Gå til innhold

Hver gang vi møtes - 2024

MissStiles

Anbefalte innlegg

issoras skrev (17 timer siden):

Mari Boine er magisk. 

Jeg har ikke noe forhold til resten, annet enn han fra Vamp, men det gjør meg ingenting. Syns det er fint å bli kjent med nye. Artig med Matoma, syns det er flott at han kan dra inn andre artister.

Jeg har bare sett 1 sesong før. Hvem var med forrige sesong siden den var så bra. 

Jeg er også sånn at jeg MÅ se episodene med mannen, disse musikkopplevelsene må deles. 😄

I fjor var det Bjørn Eidsvåg, Isah, Ingebjørg Bratland, Freddy Kalas, Karoline Krüger, Kristian Kristensen og Emma Steinbakken! Om du har tv2 play anbefaler jeg å se den sesongen 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mari Boine alene gjør det verdt å se denne sesongen altså! Resten er også bra  folk, men hun er magisk! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 8.1.2024 den 18.22):

Mari Boine alene gjør det verdt å se denne sesongen altså! Resten er også bra  folk, men hun er magisk! 

Helt enig

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versjonen til Emelie og Ella Marie var helt nydelig. Hadde aldri hørt om Emelie, men for en fin stemme hun har! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Versjonen til Emelie og Ella Marie var helt nydelig. Hadde aldri hørt om Emelie, men for en fin stemme hun har! 

Emilie Hollow har fin stemme, sjekk hennes versjon av "Fallen angel" fra TV-programmet HAIK, hun er medansvarlig på den engelske teksten, har også noen opptredener med Allan Walker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (Akkurat nå):

Emilie Hollow har fin stemme, sjekk hennes versjon av "Fallen angel" fra TV-programmet HAIK, hun er medansvarlig på den engelske teksten, har også noen opptredener med Allan Walker.

Takk for tips, det skal jeg gjøre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest issoras

Nydelig episode i dag, så mange flotte versjoner. Syns det er rart at ikke VG trillet sekseren i kveld. 

Odin sin versjon har satt seg skikkelig. Matoma sin digget jeg. Og Emelie var nydelig, nå må jeg definitivt sjekke henne bedre ut. Nydelig stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett siste episode og den var etter min mening på høyde med 2012-2014, og at jeg skulle få se Einar Selvik i "Hver gang vi møtes" hadde jeg aldri trodd, han gir meg gåsehud hver gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine versjoner igår og! Ingrid og Tom sine versjoner var aller best, synes jeg! Helt rått med Gabrielle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg får aldri nok av Ingrid, og jeg mener hun definitivt er av internasjonal klasse i det hun gjør!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som skal tolke nei så tjukk du har blitt. ikke innafor å synge om vekt i 2024 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (3 minutter siden):

Som tårene rant når Emilie sang nå. Det var fint 😢

Samme her 😢 Ja, det var utrolig fint ♥️ og jeg elsker stemmen hennes. Så unik og fin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte William, Ingid og Matoma sine versjoner best fra lørdagens episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...