AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Vi var invitert til svoger i går på nyttårsaften, og en ellers koselig kveld ble helt ødelagt av at svoger slang med leppa. I dag er jeg fortsatt deppa og lei meg for dette. Min samboer og meg selv er noen kilo for tunge. Dette er vi klar over selv, så ingen trenger å minne oss på det. Moren hans spurte om et vennepar av han og damen også skulle komme (de er gode venner av familien), og da sa min svoger at «han bare hadde invitert tjukke slekta». Han er ikke akkurat noen sylfide selv, så følte at det var veldig unødvendig å si. Klarte ikke kose meg meg med maten eller drikken hele kvelden. Følte meg bare stor og utilpass. Måtte bare få det ut ett sted. Kanskje det hjelper, Anonymkode: 791a8...958 1 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 1. januar 2024 Tjukke slekta betyr jo bare de nærmeste... Anonymkode: 03858...4a6 53 2 15
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Ikke sikkert han mente noe vindt med det Anonymkode: 650ee...03f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Tjukkeste slekta betyr de som er nærmest i slekt. Anonymkode: e7e3e...6c9 22 12
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Tror du må jobbe med deg selv, dette ble en veldig hårsår reaksjon fra din side. Tjukke slekta betyr jo ikke tykke slektninger, det betyr nærmeste slekt. Kom over det. Anonymkode: 02168...55b 27 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Det er et nytt år. Hva med å begynne å trene da? Begynn å tren nå, og treff han igjen til sommern, brun og slankere. Ditt valg. Anonymkode: 8e949...52b 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Er dette trolling? Anonymkode: fa226...e6f 19 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er et nytt år. Hva med å begynne å trene da? Begynn å tren nå, og treff han igjen til sommern, brun og slankere. Ditt valg. Anonymkode: 8e949...52b Hvorfor skal man trene pga det er nytt år? Anonymkode: cbceb...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 Jeg må spørre: tuller du? Hvis du tolker det utsagnet som det, må du virkelig jobbe med deg selv. Anonymkode: 6afca...78b 13
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Da har du startet det nye året med å lære et uttrykk som er velkjent for de fleste, TS. Anonymkode: 2c4e3...fbf 13 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har vært... stor... men har aldri tatt meg nær av tjukke slekta... Det er helt vanlig uttrykk. Anonymkode: 96d8f...e27 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #14 Skrevet 1. januar 2024 Det virker som om du må jobbe litt med egen selvtillit og selvfølelse når én sånn kommentar (som er et vanlig uttrykk!) kan gjøre deg så sint og fornærma. Anonymkode: 02470...10d 3 1
I Grosny Skrevet 1. januar 2024 #15 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi var invitert til svoger i går på nyttårsaften, og en ellers koselig kveld ble helt ødelagt av at svoger slang med leppa. I dag er jeg fortsatt deppa og lei meg for dette. Min samboer og meg selv er noen kilo for tunge. Dette er vi klar over selv, så ingen trenger å minne oss på det. Moren hans spurte om et vennepar av han og damen også skulle komme (de er gode venner av familien), og da sa min svoger at «han bare hadde invitert tjukke slekta». Han er ikke akkurat noen sylfide selv, så følte at det var veldig unødvendig å si. Klarte ikke kose meg meg med maten eller drikken hele kvelden. Følte meg bare stor og utilpass. Måtte bare få det ut ett sted. Kanskje det hjelper, Anonymkode: 791a8...958 Det var stygg og dårlig humor, men sånn skjer. Veldig mange har behov for å være litt drittsekk av og til, eller de har rett og slett råtten humor. Rist det av deg og glem det så fort du kan. Ønsker deg alt godt, og et godt nytt år!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Skrevet 1. januar 2024 Er du 14 år, som ikke vet at tjukke slekta ikke refererer til vekt? Anonymkode: d55d5...2d8 6 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #17 Skrevet 1. januar 2024 Godt forsøk😂 Anonymkode: a2b48...3eb 1
Eva-Lena Skrevet 1. januar 2024 #19 Skrevet 1. januar 2024 Du er veldig hårsår. Jobb litt med deg selv og lær deg hva uttrykket betyr. 2 2
Kaneel Skrevet 1. januar 2024 #20 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi var invitert til svoger i går på nyttårsaften, og en ellers koselig kveld ble helt ødelagt av at svoger slang med leppa. I dag er jeg fortsatt deppa og lei meg for dette. Min samboer og meg selv er noen kilo for tunge. Dette er vi klar over selv, så ingen trenger å minne oss på det. Moren hans spurte om et vennepar av han og damen også skulle komme (de er gode venner av familien), og da sa min svoger at «han bare hadde invitert tjukke slekta». Han er ikke akkurat noen sylfide selv, så følte at det var veldig unødvendig å si. Klarte ikke kose meg meg med maten eller drikken hele kvelden. Følte meg bare stor og utilpass. Måtte bare få det ut ett sted. Kanskje det hjelper, Anonymkode: 791a8...958 Gud bedre norsk forståelsen din må forbedres 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå