AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Kan noen hjelpe meg hvor jeg finner der jeg aktiverer passord igjen? Nå kan vi laste ned apper på barnet sitt nettbrett uten å bekrefte/skrive passord. Før kom det varsel på tlf min og jeg måtte godkjenne. Men nå plutselig kan man bare laste ned uten godkjennelse. Jeg får varsel på tlf, men kun varsel at det er lastet ned en app og hva navnet er. Anonymkode: 2efbb...1e7
Aristoteles Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Har barnet fylt 13? Om ikke, gå inn på barnets navn, gå på kontoinnstillinger og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Aristoteles skrev (På 2.1.2024 den 9.53): Har barnet fylt 13? Om ikke, gå inn på barnets navn, gå på kontoinnstillinger og ta det derfra. Hun er 5 år. Fant ingenting innpå der🤷🏻♀️ Leter og leter, er sikkert rett forran meg, men klarer ikke finne innstillingene. Lastet igjen ned et spill nå, og jeg trengte ikke skrive passord/godkjenne for å laste ned. Anonymkode: 2efbb...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå