Cid Skrevet 19. februar 2024 #1481 Del Skrevet 19. februar 2024 (endret) Klink skrev (13 timer siden): Er det bare meg som egentlig ikke heier på Sander? Mulig fordi jeg fikk den Bahare, Emiliejengen litt opp i halsen. Den var vel Sondre med i også. Jeg synes Sander, Bahare og Emilie hadde vært like verdige vinnere. Endret 19. februar 2024 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. februar 2024 #1482 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (28 minutter siden): Den var vel Sondre med i også. Jeg synes Sander, Bahare og Emilie hadde vært like verdige vinnere. Det opplevde jeg ikke at Sondre var nei. Emilie hadde vel neppe gitt stemmen sin til Bjørg hvis Sondre var i gjengen hennes... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #1483 Del Skrevet 19. februar 2024 (endret) K_mb skrev (14 minutter siden): Det opplevde jeg ikke at Sondre var nei. Emilie hadde vel neppe gitt stemmen sin til Bjørg hvis Sondre var i gjengen hennes... De hang sammen alle 4, hun likte henne vel bare bedre da. Verdige vinnere alle uansett 👏🏻 Endret 19. februar 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. februar 2024 #1484 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (56 minutter siden): De hang sammen alle 4, hun likte henne vel bare bedre da. Verdige vinnere alle uansett 👏🏻 Fikk ikke med meg at Sondre var spesielt nær Emilie og Bahare nei. Sander ja, men ikke E og B. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 19. februar 2024 #1485 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Den var vel Sondre med i også. Sondre hadde i likhet med Cato kjent på utenforskap på Farmen, så jeg tror ikke Sondre var en del av noe slags «gjeng». Fikk inntrykk av at han kom godt overens med alle, men ikke var i «den innerste sirkel» hos noen. Cid skrev (1 time siden): De hang sammen alle 4, hun likte henne vel bare bedre da. Emilie sa helt tydelig hvorfor hun ga stemmen sin til Bjørg - det var fordi Bjørg hadde trøstet henne mye når hun hadde det vanskelig inne på Farmen. Det betyr ikke at hun likte den ene bedre enn den andre. 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #1486 Del Skrevet 19. februar 2024 K_mb skrev (20 minutter siden): Fikk ikke med meg at Sondre var spesielt nær Emilie og Bahare nei. Sander ja, men ikke E og B. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #1487 Del Skrevet 19. februar 2024 5by5 skrev (9 minutter siden): Sondre hadde i likhet med Cato kjent på utenforskap på Farmen, så jeg tror ikke Sondre var en del av noe slags «gjeng». Fikk inntrykk av at han kom godt overens med alle, men ikke var i «den innerste sirkel» hos noen. Emilie sa helt tydelig hvorfor hun ga stemmen sin til Bjørg - det var fordi Bjørg hadde trøstet henne mye når hun hadde det vanskelig inne på Farmen. Det betyr ikke at hun likte den ene bedre enn den andre. Verdig vinner i hvert fall 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 19. februar 2024 #1488 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Verdig vinner i hvert fall 😃 Absolutt 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2024 #1489 Del Skrevet 19. februar 2024 Lurer på hva det ble sagt i den tiraden Anne K hadde hatt der inne i finalen, de klippet den bort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #1490 Del Skrevet 19. februar 2024 5by5 skrev (7 minutter siden): Absolutt 😃 Virker så hyggelig, kunne fint vært venn med han 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2024 #1491 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Den var vel Sondre med i også. Jeg synes Sander, Bahare og Emilie hadde vært like verdige vinnere. Nei jeg opplevde i alle fall at Sondre var med i flere gjenger i så fall. Han hang med Cato blant annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2024 #1492 Del Skrevet 19. februar 2024 Syns det var godt å høre når Sondre fortalte at han fikk litt sjokk da han først ankom gården, men så trivdes han mer og mer for hver uke som gikk. Tydelig eksempel på at det er en del rolige fornuftige folk der ute som ikke trives med å ha så mange (og spesielt dramaqueens/kings) rundt seg. Han hadde nok neppe blomstret så mye dersom alle deltakerne skulle bli værende på gården i seks uker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 19. februar 2024 #1493 Del Skrevet 19. februar 2024 Lawyam skrev (21 timer siden): Er det så farlig da? Det er vel derfor programmene ligger ute ennå for at de som ikke kunne se de samtidig med sendeplanen kan få sjanse å se på Christian senere enn vi som så samtidig. Det er absolutt ikke farlig. Det hender ofte jeg « sparer» opp serier for se alt en helg feks . Jeg ville kanskje ikke diskutert her underveis imens jeg så på da, men det er ikke farlig at vedkommende gjør det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 19. februar 2024 #1494 Del Skrevet 19. februar 2024 Djungelvrål skrev (2 timer siden): Lurer på hva det ble sagt i den tiraden Anne K hadde hatt der inne i finalen, de klippet den bort. Hvor har du hørt om det? i det som ble vist var hun merkelig stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. februar 2024 #1495 Del Skrevet 19. februar 2024 1 hour ago, Spitzy said: Hvor har du hørt om det? i det som ble vist var hun merkelig stille.. Har blitt skrevet om på nett før finalen i går. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 19. februar 2024 #1496 Del Skrevet 19. februar 2024 Synd at det er ferdig nå. ❤️😪 Men så fint at Farmen finnes. Får meg gjennom høsten og den mørke vinteren. 😍 Nå går det mot lysere tider. Og så starter jo vanlige Farmen igjen i høst. 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2024 #1497 Del Skrevet 19. februar 2024 Kaisamaia skrev (12 minutter siden): Synd at det er ferdig nå. ❤️😪 Men så fint at Farmen finnes. Får meg gjennom høsten og den mørke vinteren. 😍 Nå går det mot lysere tider. Og så starter jo vanlige Farmen igjen i høst. 😊 Har ikke sett på vanlig farmen på flere år , er det verdt det å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 19. februar 2024 #1498 Del Skrevet 19. februar 2024 Klink skrev (23 minutter siden): Har ikke sett på vanlig farmen på flere år , er det verdt det å se på? Vanlige Farmen er mye bedre enn kjendis-Farmen! Hvis kjendisversjonen er barneskole er vanlige Farmen mer som videregående. De er der nesten dobbelt så lenge, de får færre goder av mentor/ på marked, de har tyngre ukesoppdrag og er i det hele tatt litt mer troverdig som gårdsdrift i gamledager. Gleder meg til neste sesong allerede😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 20. februar 2024 #1499 Del Skrevet 20. februar 2024 Klink skrev (2 timer siden): Har ikke sett på vanlig farmen på flere år , er det verdt det å se på? Jajaja. 😊 Jeg likte ingen av delene for noen år siden, men når jeg gikk all inn og virkelig fulgte med så ble det noe jeg gledet meg til. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. februar 2024 #1500 Del Skrevet 20. februar 2024 Klink skrev (På 18.2.2024 den 21.14): Flere som syntes medias fokus på hvem som mulig er "kjærester" etter farmen er bare flaut? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå