Gå til innhold

Slimposebetennelse i kneet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk betennelse i kneet for noen uker siden, fikk betennelse dempende tabletter, men tok ca 3 uker før smerten forsvant. Var hoven og rød lenge. Nå er jeg ikke hoven mer, men har fått en liten hard kul på kneet som er så stygt. Vises veldig godt. Den er hard, og jeg klarer fortsatt ikke sitte på kne. 
Noen her som har hatt slimposebetennelse, og er dette normalt?? Kommer det til å bli vanlig igjen?😅

Anonymkode: c99c1...2c5

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1737858-slimposebetennelse-i-kneet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg fikk betennelse i kneet for noen uker siden, fikk betennelse dempende tabletter, men tok ca 3 uker før smerten forsvant. Var hoven og rød lenge. Nå er jeg ikke hoven mer, men har fått en liten hard kul på kneet som er så stygt. Vises veldig godt. Den er hard, og jeg klarer fortsatt ikke sitte på kne. 
Noen her som har hatt slimposebetennelse, og er dette normalt?? Kommer det til å bli vanlig igjen?😅

Dette bør nok tapes om det er væske. Evt.oppereres ut.

Anonymkode: a5cc6...620

AnonymBruker

Finn en fysioterapeut eller kiropraktor som driver med trykkbølgebehandling, det er som regel det mest effektive for å få slikt til å gå bort.

Husk at du også må gjøre øvelser og også tøye nok selv, for å sikre god bevegelse og sirkulasjon i området.

Anonymkode: 0f903...58b

Jeg har hatt problemer med dette i flere år (dog ingen kul). Ingen behandling har hjulpet (trening, fysio, kortison injeksjon), og skal nå til våren operere ut slimposene.

I ditt tilfelle ville jeg ha tatt kontakt med lege. 
Lykke til! 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har hatt slimpose-betennelse i hæl. Hadde en klump på siden av hælen i min. ett år men den forsvant av seg selv til slutt.

Anonymkode: e5ae6...8d6

Var den hard? Håper den forsvinner snart, ser så stygt ut😆

AnonymBruker
Mamma31 skrev (37 minutter siden):

Jeg har hatt problemer med dette i flere år (dog ingen kul). Ingen behandling har hjulpet (trening, fysio, kortison injeksjon), og skal nå til våren operere ut slimposene.

I ditt tilfelle ville jeg ha tatt kontakt med lege. 
Lykke til! 

Var hos legen da jeg fikk det. Må kanskje tilbake igjen da.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...