AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Hei. Jeg har et telefonproblem. Jeg har en brukt iphone 5 som midlertidig telefon, men den mobilen jeg har nå er det noe problemer i så jeg må vente til får den reparert. På min midlertidige telefon iphone 5 har jeg glemt koden, men jeg leste noe at gå inn på icloud.com og slette telefonen (remove) fra listen sånn at alt fra telefonen ble slettet og fabrikkinnstilt til at en helt ny bruker kunne bruke telefonen din fordi da ville den koden gå bort. Problemet er at jeg nå ikke kommer inn på iphonen fordi det står fortsatt 12 timer etter :"iphone er deaktivert - koble til itunes". På itunes er det ingenting knyttet til telefon. Jeg tror at aldri har koblet telefonen til itunes. Hvordan fikse det og få fjernet "iphone er deaktivert" og koden jeg ikke husker? Anonymkode: e3c4f...787
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei. Jeg har et telefonproblem. Jeg har en brukt iphone 5 som midlertidig telefon, men den mobilen jeg har nå er det noe problemer i så jeg må vente til får den reparert. På min midlertidige telefon iphone 5 har jeg glemt koden, men jeg leste noe at gå inn på icloud.com og slette telefonen (remove) fra listen sånn at alt fra telefonen ble slettet og fabrikkinnstilt til at en helt ny bruker kunne bruke telefonen din fordi da ville den koden gå bort. Problemet er at jeg nå ikke kommer inn på iphonen fordi det står fortsatt 12 timer etter :"iphone er deaktivert - koble til itunes". På itunes er det ingenting knyttet til telefon. Jeg tror at aldri har koblet telefonen til itunes. Hvordan fikse det og få fjernet "iphone er deaktivert" og koden jeg ikke husker? Anonymkode: e3c4f...787 Kontakt apple sin kundeservice, de er kjempeflinke og greie. Lykke til! Anonymkode: d57d8...533 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Hvordan kan dem over internett fikse en deaktivert iphone? Anonymkode: e3c4f...787
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På itunes er det ingenting knyttet til telefon. Jeg tror at aldri har koblet telefonen til itunes. Hvordan fikse det og få fjernet "iphone er deaktivert" og koden jeg ikke husker? Anonymkode: e3c4f...787 Sikkert dumt spørsmål, men jeg antar du har koblet telefonen til PCen med kabel? Anonymkode: daf76...fc3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Sikkert dumt spørsmål, men jeg antar du har koblet telefonen til PCen med kabel? Anonymkode: daf76...fc3 Jeg har prøvd koble telefonen til data med usb kabel , men kommer ikke noe opp. Står fortsatt "iphone deaktivert -koble til itunes". Kommer fortsatt ikke noe opp i itunes Anonymkode: e3c4f...787
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Telefonen står likevel under på apple.id.com som en enhet... -ts Anonymkode: e3c4f...787 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 https://support.apple.com/no-no/HT204306 Kanskje denne kan hjelpe. Husk å les veiledningen nøye før du evt gjør det. Veiledningen er fra Apple. For iphone 5 er det Home knappen man skal holde inne når det står at man skal gjøre det.Husk les først. Anonymkode: 29dac...1d0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har prøvd koble telefonen til data med usb kabel , men kommer ikke noe opp. Står fortsatt "iphone deaktivert -koble til itunes". Kommer fortsatt ikke noe opp i itunes Anonymkode: e3c4f...787 Prøvd å restarte telefonen? Anonymkode: 29dac...1d0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 https://support.apple.com/no-no/HT204095 Her er noen tips hvis iphonen ikke vises i itunes. Anonymkode: 29dac...1d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 On 1/2/2024 at 4:52 PM, AnonymBruker said: Prøvd å restarte telefonen? Anonymkode: 29dac...1d0 Ja flere gang, men står fortsatt Anonymkode: e3c4f...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå