AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Foretrekker du kvinne at partner stimulerer av klitoris igjennom fingring eller nytter penis som ledd i innledning til penetrering / samleie. ? Anonymkode: 03957...717
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Nope. Liker minst mulig stimulering av klitoris før samleie. Det gjør bare til at jeg blir mindre følsom. Og kommer raskere ved penetrering uten noe annen stimulering først. Anonymkode: b707c...f15 1
Mardina Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Jeg liker best at han stimulerer klitorisen litt først, før han evt. penetrerer meg 🥰 Jeg får aldri orgasme av bare samleie/penetrering. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Mardina skrev (6 minutter siden): Jeg liker best at han stimulerer klitorisen litt først, før han evt. penetrerer meg 🥰 Jeg får aldri orgasme av bare samleie/penetrering. Tilsvarende som hos partner som må stimulere klitorisen m/ omegn vekselvis under penetrering. Foretrekker nå helst stimulering av klitorisen, og vaginalinngangen med penis, og ikkje lenger finger stimulering. Anonymkode: 03957...717
Mardina Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tilsvarende som hos partner som må stimulere klitorisen m/ omegn vekselvis under penetrering. Foretrekker nå helst stimulering av klitorisen, og vaginalinngangen med penis, og ikkje lenger finger stimulering. Anonymkode: 03957...717 Fint at det fungerer for deg. Så kan jeg og min samboer fortsette med det som vi gjør. Er i grunn ingen andre som har noe med det å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Liker å kysse han... ta på han ... kjenne brystet hans, armene hans, huden... at han tar på meg... Anonymkode: c90ee...fa4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Foretrekker du kvinne at partner stimulerer av klitoris igjennom fingring eller nytter penis som ledd i innledning til penetrering / samleie. ? Anonymkode: 03957...717 Nei. Jeg liker ikke stimuli av klitoris samtidig som jeg har samleie. Jeg har alltid mine orgasmer før selve samleiet. Anonymkode: ea6d5...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Foretrekker vaginal orgasme, kan godt klare meg uten klittorgasme. Anonymkode: ce446...a63
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 17.36): Foretrekker du kvinne at partner stimulerer av klitoris igjennom fingring eller nytter penis som ledd i innledning til penetrering / samleie. ? Anonymkode: 03957...717 Å få berøring av klitoris og området rundt av ei deilig mannehånd er digg. Bruk GJERNE penis også litt, med godt med lube på. Sykt deilig! Anonymkode: b9516...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå