AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 Vi er i 40 årene, min bestevenn og meg. Har vært bestevenner i årevis og jeg så at dette samlivsbruddet ville komme. For noen år siden kysset han meg. Jeg besvarte det ikke da, hadde ikke de følelsene da og han var i et forhold. Han beklaget og vi klarte fortsette som venner, som før. I løpet av de siste månedene når alt er blitt mer intenst i hans forhold, har vi hatt mer kontakt enn før. Han ringer meg hver kveld, sender ofte god morgen melding eller meldinger midt på dagen for å fortelle om noe eller spørre hvordan jeg har det. Det er ikke bare enveis selvom han har det tøffest nå. I denne tiden er vi blitt enda mer close og det er fint men jeg kjenner på gryende følelser. Han sa også til meg en dag at han syns vi er super-kompatible, at han visste han kunne forelske seg og ikke kunne utelukke det når han er helt fri og han innrømte at han er veldig tiltrukket av meg. Men... Saken er den at bruddet har skjedd for alvor i julen og nå går de mot en tid for deling, oppgjør, samværs planer, mekling osv. Det vil ta tid før han er ovenpå til å tenke på noe nytt. Spørsmålet er, hvordan skal jeg forholde meg? Jeg vil nok ha han som mer enn venn men det er ikke realistisk nå. Og kanskje kommer vi aldri dit, det vet vi jo ikke. Men vi har et solid grunnlag hvertfall. Men kan jeg date andre nå? Og er det lurt? Hvordan si det til han ? Og vil han ikke tenke at jeg hvertfall ikke ønsker noe mer med han, om jeg dater andre? Vet ikke om det er lurt at jeg bare henger rundt, tilgjengelig for han, og kanskje blir det ikke mer.... Da har jeg tapt mye tid..? Eller.. Hva ville du gjort om det var deg? 🤔Trenger råd. Anonymkode: e5d7f...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Hold deg unna! Anonymkode: c2470...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Del Skrevet 1. januar 2024 Back. The. Fuck. Off. Anonymkode: 01006...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 Vent i det minste til han er ferdig med å flytte, samværsfordeling og kommet inn i ny hverdag. Høres ut som du fort kan bli en rebound. Tenker også det er viktig for barna sin del at det ikke kommer en ny med en gang🙄 Anonymkode: 39930...453 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Del Skrevet 1. januar 2024 Kan love deg ts at du kommer til å ha den barnemora hatende deg som en rabiat piraja, kan tippe at noe av frustrasjonen dem imellom har vært dette bestevennskapet deres, som nå blir bevist at var noe mer, som alle sikkert trodde. Anonymkode: 01006...3f1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): denne tiden er vi blitt enda mer close og det er fint men jeg kjenner på gryende følelser. Han sa også til meg en dag at han syns vi er super-kompatible, at han visste han kunne forelske seg og ikke kunne utelukke det når han er helt fri og han innrømte at han er veldig tiltrukket av meg. Ps, dette er veldig viktig at du tenker over. Han visste at han KUNNE forelske seg? Så han er synsk altså? Er ikke følelsene begynt å spire eller komme på plass, så er det ikke noe han kan garantere eller si at kommer. Jeg har hørt det fra en mann en gang før, og det kom aldri en dritt. Så måtte halve kvinneguiden forklare meg at menn som SIER de kommer til å bli forelsket i deg, er manipulerende. Anonymkode: 01006...3f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. januar 2024 #7 Del Skrevet 1. januar 2024 Ikke foreta deg noe. Vær hans venn. Dersom noe vil kunne utvikle seg, så gjør det det når tiden er inne. Date som før. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Del Skrevet 1. januar 2024 Er det så om å gjøre å date akkurat nå? Jeg får inntrykk av at dere har en reell og dyp connection som er utviklet over tid. Har sett noen slike forhold bli til, det the one who got away, didnt get away after all - og de er virkelig solide forhold. MEN så kom spørsmålet ditt om du kunne date nå, og DA tenker jeg - du er ikke forelsket, dette er en lek for deg, gå i gang og date i vei og hold deg unna så ikke du ødelegger forholdet deres og knuser hans hjerte bare for egen bekreftelse. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan love deg ts at du kommer til å ha den barnemora hatende deg som en rabiat piraja, kan tippe at noe av frustrasjonen dem imellom har vært dette bestevennskapet deres, som nå blir bevist at var noe mer, som alle sikkert trodde. Anonymkode: 01006...3f1 Uansett uenig her; en eks til en venn eller fremtidig kjæreste skal ikke bestemme hva ts skal gjøre om hun virkelig blir glad i denne fyren som en kjæreste. Eksen var tross alt sammen med denne fyren, om de ikke fikset forholdet, pga ts eller andre, får de ta det på egen kappe. Men høres mer ut som du anonym ..3f1 projiserer egen sjalusi her over på ts. Men ts, som sagt - du er jo ikke forelsket, hold deg unna. Anonymkode: 25735...bde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Del Skrevet 1. januar 2024 Det er godt mulig at dere kan bli et par. Men akkurat nå ser han etter en overgangsobjekt. Litt spenning, trygghet i en ny fase av livet. Anonymkode: 61e9a...9c7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Del Skrevet 1. januar 2024 Han har ikke en annen dame i kikkerten da? Anonymkode: 0a26f...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det så om å gjøre å date akkurat nå? Jeg får inntrykk av at dere har en reell og dyp connection som er utviklet over tid. Har sett noen slike forhold bli til, det the one who got away, didnt get away after all - og de er virkelig solide forhold. MEN så kom spørsmålet ditt om du kunne date nå, og DA tenker jeg - du er ikke forelsket, dette er en lek for deg, gå i gang og date i vei og hold deg unna så ikke du ødelegger forholdet deres og knuser hans hjerte bare for egen bekreftelse. Uansett uenig her; en eks til en venn eller fremtidig kjæreste skal ikke bestemme hva ts skal gjøre om hun virkelig blir glad i denne fyren som en kjæreste. Eksen var tross alt sammen med denne fyren, om de ikke fikset forholdet, pga ts eller andre, får de ta det på egen kappe. Men høres mer ut som du anonym ..3f1 projiserer egen sjalusi her over på ts. Men ts, som sagt - du er jo ikke forelsket, hold deg unna. Anonymkode: 25735...bde Nei jeg har hverken barn eller kjæreste eller noenting og er ikke sjalu men jeg kan love deg at hvis de har kranglet om ts som venninne, og så går han og blir sammen med ts, som han allerede driver og manipulerer, hva tror du barnemor tenker da? Lykke til, håper de blir glade sammen? Ja en kan bare håpe. Kg er fulle av slike eksempler. Anonymkode: 01006...3f1 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Del Skrevet 1. januar 2024 Vær så snill. Ikke ut etter svakt øyeblikk og kast deg over. Om to år, begge singel… kanskje. Antagelig , aldri. Anonymkode: 3c700...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei jeg har hverken barn eller kjæreste eller noenting og er ikke sjalu men jeg kan love deg at hvis de har kranglet om ts som venninne, og så går han og blir sammen med ts, som han allerede driver og manipulerer, hva tror du barnemor tenker da? Lykke til, håper de blir glade sammen? Ja en kan bare håpe. Kg er fulle av slike eksempler. Anonymkode: 01006...3f1 Og så da? Ts trenger ikke eksens velsignelse. Anonymkode: 25735...bde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så da? Ts trenger ikke eksens velsignelse. Anonymkode: 25735...bde Nei, men hun trenger en eks som vil samarbeide og holde et godt forhold, når det er barn involvert, skjønner du det? Hvor viktig det er at de voksne leker fint sammen da? Anonymkode: 01006...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ps, dette er veldig viktig at du tenker over. Han visste at han KUNNE forelske seg? Så han er synsk altså? Er ikke følelsene begynt å spire eller komme på plass, så er det ikke noe han kan garantere eller si at kommer. Jeg har hørt det fra en mann en gang før, og det kom aldri en dritt. Så måtte halve kvinneguiden forklare meg at menn som SIER de kommer til å bli forelsket i deg, er manipulerende. Anonymkode: 01006...3f1 For noen år siden kysset han meg og erklærte sin forelskelse, så hans "manipulasjon" nå er jo basert på fakta. Han vet han kan forelske seg igjen men som han sier så holder han tilbake nå siden han står midt i brudd og ikke ønsker gå fra det ene til det andre. Så det er nok ikke helt som du antyder her men takk for innspill likevel. Ts Anonymkode: e5d7f...42e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er godt mulig at dere kan bli et par. Men akkurat nå ser han etter en overgangsobjekt. Litt spenning, trygghet i en ny fase av livet. Anonymkode: 61e9a...9c7 Nei han ønsker ikke inn i noe som helst. Han er en skikkelig fyr og tydelig på at han ikke ønsker rebound og at han ikke vil tenke nytt forhold før ting har roet seg ned eksen. Støtter han i det. Ts Anonymkode: e5d7f...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #17 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det så om å gjøre å date akkurat nå? Jeg får inntrykk av at dere har en reell og dyp connection som er utviklet over tid. Har sett noen slike forhold bli til, det the one who got away, didnt get away after all - og de er virkelig solide forhold. MEN så kom spørsmålet ditt om du kunne date nå, og DA tenker jeg - du er ikke forelsket, dette er en lek for deg, gå i gang og date i vei og hold deg unna så ikke du ødelegger forholdet deres og knuser hans hjerte bare for egen bekreftelse. Uansett uenig her; en eks til en venn eller fremtidig kjæreste skal ikke bestemme hva ts skal gjøre om hun virkelig blir glad i denne fyren som en kjæreste. Eksen var tross alt sammen med denne fyren, om de ikke fikset forholdet, pga ts eller andre, får de ta det på egen kappe. Men høres mer ut som du anonym ..3f1 projiserer egen sjalusi her over på ts. Men ts, som sagt - du er jo ikke forelsket, hold deg unna. Anonymkode: 25735...bde Jeg er ikke forelsket nei, det har jeg heller ikke påstått, jeg sier jeg har gryende følelser.. Men jeg holder dem tilbake nettopp pga situasjonen. Og det er ikke slik at jeg må date altså, men er redd jeg "venter" forgjeves. Han vil alltid være bestevenn men ikke sikkert det blir noe mer mellom oss heller.. Er ellers helt enig med deg ift eksen. Ts Anonymkode: e5d7f...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #18 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ps, dette er veldig viktig at du tenker over. Han visste at han KUNNE forelske seg? Så han er synsk altså? Er ikke følelsene begynt å spire eller komme på plass, så er det ikke noe han kan garantere eller si at kommer. Jeg har hørt det fra en mann en gang før, og det kom aldri en dritt. Så måtte halve kvinneguiden forklare meg at menn som SIER de kommer til å bli forelsket i deg, er manipulerende. Anonymkode: 01006...3f1 Han HAR vært forelsket i meg, så han snakker av erfaring. Ts Anonymkode: e5d7f...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Del Skrevet 2. januar 2024 Han holder deg på gress til han er ute av forholdet. Han vil ha noen som venter i den andre enden. Anonymkode: 05d27...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå