AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Kjenner jeg blir forbanna på enkelte utlendinger som kommer inn i landet vårt. Kjenner ett utenlandsk par hvor mannen har henta kona via EØS verk og og i ettertid registrert Hu her i Norge. Hun opplyste tip meg for en tid tilbake at målet aldri er og integrere seg eller og Jobbe for staten og heller bli.sittemde hjemme. Det irriterer meg som faen da jeg jar skjønt hun er verre enn ei latsabb eller ei uføre trygda!!! Leverer aldri.ungen i bhg.og går.knapt.it av huset men forlanger norsk statsborgerskap.av og ikke bidra eller noe.som.heøst ?!!?! Måtte hjelpe med et brev for en tid tilbake og politi hadde opplyst om.at Hu MÅ jobbe 2 år for og kunne få.norsn pass. Jeg håper for guds skyld at dette aldri skjer da hun verken vil jobbe eller gi tilbake til staten for fet. Hvordan kan man opplyse dette og til hvem ???? Hun får dra tilbake dit hun kommer fra hvis hun ikke vil integrere eller jobbe. Anonymkode: c5afd...88f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Selv om dette er åpenbart en trolleinnlegg så anbefaler jeg deg å dra tilbake til skolebenken i noen år. Anonymkode: 00c8e...cb8 10
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om dette er åpenbart en trolleinnlegg så anbefaler jeg deg å dra tilbake til skolebenken i noen år. Anonymkode: 00c8e...cb8 Jepp. Er egentlig ganske ille når rasister ikke klarer formulere seg på godt og forståelig norsk. Personlig finner jeg det da litt selvmotsigende. Anonymkode: 397d8...319 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Som mann med kone som er utenlandsk statsborger, så vet jeg at alt det du skriver 120% bullshit. Du vet åpenbart ingen ting om hvordan familieinnvandring fungerer. Anonymkode: d8642...10d 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som mann med kone som er utenlandsk statsborger, så vet jeg at alt det du skriver 120% bullshit. Du vet åpenbart ingen ting om hvordan familieinnvandring fungerer. Anonymkode: d8642...10d Jeg har også utenlandsk mann, og jeg vet at mye av det som står i innlegget stemmer. 😅 Anonymkode: 889fe...ff0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Hvorfor må man jobbe for staten? Det var egentlig det eneste jeg lurte på. Anonymkode: ad2d0...fe4 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Nei vet dere hva? Det er blitt en ukultur i dette landet at enkelte mennesker tror det bare er og komme inn i landet og bli tatt vare på av staten eller av andre for og klare seg. Sånn er det ikke lenger. Det er rett og slett hinsides at slike mennesker skal gå utover våre skattepenger og alt vi har bygget opp dette landet for. Dra tilbake dit hen du kom fra sier bare jeg. Når man ikke engang vil integrere seg så beviser du at du ikke vil være her men du vil ha norsk pass og penger ja det er bare gull ikke sant ?? Anonymkode: c5afd...88f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 Herregud, virker ikke som du er i stand til å bidra så mye til staten du heller. Anonymkode: 76fbb...1a1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 Du MÅ ikke ingenting må man. Men du må hvertfall bevise at du vil være en del av felleskapet enn og rakke ned på at du hater og måtte gå gjennom språklæring skole og annet for og faktisk være her. De ter det som irriterer meg Anonymkode: c5afd...88f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har jobbet hele livet. Og det har jeg ikke for at andre skal rakke ned på systemet mitt og landet jeg kommer fra og bor i. Da har du ingenting og gjøre her. Anonymkode: c5afd...88f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du MÅ ikke ingenting må man. Men du må hvertfall bevise at du vil være en del av felleskapet enn og rakke ned på at du hater og måtte gå gjennom språklæring skole og annet for og faktisk være her. De ter det som irriterer meg Anonymkode: c5afd...88f Har du gått noe annet en livets harde skole? Virker da ikke akkurat slik. Sitte hjemme i godstolen og klage på utlendinger på et forum uten at man selv noen gang har bidratt til det norske samfunn. Anonymkode: 397d8...319 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Du skal ikke opplyse om dette til noen. De har ikke gjort noe galt. Mest sannsynlig skal kona ta norskkurs før hun kan jobbe. Reglene for å få statsborgerskap- og dermed tilgang på norsk pass - er enda strengere enn det du nevner, blant annet med krav om å kunne fakta om Norge, på norsk. Som krever at de har tatt kurs i norsk og samfunnskunnskap. Anonymkode: 16bfd...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå