Spitzy Skrevet 12. januar 2024 #141 Del Skrevet 12. januar 2024 Cookie123 skrev (På 11.1.2024 den 0.37): Håper Christian forsvinner FORT!!! Makan til ufordragelig type!!!! 🤮 Jeg håper ikke han ryker, fordi han er underholdende. Det blir ikke gøy om alle er helt like. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar 2024 #142 Del Skrevet 12. januar 2024 Spitzy skrev (1 minutt siden): Jeg håper ikke han ryker, fordi han er underholdende. Det blir ikke gøy om alle er helt like. Jeg ser ikke underholdningen med han, mer irritasjon 😛 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 12. januar 2024 #143 Del Skrevet 12. januar 2024 Blåttvann skrev (12 timer siden): Jeg skjønner meg ikke på moderne "menn". Hvor ble det av stolthet og beherskelse? En mann fra 1950-tallet hadde aldri oppført seg som en liten drittunge slik Christian gjør. Og Christian tror han er kul for å reagere sånn. Og alle historiene han forteller for å være "kul" og folk ler av det. Er det SÅ kult med en tattoo om Caroline liksom? Hvorfor gir man sånne folk oppmerksomhet overhodet? Den tattoeringen er ikke kul, men det er morsomt at han har den. Jeg lo og av det. Jeg synes ikke han er kul, men jo litt morsom til tider. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar 2024 #144 Del Skrevet 12. januar 2024 Spitzy skrev (56 minutter siden): Jooo , det hadde vært gøy med litt ex on the farm Hadde blitt skikkelig draaaama da, haha 😂 men huff, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar 2024 #145 Del Skrevet 12. januar 2024 jukkapalme skrev (1 time siden): Hadde blitt skikkelig draaaama da, haha 😂 men huff, nei. Hadde blitt ordentlig Farmen Electra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 12. januar 2024 #146 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) Cookiesandcream skrev (På 9.1.2024 den 21.19): Enig med deg! Tror det kan bli mye moro fremover, og sikkert en del intriger også. Liker Emma, jeg. Synes hun er søt og sjarmerende. La ikke en gang merke til at hun sa "Oh my God" mye. 😅 Lo godt når Anne Kath takla den emuen (?). Anne Kath er ikke min type, hun hadde jeg fått litt dårlig energi av. Cristian klarer jeg ikke, sutrekopp fyr. Ingenting å si på de andre. Endret 12. januar 2024 av 29_j 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 12. januar 2024 #147 Del Skrevet 12. januar 2024 LivLaga skrev (På 11.1.2024 den 14.33): Tror det er Bjørg *ett eller annet*-dottir. Hun hadde hvertfall sånn latter i "Sofa". Syns Bjørg er veldig slitsom, hun har garantert hørt at hun har en morsom latter, så nå hylflirer hun ved en hver anledning. Måtte slå av lyden på tv2 i morges da hun var gjest. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnys Skrevet 12. januar 2024 #148 Del Skrevet 12. januar 2024 Altså, han klysa fra Bærum som skryter av å ha doktorgrad i one night stand, og har treningsstudio muskler og klager på tømmerstokker blir tung med vann?? Herregud for en unge 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 12. januar 2024 #149 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg har alltid trodd at Bjørg og Dora var samme person. Visste ikke at det var to av dem! Fikk samme følelsen nå som første gang jeg skjønte at Vita og Wanda ikke var en og samme person. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar 2024 #150 Del Skrevet 13. januar 2024 Hoper Bjørg ryker bare slik at vi kan se reaksjonen hennes når hun møter på søsteren sin på Torpet 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 13. januar 2024 #151 Del Skrevet 13. januar 2024 Ctrl skrev (På 11.1.2024 den 23.04): Sondre er vel den som har himlet mest med øynene til Cristian. Sondre holder nok en lav profil, men en dag vil det smelle hvis ikke Cristian ryker eller roer seg. Sistnevnte er vel heller tvilsomt. Jeg har registrert det samme ved flere anledninger, tror Sondre sliter veldig med den ekle mannebabyen Cristian. Jeg har et stort håp om at Cristian velger Sondre til andrekjempe fordi han vil bevise for alle hvor mann han er ved å ta ut den sterkeste mannlige konkurrenten, hvorpå Sondre gruser han og sender sutrekoppen ut med halen mellom beina. Hvis ikke det skjer så gidder jeg ikke se på mer. Eller jo, kanskje hvis Cristian velger den svakeste og allikavel taper 😌 Han er ikke underholding. Hvis man leser seg litt opp på hva han står for, hva han uttaler seg om og hva han feks har gjort mot tidligere kjærester...så tror jeg man skjønner fort at det siste han trenger er mer tv tid. Han går faktisk Sophie Elise en høy gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. januar 2024 Forfatter #152 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) tøttaa skrev (3 timer