Amatariel Skrevet 17. februar 2024 #1441 Del Skrevet 17. februar 2024 Spitzy skrev (7 timer siden): Blir spennende og se hvordan Christian klarer seg på torpet og hvem han velger til førstekjempe nå? Ikke sånn kjempespennende nå lenger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 17. februar 2024 #1442 Del Skrevet 17. februar 2024 Noen som vet hvor den dongeri-skjorta med blonde på som Bjørg har på seg er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 18. februar 2024 #1443 Del Skrevet 18. februar 2024 Var jo synd at Mayoo måtte dra, men ikke så rart når han ble så syk. Hadde vært interessant å se hva slags kamp han måtte møte Kristin i. Hadde vært kult å se hvordan han hadde gjort det i kamp mot Kristin. Har vel pleid å være melkespann eller kunnskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. februar 2024 #1444 Del Skrevet 18. februar 2024 LivLaga skrev (6 timer siden): Noen som vet hvor den dongeri-skjorta med blonde på som Bjørg har på seg er fra? Hun klær seg fint, men den skjorta var fel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 18. februar 2024 #1445 Del Skrevet 18. februar 2024 Galen King skrev (2 timer siden): Var jo synd at Mayoo måtte dra, men ikke så rart når han ble så syk. Hadde vært interessant å se hva slags kamp han måtte møte Kristin i. Hadde vært kult å se hvordan han hadde gjort det i kamp mot Kristin. Har vel pleid å være melkespann eller kunnskap. Håper mayoo kommer i en annen kjendis farmen. Han er så kul og morsom. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 18. februar 2024 #1446 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Boetica skrev (På 17.2.2024 den 8.34): Ikke meg du spør, men nå er det jo sånn at Unni selv har spilt opp til dette inntrykket av at hun sniker seg litt unna. Sittet på benken og røykt, sittet på storbondeloftet og nippet til likør og lest bok, kost seg i rollen som diva og dronning. Jeg tror at hun egentlig kjenner veldig på de fysiske begrensningene sine, men synes det er kjipt, og velger divarollen i stedet, siden den er kulere. Dette har de andre fyret opp under, kaller henne dronning og ler. De kunne sagt fra til henne tidligere slik at hun slapp å få det i fleisen på et av de siste tingene. Begge parter kunne vært mer tydelige rundt dette temaet. Det tror jeg også. Så har man elementet med unge folk som ikke aner noe om uhelse . Fordi slikt må erfares. En tanke : dersom Unni var 25 igjen og deltaker ....jeg tror hun ikke ville lagt seg i sengen eller sittet på benken et sekund mer enn nødvendig. Fordi hun er sirkus - og arbeidshest med vilje. Jeg tror hun har gitt mye til mange og fått halvparten igjen....familiært,yrkesmessig og mangler litt stopp- knapp selv. Samfunn og media i dag er SÅ annerledes nå enn for få tiår siden. Jeg føler hun mangler litt virkelighetskontakt. Det baserer jeg på hvordan hun uhemmet skryter av forpakterne og tror det er greit å ikke ta ansvar - hands on. Mens de fleste ikke er fornøyde . Siden hennes domene var kjøkkenet,så tror jeg ikke hun kjente på sulten ,slik endel andre gjorde- som faktisk jobbet fysisk dag ut og dag inn. Noen burde ha møtt hverandre på midten og kommunisert - uten masker. Likevel trenger vi flere som henne. På en måte. Jeg synes også hinderløypa var en vits...en hinderløype bør kun være DET( gjerne tilrettelagt ) men uten omveier som null hinder....Den todelingen ifht TID / KUNNSKAP var høl i huet. Virkelig🙄 Helt feil premisser. Begge veier. Endret 18. februar 2024 av Havspeil 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar 2024 #1447 Del Skrevet 18. februar 2024 Spitzy skrev (På 17.2.2024 den 8.34): Blir spennende og se hvordan Christian klarer seg på torpet og hvem han velger til førstekjempe nå? Cristian er jo ute for lengst. Følger du ikke med? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. februar 2024 #1448 Del Skrevet 18. februar 2024 Grüner skrev (1 time siden): Cristian er jo ute for lengst. Følger du ikke med? Det er kanskje noen som ikke følger sendeplanene og ser de i ettertid. Jeg så de tre siste vanlige Farmen-sesongene rundt juletider i år fordi jeg ikke brydde meg om å se de da de gikk. Gjør ofte det samme med serier fordi venting på neste episoder utfordrer tålmodighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 18. februar 2024 #1449 Del Skrevet 18. februar 2024 Grüner skrev (3 timer siden): Cristian er jo ute for lengst. Følger du ikke med? Det er vel den jeg siterer som henger litt etter 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. februar 2024 #1450 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Spitzy skrev (26 minutter siden): Det er vel den jeg siterer som henger litt etter 😅 Er det så farlig da? Det er vel derfor programmene ligger ute ennå for at de som ikke kunne se de samtidig med sendeplanen kan få sjanse å se på Christian senere enn vi som så samtidig. Endret 18. februar 2024 av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 18. februar 2024 #1451 Del Skrevet 18. februar 2024 Spitzy skrev (34 minutter siden): Det er vel den jeg siterer som henger litt etter 😅 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg føler bare for å kommentere tvekampene og annet, samme hvilken uke det har skjedd. Har hatt det litt hektisk disse ukene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. februar 2024 #1452 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Spoiler ❤️❤️ Sondre ❤️❤️ Hurra!! #gira Ja, om noen timer kan spekulasjonene starte om hvem som er med i 2025 Endret 18. februar 2024 av Tradegy 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18. februar 2024 #1453 Del Skrevet 18. februar 2024 Tradegy skrev (12 minutter siden): Skjul innhold ❤️❤️ Sondre ❤️❤️ Hurra!! #gira Ja, om noen timer kan spekulasjonene starte om hvem som er med i 2025 Spoiler Veldig fortjent at Sondre vant. Han var min favoritt 😊 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. februar 2024 #1454 Del Skrevet 18. februar 2024 Just now, Eva-Lena said: Reveal hidden contents Veldig fortjent at Sondre vant. Han var min favoritt 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2024 #1455 Del Skrevet 18. februar 2024 Spoiler Hurra Bjørg og Sondre i finalen! Akkurat slik jeg ønsket 😁 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 18. februar 2024 #1456 Del Skrevet 18. februar 2024 Spoiler Ikke sett ferdig enda, men må bare si: For en gøyal semifinale! Jeg fikk lyst å prøve meg på dette selv også! 😃 Og også utrolig spennende lagt opp når poengene skulle på tavla og det hele skulle avgjøres! 👏😃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 18. februar 2024 #1457 Del Skrevet 18. februar 2024 Spoiler Når Bjørg og Sondre skal holde hver sin appell på hvorfor de bør vinne, og ender med å gi hverandre appell istedenfor… 🥹🥹🥹 Dette er feelgood-tv! ❤️ 11 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. februar 2024 #1458 Del Skrevet 18. februar 2024 Andre som droppet å se på episodene i dag og heller bare leste resultatet her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. februar 2024 #1459 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Spoiler Verdige vinnere alle uansett hvem som vant 😄 Endret 18. februar 2024 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #1460 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Finale med vinner: Spoiler Utrolig kul semifinale. 6-delt gårdskonkurranse med innslag av alt mulig. Nå snakker vi allmennekunnskaper på en gård, der man har mulighet til å feile totalt på det man ikke kan, men likevel vinne hvis man kan alt det andre. Bjørg hadde overraskende gode kunnskaper på smia, mens Sander stresset litt i overkant mye med tiden gjennom hele konkurransen. Sondre med for mange ingredienser på kjøkkenet, så han ble disket for alle poengene der. Bjørg vinner overlegent, mens det blir avgjort på siste punkt mellom Sondre og Sander, der Sondre vinner med ett poeng. Det var hårfint, særlig siden Sander hadde best tid. Bjørg og Sondre i finalen! Omvendt appell av Bjørg og Sondre ovenfor gjengen. Istedenfor å snakke seg selv opp, så snakket de opp den andre. Synes det undertegnet deres verdighet i finalen godt. To rause, flotte og reflekterte mennesker som ikke setter seg selv først skal kjempe om seieren, og da kan det aldri kåres en ufortjent vinner. Sondre fikk finalekniven fra gjengen. Finale Dorthe klarte seg bra som programleder! Sondre startet med ett poeng mer, og fikk ett poeng til i forsprang etter spørsmål 1, etterfulgt av lite poeng på begge resten av konkurransen fordi spørsmålene ble for vanskelige. Så Bjørg klarte aldri å hente han inn. Sånn sett litt kjedelig finale. Men bare å gratulere Sondre som vinneren av Farmen Kjendis! En verdig vinner som jeg unner seieren til. Godt det er 7 måneder til neste Farmen-runde nå. Endret 18. februar 2024 av Ctrl 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå