Gå til innhold

Tirsdag kl 09 i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Oslo om et par uker og må slå ihjel noen timer mellom 09 og 12 og 16 til 20.

Er generelt lite kjent, men vil gjerne finne et koselig sted der jeg kan kjøpe kaffe, en bolle, suppe, jobbe litt, se på folk. Jeg kommer med flytoget men liker å gå så kan gjerne bruke en halvtime på å forflytte meg i gatene. Da blir jeg jo bedre kjent også.

Noen tips?

Anonymkode: 5b45e...72d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deichmann er veldig fint for kaffe og jobb. Utenfor Deichmann er det også Backstube. WhatSoup på Steen og strøm hvis du vil ha spesifikt suppe. 

Anonymkode: da52f...caa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk gor tips! Må ikke være suppe, bare småmat/kafe-aktig. Sjekket whatsoup og de har åpent 11-18 så det er uhøvelig både før og etter avtalen min. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått på restaurant teatro inne på hotell christiania teater. Det mest magiske stedet i Oslo spør du meg. Og kanskje Oslos beste pizza og hjemmelaget is 🤤

Anonymkode: 50da3...4d2

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de har veldig god frokost på Egon byporten.

Anonymkode: 6b0f6...e22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 6f08f...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Troll

Anonymkode: 5146d...565

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ville gått på restaurant teatro inne på hotell christiania teater. Det mest magiske stedet i Oslo spør du meg. Og kanskje Oslos beste pizza og hjemmelaget is 🤤

Takk! Magisk sted høres helt perfekt ut🤩 De åpner 16 så da mangler jeg bare et alternativ til Deichman fra 9 om morgenen. Finnes det noen rare knirkete kaffebarer litt utfor allfarvei man bør få med seg?

Kan man gå til st.hanshaugen? Ser Java får koselige beskrivelser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk! Magisk sted høres helt perfekt ut🤩 De åpner 16 så da mangler jeg bare et alternativ til Deichman fra 9 om morgenen. Finnes det noen rare knirkete kaffebarer litt utfor allfarvei man bør få med seg?

Kan man gå til st.hanshaugen? Ser Java får koselige beskrivelser.

Ja det er absolutt mulig å gå fra sentrum til St Hanshaugen 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er absolutt mulig å gå fra sentrum til St Hanshaugen 😊

Mulig, men ikke spesielt trivelig i disse snømengdene. Hadde personlig ikke giddi.

Anonymkode: 625a5...ff8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svart belte i å vasse i snø, tror jeg til og med er etnisk bygd for det med lavt tyngdepunkt og store plattføtter😁

Maps sier det tar under en halvtime å gå dit, så da prøver jeg det og så ramler jeg sikkert over et annet sted på veien hvis jeg føler for å gi opp på veien. 

Takk for tipsene!

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ofte og sette meg i Østbanehallen og bare glo litt om jeg kommer tidlig til Oslo, og drikke innmari god kaffe på Steam kaffebar. 

AnonymBruker
Skrevet

Nye deichman. Perfekt for formålet på formiddagen. Ettermiddagen også for så vidt.

Anonymkode: 5b868...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...