Gjest Jørgen Skrevet 8. november 2002 #1 Del Skrevet 8. november 2002 Litt rart spørsmål kanskje, men saken er slik: Vi er tre kamerater, som har holdt mye sammen helt siden barndom/ungdom. I blant tar vi en guttetur på by'n sammen, og det er bakgrunn for at jeg stiller noen spørsmål. To av oss, deriblant jeg, er vel såkalt(unnskyld) "veldig kjekke", ettersom jeg har forstått, og har vel opp gjennom årene hatt det som kalles "damedrag". Han tredje, er vel også en alminnelig kjekk kar, trivelig og likandes. Vi to som er "kjekke", har en litt rotete og brokete fortid, sånn når det gjelder forhold/samboerskap. Dette kommer rett og slett av at vi ikke er mors beste barn, når det gjelder utroskap osv... Han tredje, er tvers gjennom solid, han er lykkelig gift, flink med ungene, flink i jobben sin, og først og fremst SNILL. Han har aldri vært utro. Vi to andre, er litt mer "rampete", og har ikke klart å holde oss "på matta", når det gjelder andre damer mens vi har vært i fast forhold, eller samboere. Vi er ikke "drømmemenn", med tanke på framtidige forhold... Med tanke på at jenter søker nettopp "drømmemannen" i sitt liv, så har jeg et spørsmål: Hvorfor er det bare vi to "bad guys" som dere klenger dere på når vi er på utesteder? Hvorfor overser dere totalt han tredjemann, hans type, kunne VIRKELIG kunne vært noe å satse på. Det pussige er at ingen av oss bærer ringer som skulle tyde på at noen er mere ledig enn andre, altså ingen. Så vi to, som egentlig ikke har behandlet våre kvinner like bra alltid, er visst populære... Vil dere ikke har de solide ordentlige drømmemennene, ekteskapskandidatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 8. november 2002 #2 Del Skrevet 8. november 2002 Ja dette var et morsomt og interessant innlegg. Friskt gjort å kalle seg "veldig kjekk" Har egentlig ikke noe særlig å tilføye dette emnet foreløpig, kanskje på et senere tidspunkt . Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. november 2002 #3 Del Skrevet 8. november 2002 Med tanke på at jenter søker nettopp "drømmemannen" i sitt liv, så har jeg et spørsmål: Hvorfor er det bare vi to "bad guys" som dere klenger dere på når vi er på utesteder? Hvorfor overser dere totalt han tredjemann, hans type, kunne VIRKELIG kunne vært noe å satse på. Det pussige er at ingen av oss bærer ringer som skulle tyde på at noen er mere ledig enn andre, altså ingen. Så vi to, som egentlig ikke har behandlet våre kvinner like bra alltid, er visst populære... Nå kan jeg bare si at jeg har funnet drømmemannen i mitt liv, og anser meg for å være flink til å tolke hvem som er "snille" og hvem som er "bad". Dette tror jeg de fleste jenter også er flinkt på. Min teori, er at dere blir sjekket opp fordi dere ser "lette ut". Dvs. Jenter ser på dere at dere er "lette" å sjekke opp. Vi tolker øyebevegeleser og atferd ganske så raskt, og analyserer situasjonene kvikt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 8. november 2002 #4 Del Skrevet 8. november 2002 Hvis jentene skjønner at dere er "badguys", kanskje de jentene som sjekker dere opp da ikke er ute etter noe annet enn en flørt???! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. november 2002 #5 Del Skrevet 8. november 2002 Tja, nå kan jeg bare si mine tanker om temaet, og det blir følgende: Tja, kanskje disse damene faktisk er opptatt selv? kanskje de bare er ute etter en flørt? eller ett ons? eller "litt på si"sånn som dere? I slike tilfeller vil de selvfølgelig velge ut dere som man kanskje kan "se" at ikke vil forvente noe mer? Jeg mener, når jeg var singel, så var det vel ikke akkurat på byen jeg gikk for å møte de seriøse "drømmemann-emnene", var jeg ute etter å møte folk på byen, så var det for ons eller flørt og moro etc. Jeg hadde da ikke vært interessert i å hoppe på en kar som gir inntrykk av å være "snill og stabil" i den forstand, fordi jeg da hadde risikert å fått ham etter meg etter denne kvelden også, noe som jo da ikke hadde vært interessant. Derfor ville det nok vært mye enklere å kaste seg rundt halsen på en som så ut som en one nighter, som har det glimtet i øyet av røverskap, som du ser er ute etter det samme som deg. Tro ikke at alle damer som flørter og morer seg på byen er ute etter å finne The Man, og ihvertfall ikke ute. Du vet, det finnes jenter som er akkurat like "rampete" som deg og kameraten! Ville du sjekka opp ei du antagelig ville blitt "plaget med" etter den kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. november 2002 #6 Del Skrevet 8. november 2002 Hmm, kan nok ikke svare deg på dette innlegget, da jeg aldri er ute på byen og sjekker opp menn Kan kanskje tenke meg at kameraten din utstråler "opptatt". Noen gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratos Skrevet 8. november 2002 #7 Del Skrevet 8. november 2002 Hvis du og han andre kameraten din er litt sånn "tough-guys", og i tillegg er kjekke å se på, som du sier, appellerer det til jenter som kun er interessert i en one-night-stand. Er man interessert i noe mer varig, er personligheten mye viktigere enn et bra utseende... Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 8. november 2002 #8 Del Skrevet 8. november 2002 Og hvis han tredje er gift og vel bevart, er det ikke sikkert han sender ut signaler til jenter på byen at han er interessert. Du sa jo han var en snill fyr og snille fyrer er ikke ute etter sidesparang... Hvis ikke jeg har tatt helt feil da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå