Gå til innhold

Liker du kvinne stimulering av klitoris i innledning samleie ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker du kvinne at partner stimulerer  av klitoris  igjennom  fingring eller nytter  penis som  ledd i innledning til penetrering / samleie. ?   

Anonymkode: 03957...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Liker minst mulig stimulering av klitoris før samleie. Det gjør bare til at jeg blir mindre følsom. Og kommer raskere ved penetrering uten noe annen stimulering først. 

Anonymkode: b707c...f15

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker best at han stimulerer klitorisen litt først, før han evt. penetrerer meg 🥰 Jeg får aldri orgasme av bare samleie/penetrering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Jeg liker best at han stimulerer klitorisen litt først, før han evt. penetrerer meg 🥰 Jeg får aldri orgasme av bare samleie/penetrering.

Tilsvarende som hos partner som må stimulere klitorisen  m/ omegn vekselvis under penetrering. Foretrekker  nå helst  stimulering  av klitorisen, og vaginalinngangen med penis, og ikkje lenger finger stimulering.    

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Tilsvarende som hos partner som må stimulere klitorisen  m/ omegn vekselvis under penetrering. Foretrekker  nå helst  stimulering  av klitorisen, og vaginalinngangen med penis, og ikkje lenger finger stimulering.    

Fint at det fungerer for deg. Så kan jeg og min samboer fortsette med det som vi gjør. Er i grunn ingen andre som har noe med det å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker å kysse han... ta på han ... kjenne brystet hans, armene hans, huden... at han tar på meg...

Anonymkode: c90ee...fa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Foretrekker du kvinne at partner stimulerer  av klitoris  igjennom  fingring eller nytter  penis som  ledd i innledning til penetrering / samleie. ?   

Nei.

Jeg liker ikke stimuli av klitoris samtidig som jeg har samleie.

Jeg har alltid mine orgasmer før selve samleiet. 

Anonymkode: ea6d5...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker vaginal orgasme, kan godt klare meg uten klittorgasme.

Anonymkode: ce446...a63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 17.36):

Å få berøring av klitoris og området rundt av ei deilig mannehånd er digg. Bruk GJERNE penis også litt, med godt med lube på. Sykt deilig!

Anonymkode: b9516...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...