexdriften din. Den kommer godt med når du en gang finner deg mannen i ditt liv og ønsker barn. Den fjør at du også vil klare å holde i gang sexlivet med mannen selv i småbarnsperioden;) Med mindre du er uheldig og klarer å finne unntakene av menn som har lav sexdrive. Da ville du vært maks uheldig🙈 Men da tenker jeg også samtidig at han ikke er ‘mannen i ditt liv’. Lik sexdrive er faktisk ganske viktig🙂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

K39 her, og var ferdig med å reprodusere meg for 13 år siden. Har absolutt ikke lyst på flere barn, men søker likevel orgasmer hver morgen og kveld. Var enda "verre" i 20-årene, da, så skal ikke klagw nå som det holder med to orgasmer om dagen😅

Anonymkode: 4bed3...4e7

2-3 orgasmer til dagen her også da jeg var mellom 15-47 år😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...