AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Velger du samme hunderase hver gang? Også om den neste hunden har like farge og tegninger og pels? Som feks. rottweiler siden de kommer bare i de fargene. Liker dere at hundene dere har ligner? Eller ikke? Anonymkode: 41c26...51a
Tabris Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har valgt ulike hunder, men det har også vært litt tilfeldig. Først en blanding, deretter tok jeg til meg en voksen schaferhund. Nå har jeg en selskapsrase som jeg ikke har tenkt å ha igjen, så neste hund blir noe annet. Hva en evt hund etter det måtte bli vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har en lys golden retriever. Vil definitivt ha golden igjen, og vil ha både utstilling og jaktlinjer. Farge spiller ingen rolle, synes alle er fine uansett. Kan egentlig tenke meg å ha en jaktcocker i fremtiden, men sånn jeg tenker nå blir det i såfall i tillegg til golden og ikke i stedet for😅🫶🏼 Mange raser jeg synes er fine, men man skal kunne møte deres behov også! Anonymkode: 3d4b4...051 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 toller til hvit gjeterhund🥰 Anonymkode: 646c4...750
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Jeg kommer nok til å holde meg innenfor samme kategori av hunder hvertfall. Så langt en toller og australian shepherd. Nestemann drømmer jeg om en labrador🥰 Ergo svak for lettlærte arbeidsvillige mellomstore/store hunder. Anonymkode: b39b6...d73
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Har til nå bare hatt samme rase, og jeg digger den, men vurderer ny rase neste gang. Anonymkode: 848e4...ce9
Gliffy Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Syns det er så mange herlige hunder jeg har lyst til å bli kjent med, så jeg tar gjerne forskjellige hver gang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Nei livssituasjonen endret seg så da har også valget av rase endret seg. Jeg hadde store hunder med høyt aktivitetsnivå før, nå har jeg liten med medium aktivitetsnivå og det passer meg veldig bra. Anonymkode: 1f25a...15c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 Jeg kommer til å velge en med et annet utseende. Sorgen over den som gikk bort er stadig massiv, og det stikker i hjertet når jeg ser hunder som ligner. Kommer nok også til å velge en med annen type instinkter, sånn at den får bli og være sitt beste, og ikke bli vurdert opp mot den forrige. Anonymkode: ad7e1...7f5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Har Whippet. De er så utrolig fine, morsomme og allsidige at jeg ikke kan tenke meg at jeg velger noen annen rase noen gang. Anonymkode: be5a0...542 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 Vi har puddel og kommer aldri til å velge noe annet. Har ikke hatt noe annet før, men det kan godt bli flere av samme 🥰 Størrelse, farger og kjønn kan vi godt prøve litt variasjoner av, men jeg ser absolutt ingen grunn til å prøve noen annen rase. Denne krysser av alle boksene våre. Anonymkode: 430ad...904
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Har kun hatt labrador retriever rett og slett fordi de passer min livsstil godt. Har i tillegg alltid hatt et spesielt forhold til rasen siden besteforeldrene mine hadde en i oppveksten. Dermed ble valget enkelt når jeg var gammel nok til å skaffe meg hund selv. Har bare hatt to stykker da, den første ble 9 år, måtte avlives pga en "prolaps" i ryggen som vi ikke klarte å behandle bort. Et par år etter skaffer jeg meg en ny hos samme oppdretter. Selv om de hadde en del likhetstrekk så var personligheten ulik og nummer to var foreksempel mye mer dominerende av natur enn den første. Den ble 10 år og måtte tas i sommer etter at den ble forgiftet av sopp antakeligvis. Foreløpig vil jeg ha en periode uten hund, men har alltid hatt lyst på st.bernardshund og drømmer om å skaffe meg det en dag. Det som holder meg igjen er at de kan ha mye helseplager og kommer med en del jobb ift pels og slikt. Vil tro de er ganske dyre i drift sånn matmessig også. Anonymkode: 4f12c...ac1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 Først hadde jeg en rase. Så en annen rase, så en tredje rase. Nå har jeg samme som sist. Ville bevist ha samme som sist, først og fremst pga erfaring med gemytt/lynne på rasen, men også pga størrelse og utseende som jeg elsker. Anonymkode: 4ecb8...e21
Disney Adult Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 (endret) . Endret 21. november 2024 av Disney Adult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå