Gå til innhold

Sjekker de ansatte om du har ny kaffeavtale på Cirkle K?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år TS ønsker du deg kaffeavtale til jul. 

Anonymkode: aa18b...2ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fyller drivstoff der og har appen, så kan det hende det ligger en ny kaffeavtale på appen til deg. Hentet ut min før jul. :)

Anonymkode: 94520...dcc

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har i 2023 for første gang hatt en kaffeavtale hos Cirkle K, hvor jeg er innom samme stasjon 5:30 hver morgen og fyller koppen. Jeg skal fornye avtalen for 2024, men har egentlig ikke de hundrelappene å bruke på akkurat dette før om en ukes tid.

Kan jeg ta sjansen på å fylle med gammelt oblat disse dagene, eller må jeg innse at jeg enten må kjøpe hver kopp eller vente?

Er så innmari kjipt å bli tatt i å "stjele" kaffe 🙈😅

Anonymkode: 0703f...559

Tenker du føler deg kul når du blir anmeldt for nasking

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har i 2023 for første gang hatt en kaffeavtale hos Cirkle K, hvor jeg er innom samme stasjon 5:30 hver morgen og fyller koppen. Jeg skal fornye avtalen for 2024, men har egentlig ikke de hundrelappene å bruke på akkurat dette før om en ukes tid.

Kan jeg ta sjansen på å fylle med gammelt oblat disse dagene, eller må jeg innse at jeg enten må kjøpe hver kopp eller vente?

Så du ønsker å gjøre deg om til en simpel tyv for noen kronestykker? Trakt kaffe hjemme til du har råd til ny avtale

• Liker 2
Skrevet

Like lite som om de sjekker brus-påfyll og kaffe-påfyll på Ikea. Jeg blir helt aspeløv av sånt, så jeg klarer ikke å la være å betale. En annen greie er at den kaffen er helt pjuk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cirkel K har synlig oblat. Det i år er med regnbuefarge og står 2024 på. 

TS: Du trenger ikke kjøpe ny kopp. Kun ny kaffeavtale. Du kan bruke den gamle koppen. Jeg har brukt min i årevis

Anonymkode: 7b2ea...11a

Må være god grunn til ikke å forny kopp 😁

Anonymkode: 51fd2...31e

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, du vet vel at du kan kjøpe én kaffekopp?? Koster ikke det 20 kroner da, tro? 

Hvorfor skulle du kunne stjele kaffe men ikke en Imsdal? 

Anonymkode: 5eacc...177

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du er innom til samme tid hver morgen og henter kaffe vil jeg tro de kjenner deg av utseende. Dermed vil de vel fort få med seg at ingen har sett deg kjøpe nytt oblat. 

Synes du det høres ut som det er verdt å gjøre seg til tyv for verdien av 5 kaffekopper?

Anonymkode: 8bf6c...3cd

Jeg tenkte motsatt, fordi de er vandt til å se henne, så regner de med hun har betalt. 

tipper du slipper unna med det ts, er nok neppe verd enn å si «obs! Det glemte jeg helt», og så betale for deg, hvis du er fast kunde. Så lenge du ikke tenker å snylte resten av året er nok sjansen minimal for å bli tatt.

Anonymkode: 76695...457

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

«Helt greit» veit jeg ikke
Hen kan jo evt forklare situasjonen til de som jobber på stasjonen og lage en avtale på det?

Hadde noen lagt frem problemstillinga til meg hadde jeg glatt latt de fylle kaffe en uke eller to frem til de hadde råd til kaffeavtalen - men som ansatt hadde jeg jo satt pris på at dette var avklart på forhånd og at kunden ikke bare «tar seg til rette».

Anonymkode: a2102...34f

Hadde heller «stjålet» i en uke og tatt «konsekvensene» av det, enn å legge ut om min skrale økonomiske situasjon til tilfeldige ansatte på min faste kaffestopp. Hadde faktisk aldri gått tilbake dit vel vitende om at en eller sikkert alle ansatte nå vet at her kommer hun som ikke har råd til kaffe en gang.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Kanino
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan du ikke bare fylle opp koppen hjemme før du reiser ? Det og stjele kaffe er smålig.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenkte motsatt, fordi de er vandt til å se henne, så regner de med hun har betalt. 

tipper du slipper unna med det ts, er nok neppe verd enn å si «obs! Det glemte jeg helt», og så betale for deg, hvis du er fast kunde. Så lenge du ikke tenker å snylte resten av året er nok sjansen minimal for å bli tatt.

Sjansen er sikkert liten, men hvis hun blir tatt kan hun i prinsippet glemme å fylle kaffe der mer, om hun ikke er ok med å handle til stadighet hos noen som husker henne som kaffetyven. 

Anonymkode: 000bf...4e5

AnonymBruker
Skrevet
Hoia skrev (7 timer siden):

Like lite som om de sjekker brus-påfyll og kaffe-påfyll på Ikea. Jeg blir helt aspeløv av sånt, så jeg klarer ikke å la være å betale. En annen greie er at den kaffen er helt pjuk.

På ikea er det påfyll på vanlig kaffe/te og søtsdrikke inkl når du har vært gjennom kassen

Anonymkode: c0d23...3ce

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Påkrevd said:

Men så lenge ikke abonnementet er betalt, så har man ikke abonnement. 

Hvis jeg skal ta bussen i Oslo, så er billetten gyldig hele turen, men om det er billettkontroll på stopp nr. 2, så hjelper det fint lite at jeg hadde tenkt til å kjøpe billetten etter stopp nr. 5. Da har jeg tatt bussen uten billett, og det er som kjent ikke lov. 

Bussen er litt dårlig eksempel for i appen står det at så lenge man har kommet seg på bussen, kan billetten utløpe :) 

Anonymkode: 4a159...4ca

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er nettopp nå når det nye året akkurat har begynt at de tar en ekstra sjekk på om folk er ærlige.

Og jo, det spiller en rolle om du betaler nå eller til uken, de som jobber der vil tro du bløffer hvis de tar deg nå og kommer med den unnskyldningen at du skal betale til uken. Slike dumme unnskyldninger er det ingen som kjøper.

Lavmål å stjele.

Anonymkode: ee923...94b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

På ikea er det påfyll på vanlig kaffe/te og søtsdrikke inkl når du har vært gjennom kassen

Anonymkode: c0d23...3ce

Hvis du har betalt for brus eller kaffe, ja. 

Anonymkode: aedc1...62f

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. 

Perelandra, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Småtyver kan fristes til å bli større tyver.

Ikke tilrådelig å bli tyv.

Anonymkode: 28401...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så pinlig når du skal betale og de har sett deg forsyne deg av kaffe i en uke uten å ha betalt.

Anonymkode: 2811e...4fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...