siden): Han går faktisk Sophie Elise en høy gang. Helt sant. Skulle ønske TV2 var sitt ansvar bevisst med å slutte å promotere mennesker/influensere som er en kroppsfiksert reklameplakat for kosmetikk - og kirurgibransjen. Folk, og særlig unge, trenger ikke å være vitne til den type kroppspress som disse menneskene/influenserne står for døgnet på tamp. Vi trenger ikke mer uhelse, dårlige selvbilder og herping av utseende blant unge. Det er nok av det allerede. Hadde TV-bransjen vært kjemisk fri for kroppspressplakater som Sophie Elise og Cristian så hadde verden definitivt vært et bedre sted. Problemet er at TV2 gjør det motsatte, og melker det som melkes kan ut av nettopp slike mennesker, som igjen gjør disse enda mer populære. Jeg forstår bare ikke greia med hvorfor valget falt på en avsides E-kjendis som Cristian som representerer usunne kroppsholdninger, kroppspress, plastiske operasjoner og mannsjåvinisme. Var det virkelig dette TV2 fant ut var lurt å sende ut til de 100 000 hjem for å lage enda mer kjendis av det? Snakk om dårlig valg. For han ble ikke akkurat valgt fordi han er en interessant, humoristisk, oppegående og begavet type... Alt for å lage drama, kanskje. Men da går det på bekostning av sunne kroppsidealer og gode holdninger. Det er mangel på kringkastningsansvar. Kan ikke TV-bransjen heller ta inn normale ulike mennesker som kan by på humanitet, god humor og/eller kunnskap istedenfor? Flere som Bahare. Eller en nevedyktig snekkerjente fra urdalene som aldri har hørt om fillers og silikon. F.eks. Kan fort bli drama av slike òg, særlig om produksjonen legger til rette for det. Alt er bare bedre enn det nåværende melkeriet TV2 (og co) sprer ut til folket. Endret 13. januar 2024 av Ctrl 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 13. januar 2024 #153 Del Skrevet 13. januar 2024 Ctrl skrev (1 minutt siden): Helt sant. Skulle ønske TV2 var sitt ansvar bevisst med å slutte å promotere mennesker/influensere som er en kroppsfiksert reklameplakat for kosmetikk - og kirurgibransjen. Folk, og særlig unge, trenger ikke å være vitne til den type kroppspress som disse menneskene/influenserne står for døgnet på tamp. Vi trenger ikke mer uhelse, dårlige selvbilder og herping av utseende blant unge. Det er nok av det allerede. Hadde TV-bransjen vært kjemisk fri for kroppspressplakater som Sophie Elise og Cristian så hadde verden definitivt vært et bedre sted. Problemet er at TV2 gjør det motsatte, og melker det som melkes kan ut av nettopp slike mennesker. Og jeg forstår bare ikke greia med hvorfor Cristian er med. Hvorfor falt valget på en liten E-kjendis som Cristian som representerer usunne kroppsholdninger, kroppspress, plastiske operasjoner og mannsjåvinisme? Var det virkelig dette TV2 fant ut var interessant å sende ut til de 1000 hjem for å lage enda mer kjendis av det? Snakk om dårlig valg. For han ble ikke akkurat valgt fordi han er en interessant, humoristisk, oppegående og begavet type... Alt for å lage drama, kanskje. Men da går det på bekostning av sunne kroppsidealer og gode holdninger. Det er ikke bra TV. Kan ikke TV-bransjen heller ta inn "normale" mennesker med sunne og gode holdninger og som kan by på sunn humor, gode holdninger og kunnskap istedenfor? Flere som Bahare. Eller en nevedyktig snekkerjente fra urdalene som aldri har hørt om fillers og silikon. F.eks. Alt er bare bedre enn det nåværende melkeriet TV2 (og co) sprer ut til folket. Jeg har ikke noe problemer med og skjønne hvorfor tv2 tok han med. Det hadde blitt veldig kjedelig om farmen skulle drives av helt like personer, og finne masse ulike personligheter er jo det som gjør et slikt program. E- kjendis er han vel ikke, han får da nok av spalteplass. A- kjendisene vi drømmer om og se kommer aldri til og bli med, og ikke har tv2 råd til og kjøpe dem heller. Jeg er overrasket over at de fikk med Anne kath, som i hvertfall var en a kjendis og som er veldig kresen på hva hun stiller opp på. Enig i at han ikke er spesielt oppegående og begavet, men interssant og humoristisk kommer vel an på hvem du spør. Han er annerledes, det synes jeg gjør han litt interessant . Jeg synes han er interssant i en sånn setting som dette. Skjønner godt at de vil ha han med.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. januar 2024 Forfatter #154 Del Skrevet 13. januar 2024 Spitzy skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke noe problemer med og skjønne hvorfor tv2 tok han med. Det hadde blitt veldig kjedelig om farmen skulle drives av helt like personer, og finne masse ulike personligheter er jo det som gjør et slikt program. E- kjendis er han vel ikke, han får da nok av spalteplass. A- kjendisene vi drømmer om og se kommer aldri til og bli med, og ikke har tv2 råd til og kjøpe dem heller. Jeg er overrasket over at de fikk med Anne kath, som i hvertfall var en a kjendis og som er veldig kresen på hva hun stiller opp på. Enig i at han ikke er spesielt oppegående og begavet, men interssant og humoristisk kommer vel an på hvem du spør. Han er annerledes, det synes jeg gjør han litt interessant . Jeg synes han er interssant i en sånn setting som dette. Skjønner godt at de vil ha han med.. Det går fint an å finne folk med ulike personligheter uten å grave dypt i kosmetikk- og kirugibransjen for å finne en kroppsfiksert reklameplakat. Cristian er på ingen måte så unik at han er et must for programmet. Tvert imot. Og siden han representerer noe usunt så bør en som han styres unna. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 13. januar 2024 #155 Del Skrevet 13. januar 2024 Ctrl skrev (11 minutter siden): Det går fint an å finne folk med ulike personligheter uten å grave dypt i kosmetikk- og kirugibransjen for å finne en kroppsfiksert reklameplakat. Cristian er på ingen måte så unik at han er et must for programmet. Tvert imot. Og siden han representerer noe usunt så bør en som han styres unna. Jeg er enig i at han ikke er så unik at han er et must for programmet, men det vil jeg si om absolutt alle deltakerne. jeg synes han er et artig innslag, nettopp fordi han er så ekstrem egentlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar 2024 #156 Del Skrevet 13. januar 2024 Ctrl skrev (2 timer siden): Det går fint an å finne folk med ulike personligheter uten å grave dypt i kosmetikk- og kirugibransjen for å finne en kroppsfiksert reklameplakat. Cristian er på ingen måte så unik at han er et must for programmet. Tvert imot. Og siden han representerer noe usunt så bør en som han styres unna. Enig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar 2024 #157 Del Skrevet 13. januar 2024 Ikke lest tråden, ser 1. episode nå. Må virkelig Emma si OH my God, hele tiden 😒 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 13. januar 2024 #158 Del Skrevet 13. januar 2024 Ctrl skrev (4 timer siden): Helt sant. Skulle ønske TV2 var sitt ansvar bevisst med å slutte å promotere mennesker/influensere som er en kroppsfiksert reklameplakat for kosmetikk - og kirurgibransjen. Folk, og særlig unge, trenger ikke å være vitne til den type kroppspress som disse menneskene/influenserne står for døgnet på tamp. Vi trenger ikke mer uhelse, dårlige selvbilder og herping av utseende blant unge. Det er nok av det allerede. Hadde TV-bransjen vært kjemisk fri for kroppspressplakater som Sophie Elise og Cristian så hadde verden definitivt vært et bedre sted. Problemet er at TV2 gjør det motsatte, og melker det som melkes kan ut av nettopp slike mennesker, som igjen gjør disse enda mer populære. Jeg forstår bare ikke greia med hvorfor valget falt på en avsides E-kjendis som Cristian som representerer usunne kroppsholdninger, kroppspress, plastiske operasjoner og mannsjåvinisme. Var det virkelig dette TV2 fant ut var lurt å sende ut til de 100 000 hjem for å lage enda mer kjendis av det? Snakk om dårlig valg. For han ble ikke akkurat valgt fordi han er en interessant, humoristisk, oppegående og begavet type... Alt for å lage drama, kanskje. Men da går det på bekostning av sunne kroppsidealer og gode holdninger. Det er mangel på kringkastningsansvar. Kan ikke TV-bransjen heller ta inn normale ulike mennesker som kan by på humanitet, god humor og/eller kunnskap istedenfor? Flere som Bahare. Eller en nevedyktig snekkerjente fra urdalene som aldri har hørt om fillers og silikon. F.eks. Kan fort bli drama av slike òg, særlig om produksjonen legger til rette for det. Alt er bare bedre enn det nåværende melkeriet TV2 (og co) sprer ut til folket. Amen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 13. januar 2024 #159 Del Skrevet 13. januar 2024 Athena Freyja skrev (13 minutter siden): Ikke lest tråden, ser 1. episode nå. Må virkelig Emma si OH my God, hele tiden 😒 Jeg tror du mener "aahwmahghaaaadd" 🙄 lol. Men ja, det svir i øra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 13. januar 2024 #160 Del Skrevet 13. januar 2024 Så var det Farmen-tid igjen. Men hvorfor gir TV2 skjermtid til personer som overhodet ikke burde ha det?? 🤔 Han der Christian-typen... Seriøst, TV2?!? Hvorfor? En kopi av Sophie Elise i guttekropp. Ja, gutt, for han er alt annet enn mann. Han er jo et elendig forbilde for unge gutter. Foreldrene hans må være såååå stolte... Uff, jeg er oppgitt over TV2 og deres satsning på disse influenserne og usunne "idealer". 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå