Sol79 Skrevet 20. februar #1501 Del Skrevet 20. februar Krokenguri skrev (27 minutter siden): Flere som syntes medias fokus på hvem som mulig er "kjærester" etter farmen er bare flaut? Hvem spekuleres det om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. februar #1502 Del Skrevet 20. februar (endret) Sol79 skrev (1 time siden): Hvem spekuleres det om? Unni, og christian og sander om unni og eller bahare. Altså begge to Endret 20. februar av Krokenguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar #1503 Del Skrevet 20. februar Krokenguri skrev (6 minutter siden): Unni, og christian og sander om unni og eller bahare. Altså begge to Unni er jo 40 år eldre enn Cris så tviler sterkt der 😝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. februar #1504 Del Skrevet 20. februar Cid skrev (Akkurat nå): Unni er jo 40 år eldre enn Cris så tviler sterkt der 😝 Joda men de får alikevel direkte spm om det. Det blir spurt på en veldig klein måte, så blir flau på media sine vegne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar #1505 Del Skrevet 20. februar Krokenguri skrev (42 minutter siden): Joda men de får alikevel direkte spm om det. Det blir spurt på en veldig klein måte, så blir flau på media sine vegne Må være flaut for de 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. februar #1506 Del Skrevet 20. februar Cid skrev (10 minutter siden): Må være flaut for de 😳 De ser jo ut dom de tenker: hva faan spør du om liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. februar #1507 Del Skrevet 21. februar 17 hours ago, Krokenguri said: Joda men de får alikevel direkte spm om det. Det blir spurt på en veldig klein måte, så blir flau på media sine vegne Media spør nok fordi Unni liker yngre menn 🙈 Hun var gift med en som var 14 år yngre. Og nå senest var hun sammen med en som var 26 år yngre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 21. februar #1508 Del Skrevet 21. februar Mollebolle skrev (50 minutter siden): Media spør nok fordi Unni liker yngre menn 🙈 Hun var gift med en som var 14 år yngre. Og nå senest var hun sammen med en som var 26 år yngre. Uansett så er det veldig kleint måten de gjør det på. Den "flørtinga" inne på farmen er jo bare uskyldig morsom hverdagsflørt der ligger ingenting i annet ment for humor. Og som sikkert gjorde hverdagen litt gøyere og lettere så hvis journalistene hadde spurt i samme sjanger, så hadde det jo vært mer gøy. Men de spør på en sulten måte om de får noe juice å skrive om. Veldig flaut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 21. februar #1509 Del Skrevet 21. februar Krokenguri skrev (På 20.2.2024 den 14.51): Unni, og christian og sander om unni og eller bahare. Altså begge to Haha, det er jo så utenkelig at det ikke er flaut en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 21. februar #1510 Del Skrevet 21. februar Sol79 skrev (2 timer siden): Haha, det er jo så utenkelig at det ikke er flaut en gang. Det jeg påpekte som Flaut, var på medias vegne. Ikke farmen deltagerne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. februar #1511 Del Skrevet 23. februar Funfact. Gotmar har fortid som Cæsar skuespiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. februar #1512 Del Skrevet 23. februar Tradegy skrev (7 timer siden): Funfact. Gotmar har fortid som Cæsar skuespiller Dette er allerede diskutert tidligere i tråden her ja Flere som fanget opp denne. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 24. februar #1513 Del Skrevet 24. februar 15 hours ago, Amatariel said: Dette er allerede diskutert tidligere i tråden her ja Flere som fanget opp denne. Aha, ikke fulgt med på hele tråden. Så sesongen i ett, så kom altfor seint til festen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 25. februar #1514 Del Skrevet 25. februar Amatariel skrev (På 23.2.2024 den 23.35): Dette er allerede diskutert tidligere i tråden her ja Flere som fanget opp denne. Dette var også diskutert når Gotmar var mentor i Farmen 2022. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 1. mars #1515 Del Skrevet 1. mars Ctrl skrev (På 14.2.2024 den 23.46): Han sa litt salt på TV. Og Dorthe likte maten godt. Derifra til uspiselig er en lang vei å gå. Dessuten har jeg såpass tro på Emilie som proff kokk at hun serverer ikke ramsalt uspiselig mat. At hun var uheldig med litt for grove saltkorn er ikke ramsalt mat. Å kalle det uspiselig kunne han spart seg for. Og ja, at det var uspiselig nekter jeg helt å tro på. Om det sier noe om meg eller Ole Martin får du bedømme selv. Eh. Har du snakt gor salt mat. Det er ikke spiselig. Når jeg så hun slang på dette saltet , sa jeg ånei. Fordi jeg skjønte at det da kom til å gå galt for henne. Får du mat på restaurant som smaker salt, da klager du og får ny mat. Store saltkorn oppå maten, blir for meget, og i tillegg så hev hun også på alt for mye i siste liten. Så tror ikke helt hun tenkte der 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 4. mars #1516 Del Skrevet 4. mars Krokenguri skrev (På 1.3.2024 den 8.52): Eh. Har du snakt gor salt mat. Det er ikke spiselig. Når jeg så hun slang på dette saltet , sa jeg ånei. Fordi jeg skjønte at det da kom til å gå galt for henne. Får du mat på restaurant som smaker salt, da klager du og får ny mat. Store saltkorn oppå maten, blir for meget, og i tillegg så hev hun også på alt for mye i siste liten. Så tror ikke helt hun tenkte der Det er ganske fort gjort å gjøre tabber når det bare er noen få sekunder igjen, man må også ha fingrene helt fra fatet når tiden er ute. Men ja, det er katastrofe med for mye salt. De store saltkornene får meg til å ikke ville spise noe særlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå