Gå til innhold

Har du opplevd at hunden/katten din joiner deg i dusjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At den tvinger seg inn i dusjen selvom du lukker døren?

Anonymkode: dc607...f3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår katt gjør det ofte😊 Bengalkatt som ELSKER vann. Han vil dusje med oss og han hopper ofte opp i vasken og skrur på vannkrana😳😅 Snedig katt 

Anonymkode: 8a19a...051

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min liker å sitte på badekarkanten når jeg bader 😻 Tror ikke han vil bade, men han dypper potene oppi og leker med vannet. Han har ikke kommet inn i dusjen enda.

Anonymkode: 3b81c...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Nei han var livredd vann. Men han ville bli med på badet. Så han lå på klærn min på gulvet. 

Anonymkode: 1037b...fbd

Skrevet

Nei pus liker ikke vann ☹️😺😺😻😻

Skrevet

Ja, denne hunden vil være med overalt. Men han får pent gå ut igjen av dusjen. 

Han legger seg fint på gulvet og venter, etter å ha sukket litt overdrevent. 

AnonymBruker
Skrevet

Min hund står utenfor og prøver å få i seg vannet fra dusjen.

Anonymkode: f1e71...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Katten min sitter på toalettet og tar poten inn i dusjen når han tror jeg ikke ser 😅 hater at han blir våt på potene, for kattesanden blir som gjørme på våte poter. Han er innekatt. 

Hundene forsøker å trenge seg inn de også, og han yngste ligger der fra start til slutt og tar poten og snuten mellom åpningen på døren. Hun eldste presser seg inn støtt og stadig i 3 sekunder. Rekker ikke å si noe før hun piler ut igjen. De vet de ikke får lov å komme inn.

Folksomt i dusjen støtt og stadig. De vil alle være med inn. Men de får ikke komme inn, for jeg orker ikke å tørke alle tre hver gang jeg dusjer.

Jeg har klaustrofobi, så dusjdøren må stå på gløtt og badedøren må stå åpen. 

Anonymkode: cc824...db0

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde en hund som ofte kom labbende inn i dusjen og stod akkurat sånn at han kun fikk på seg noen stråler og ble våt på hodet og labber. Jeg syntes det var koselig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min pus vil inn i dusjen og drikke vann så snart jeg er ferdig å dusje, og i dag når jeg dusjet så tok han opp døren og ville inn i dusjkabinettet mens vannet rant, og det er første gang😀

Anonymkode: 6dba8...277

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hund avskyr dusjing, så dit går hun aldri frivillig 😄

Anonymkode: a8761...605

AnonymBruker
Skrevet

Har en maine coon som alltid ligger utenfor dusjen og vil inn, men han synes ikke det er like kult når han får slippe inn og blir våt 😄

Anonymkode: 855c8...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...