AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 Har i 2023 for første gang hatt en kaffeavtale hos Cirkle K, hvor jeg er innom samme stasjon 5:30 hver morgen og fyller koppen. Jeg skal fornye avtalen for 2024, men har egentlig ikke de hundrelappene å bruke på akkurat dette før om en ukes tid. Kan jeg ta sjansen på å fylle med gammelt oblat disse dagene, eller må jeg innse at jeg enten må kjøpe hver kopp eller vente? Er så innmari kjipt å bli tatt i å "stjele" kaffe 🙈😅 Anonymkode: 0703f...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Det er ikke «stjeling» Det er faktisk tyveri, ikke bare i anførselstegn. Anonymkode: 2b07a...fd0 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Del Skrevet 1. januar 2024 Da får du klare deg uten morgenkaffen denne uka, evt. trakte den selv hjemme. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: aa2a7...344 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 Jeg jobber på shell. Mange som bare fyller uten å vise kaffeavtale (enten klistremerke/app) - og vi sjekker/stopper aldri noen. Men når det er sagt så regner vi jo med at folk er ærlige, og om du fyller uten kaffeavtale er det jo likevel stjeling og ulovlig. Og en ganske smålig ting å gjøre. Anonymkode: a2102...34f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Del Skrevet 1. januar 2024 Cirkel K har ikke så synlig oblat. Har vært ansatt, hadde ikke merket noe om noen med selvtillit forsynte seg. Anonymkode: 82e18...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Del Skrevet 1. januar 2024 Hvis du er innom til samme tid hver morgen og henter kaffe vil jeg tro de kjenner deg av utseende. Dermed vil de vel fort få med seg at ingen har sett deg kjøpe nytt oblat. Synes du det høres ut som det er verdt å gjøre seg til tyv for verdien av 5 kaffekopper? Anonymkode: 8bf6c...3cd 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cirkel K har ikke så synlig oblat. Har vært ansatt, hadde ikke merket noe om noen med selvtillit forsynte seg. Anonymkode: 82e18...52f Cirkle K* Anonymkode: 82e18...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 1. januar 2024 #8 Del Skrevet 1. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Cirkle K* Anonymkode: 82e18...52f Circle K 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg jobber på shell. Mange som bare fyller uten å vise kaffeavtale (enten klistremerke/app) - og vi sjekker/stopper aldri noen. Men når det er sagt så regner vi jo med at folk er ærlige, og om du fyller uten kaffeavtale er det jo likevel stjeling og ulovlig. Og en ganske smålig ting å gjøre. Anonymkode: a2102...34f Men nå vet du at ikke alle er ærlige, bare se på hva ts vurderer. Så jeg håper at dere skal begynne å sjekke. Anonymkode: 56e18...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Del Skrevet 1. januar 2024 Her så sjekker dem. Dem kommer og spør. Anonymkode: 14029...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 1. januar 2024 #11 Del Skrevet 1. januar 2024 Herregud noen av svarene over her 🤦♀️, hvis du har tenkt å kjøpe nytt abonnement innen kort tid så er det selvfølgelig helt innafor! På "min" bensinstasjon sjekket jeg aldri oblater eller la merke til hvilken kopp kundene brukte. Ikke fikk jeg beskjed av leder å gjøre dette... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Del Skrevet 1. januar 2024 sirenas skrev (5 minutter siden): Herregud noen av svarene over her 🤦♀️, hvis du har tenkt å kjøpe nytt abonnement innen kort tid så er det selvfølgelig helt innafor! På "min" bensinstasjon sjekket jeg aldri oblater eller la merke til hvilken kopp kundene brukte. Ikke fikk jeg beskjed av leder å gjøre dette... «Helt greit» veit jeg ikke Hen kan jo evt forklare situasjonen til de som jobber på stasjonen og lage en avtale på det? Hadde noen lagt frem problemstillinga til meg hadde jeg glatt latt de fylle kaffe en uke eller to frem til de hadde råd til kaffeavtalen - men som ansatt hadde jeg jo satt pris på at dette var avklart på forhånd og at kunden ikke bare «tar seg til rette». Anonymkode: a2102...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Del Skrevet 1. januar 2024 sirenas skrev (5 minutter siden): Herregud noen av svarene over her 🤦♀️, hvis du har tenkt å kjøpe nytt abonnement innen kort tid så er det selvfølgelig helt innafor! På "min" bensinstasjon sjekket jeg aldri oblater eller la merke til hvilken kopp kundene brukte. Ikke fikk jeg beskjed av leder å gjøre dette... Synes du det er greit ta med seg mat eller klær fra butikken uten å betale for det hvis intensjonen er å betale senere, eller er det greit å fylle bensin uten å betale for den fordi man har tenkt å betale senere?. Det er akkurat det samme og det kalles tyveri, tenk å gjøre seg til kriminell for noe sånt. Anonymkode: ee67e...00a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du det er greit ta med seg mat eller klær fra butikken uten å betale for det hvis intensjonen er å betale senere, eller er det greit å fylle bensin uten å betale for den fordi man har tenkt å betale senere?. Det er akkurat det samme og det kalles tyveri, tenk å gjøre seg til kriminell for noe sånt. Anonymkode: ee67e...00a Det kan ikke sammenlignes. Dette er ett abonnement som varer ett år. Betaler han 2.januar eller 12.jauar så spiller det jo ingen trille. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Cirkel K har ikke så synlig oblat. Har vært ansatt, hadde ikke merket noe om noen med selvtillit forsynte seg. Anonymkode: 82e18...52f Cirkel K har synlig oblat. Det i år er med regnbuefarge og står 2024 på. TS: Du trenger ikke kjøpe ny kopp. Kun ny kaffeavtale. Du kan bruke den gamle koppen. Jeg har brukt min i årevis Anonymkode: 7b2ea...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Del Skrevet 1. januar 2024 sirenas skrev (2 minutter siden): Det kan ikke sammenlignes. Dette er ett abonnement som varer ett år. Betaler han 2.januar eller 12.jauar så spiller det jo ingen trille. Så det er greit å stjele bare det en kort periode?. Anonymkode: ee67e...00a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 1. januar 2024 #17 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så det er greit å stjele bare det en kort periode?. Anonymkode: ee67e...00a Det er jo ikke stjeling. Vi får være enig om å være uenige, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #18 Del Skrevet 1. januar 2024 30 minutter siden, sirenas said: Det kan ikke sammenlignes. Dette er ett abonnement som varer ett år. Betaler han 2.januar eller 12.jauar så spiller det jo ingen trille. Lite poeng i å gjøre seg til tyv for en så kort periode, bedre å betale i mellomtiden eller klare seg uten kaffe i noen få dager. Anonymkode: 000bf...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #19 Del Skrevet 1. januar 2024 sirenas skrev (32 minutter siden): Det kan ikke sammenlignes. Dette er ett abonnement som varer ett år. Betaler han 2.januar eller 12.jauar så spiller det jo ingen trille. Så hvis jeg skal kjøpe sesongkort i skibakken om to uker, så kan jeg ta den gratis nå? Det spiller jo ingen rolle om jeg betaler før jeg begynner bruke tilbudet, eller om jeg drøyer to uker? Blir jeg stoppet i kontroll, så er det bare å si at jeg skal betale om noen uker? Anonymkode: 9b543...0b3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 1. januar 2024 #20 Del Skrevet 1. januar 2024 sirenas skrev (37 minutter siden): Det kan ikke sammenlignes. Dette er ett abonnement som varer ett år. Betaler han 2.januar eller 12.jauar så spiller det jo ingen trille. Men så lenge ikke abonnementet er betalt, så har man ikke abonnement. Hvis jeg skal ta bussen i Oslo, så er billetten gyldig hele turen, men om det er billettkontroll på stopp nr. 2, så hjelper det fint lite at jeg hadde tenkt til å kjøpe billetten etter stopp nr. 5. Da har jeg tatt bussen uten billett, og det er som kjent ikke lov. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå