AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Jeg bor i flermannsbolig hvor det er veldig lytt. En nabo spiler mye musikk, slamrer med dører etc. Hvordan møter dere den type støy? Spiller høy musikk selv, sier fra til nabo eller lar det gå? Anonymkode: 4cd7f...d58
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Jeg ville ha bråket enda mer enn han bare for å vise at det ikke er ok. Da demper de seg som oftest ganske fort. Anonymkode: b9103...ce5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Skal egentlig være stille mellom 23 - 07. Blir det spilt innenfor disse tidspunktene er det bare å si fra. Anonymkode: a99c7...8a0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Ts her. Jeg synes det er slitsomt å høre naboens musikk i timevis selv om det er innenfor 07-23. Men tenker at om det er fritt frem i det tidsrommet kan jeg bare kjøre på med min musikk for å overdøve naboen. Tenker at det er litt umoden respons og tenkte bare å høre hvordan andre håndterer nabostøy. Anonymkode: 4cd7f...d58
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal egentlig være stille mellom 23 - 07. Blir det spilt innenfor disse tidspunktene er det bare å si fra. Anonymkode: a99c7...8a0 Det er selvsagt ikke ok å støye utenfor disse tidspunktene heller. Spesielt ikke i timevis hver dag. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Jeg synes det er slitsomt å høre naboens musikk i timevis selv om det er innenfor 07-23. Men tenker at om det er fritt frem i det tidsrommet kan jeg bare kjøre på med min musikk for å overdøve naboen. Tenker at det er litt umoden respons og tenkte bare å høre hvordan andre håndterer nabostøy. Anonymkode: 4cd7f...d58 Jeg hadde forsøkt å snakke med naboen først. Stakkars de andre i flermannsboligen om dere to skal ha «musikk-krig» hele dagen 😳 Anonymkode: 9a8d1...686
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt ikke ok å støye utenfor disse tidspunktene heller. Spesielt ikke i timevis hver dag. Jeg hadde forsøkt å snakke med naboen først. Stakkars de andre i flermannsboligen om dere to skal ha «musikk-krig» hele dagen 😳 Anonymkode: 9a8d1...686 Forsåvidt enig med deg, men rart hvor fristende det er å bråke tilbake. ts Anonymkode: 4cd7f...d58
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Forsåvidt enig med deg, men rart hvor fristende det er å bråke tilbake. ts Anonymkode: 4cd7f...d58 Kan være naboen ikke er klar over hvor godt det høres, så beste er kommunikasjon. Anonymkode: 7f9ff...12e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 Konfliktsky som jeg er, henger jeg post-it lapper på døra… eventuelt taper op A4-ark med en liten «avhandling» på… da blir det gjerne stille en periode Anonymkode: 1f0d0...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå