Gå til innhold

Iphone deaktivert - kommer ikke inn på telefonen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har et telefonproblem. Jeg har en brukt iphone 5 som midlertidig telefon, men den mobilen jeg har nå er det noe problemer i så jeg må vente til får den reparert.

På min midlertidige telefon iphone 5 har jeg glemt koden, men jeg leste noe at gå inn på icloud.com og slette telefonen (remove) fra listen sånn at alt fra telefonen ble slettet og fabrikkinnstilt til at en helt ny bruker kunne bruke telefonen din fordi da ville den koden gå bort.

Problemet er at jeg nå ikke kommer inn på iphonen fordi det står fortsatt 12 timer etter :"iphone er deaktivert - koble til itunes".

På itunes er det ingenting knyttet til telefon. Jeg tror at aldri har koblet telefonen til itunes.

Hvordan fikse det og få fjernet "iphone er deaktivert" og koden jeg ikke husker?

Anonymkode: e3c4f...787

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hei. Jeg har et telefonproblem. Jeg har en brukt iphone 5 som midlertidig telefon, men den mobilen jeg har nå er det noe problemer i så jeg må vente til får den reparert.

På min midlertidige telefon iphone 5 har jeg glemt koden, men jeg leste noe at gå inn på icloud.com og slette telefonen (remove) fra listen sånn at alt fra telefonen ble slettet og fabrikkinnstilt til at en helt ny bruker kunne bruke telefonen din fordi da ville den koden gå bort.

Problemet er at jeg nå ikke kommer inn på iphonen fordi det står fortsatt 12 timer etter :"iphone er deaktivert - koble til itunes".

På itunes er det ingenting knyttet til telefon. Jeg tror at aldri har koblet telefonen til itunes.

Hvordan fikse det og få fjernet "iphone er deaktivert" og koden jeg ikke husker?

Kontakt apple sin kundeservice, de er kjempeflinke og greie. :) Lykke til!

Anonymkode: d57d8...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan dem over internett fikse en deaktivert iphone?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert dumt spørsmål, men jeg antar du har koblet telefonen til PCen med kabel?

Anonymkode: daf76...fc3

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikkert dumt spørsmål, men jeg antar du har koblet telefonen til PCen med kabel?

Anonymkode: daf76...fc3

Jeg har prøvd koble telefonen til data med usb kabel , men kommer ikke noe opp. Står fortsatt "iphone deaktivert -koble til itunes". Kommer fortsatt ikke noe opp i itunes

AnonymBruker
Skrevet

Telefonen står likevel under på apple.id.com  som en enhet...

-ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://support.apple.com/no-no/HT204306

Kanskje denne kan hjelpe. Husk å les veiledningen nøye før du evt gjør det. Veiledningen er fra Apple.

For iphone 5 er det Home knappen man skal holde inne når det står at man skal gjøre det.Husk les først.

Anonymkode: 29dac...1d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har prøvd koble telefonen til data med usb kabel , men kommer ikke noe opp. Står fortsatt "iphone deaktivert -koble til itunes". Kommer fortsatt ikke noe opp i itunes

Prøvd å restarte telefonen?

AnonymBruker
Skrevet
On 1/2/2024 at 4:52 PM, AnonymBruker said:

Prøvd å restarte telefonen?

Ja flere gang, men står fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...