Cid Skrevet 15. februar 2024 #1401 Del Skrevet 15. februar 2024 Lawyam skrev (7 minutter siden): Jeg også. I tillegg også av Sander. Det er et tv-program og det er ment som underholdning. Få gjerne inn bare Sondre og Bahare folk neste år (jeg mener ikke å si noe negativt om dem som personer siden de fremstår både som gode mennesker og villig å ta et tak), men en som klapper på en hund i hver episode og en som knapt har sagt et ord under oppholdet er ikke underholdende. Etter en hel sesong med Kathrine i høst så er jeg fornøyd med mindre drama denne sesongen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1402 Del Skrevet 15. februar 2024 Hvem håper dere vinner av de 3? Jeg håper Sander vinner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. februar 2024 #1403 Del Skrevet 15. februar 2024 Ikke noe imot han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 15. februar 2024 #1404 Del Skrevet 15. februar 2024 jukkapalme skrev (50 minutter siden): Farmen hadde vært dritkjedelig uten Unni. Jeg har ledd masse av henne. Dronningen av Farmen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. februar 2024 #1405 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Cid skrev (23 minutter siden): Hvem håper dere vinner av de 3? Jeg håper Sander vinner. Håper Sander, men tror det blir Sondre. Undervurderer heller ikke noen av de to andre heller. Verdige vinnere alle tre. Endret 15. februar 2024 av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1406 Del Skrevet 15. februar 2024 Lawyam skrev (2 minutter siden): Håper Sander, men tror det blir Sondre. Undervurderer heller ikke noen av de to andre heller. Verdige vinnere alle tre. Hadde blitt artig med de to i finalen da, begge sterkt innstilt på å slå den andre 😄 Ser for meg de to spille for harde livet mot hverandre i Mario Kart 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 15. februar 2024 #1407 Del Skrevet 15. februar 2024 Når det gjelder dette med egget og nedkjøling, så hadde ikke deltakerne kaldt vann fra springen tilgjengelig. Bøtten med vann sto i solsteika i 30 grader, og de var dømt til å etterkoke. Ja, vannet var likt for alle, men for de som hadde peiling på koketid så ble dette et uforutsigbart aspekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grorudpalmen Skrevet 15. februar 2024 #1408 Del Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Hvem håper dere vinner av de 3? Jeg håper Sander vinner. Ja! Heia Sander! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 15. februar 2024 #1409 Del Skrevet 15. februar 2024 Sånn som den hesteskokastinga er, er jo helt feil, der det kastes skal det være grus. Slik det er der, hvor det er en blink på en treplatt,nå hesteskoen treffer spretter den rundt på lykke og fromme. Så den beste kasteren kan godt tape. https://www.hesteskokasting.no/regler 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2024 #1410 Del Skrevet 15. februar 2024 Heia Sondre eller Bjørg! Tror ikke det blir Bjørg, men håper litt på henne! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 15. februar 2024 #1411 Del Skrevet 15. februar 2024 RC skrev (21 timer siden): Synes det var helt supert at underdogen Sander vant matlagingskonkurransen! En fyr som har imponert stort hele veien. Dessuten rimelig spesielt hele greia med kjæresten til Emilie og kokken... Men er det bare jeg som synes det er litt rart at ikke matlagingskonkurransene på Farmen er anonyme, altså at kokken smaker på maten til slutt uten å vite hvem som har laget hva? Ser bare for meg at det kan være vanskelig å være 100 % objektiv for kokken/dommeren når man vet hvem som har laget de ulike rettene. Spesielt i kjendisversjonen av Farmen, når alle kjenner litt til alle. Helt enig! Det burde absolutt ha vært anonymt. De kunne ha satt hver sin tallerken på et bord,istedenfor at han gikk til der de hadde laget maten. Det var merkelig at det ikke ble gjort. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. februar 2024 #1412 Del Skrevet 15. februar 2024 Ruspus skrev (55 minutter siden): Sånn som den hesteskokastinga er, er jo helt feil, der det kastes skal det være grus. Slik det er der, hvor det er en blink på en treplatt,nå hesteskoen treffer spretter den rundt på lykke og fromme. Så den beste kasteren kan godt tape. https://www.hesteskokasting.no/regler Hadde det vært på grus, hadde heller ikke hesteskoene som ble kastet, flyttet på andre som allerede lå der. I alle fall ikke like mye som på treplata. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. februar 2024 #1413 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Tror hestesko kastingen hadde blitt vanskelig for Anne Kat da. Hun hadde sikkert ikke gjort det noe dårligere enn de andre. De fleste fikk jo null poeng... Edit: Det var ikke poeng i den konkurransen, kom jeg på. Men uansett - de fleste hesteskoene havnet jo utenfor plata. Godt mulig Anne Kat hadde vunnet! 😉 Endret 15. februar 2024 av Cookie123 Edit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 15. februar 2024 #1414 Del Skrevet 15. februar 2024 Mollert skrev (2 timer siden): Når det gjelder dette med egget og nedkjøling, så hadde ikke deltakerne kaldt vann fra springen tilgjengelig. Bøtten med vann sto i solsteika i 30 grader, og de var dømt til å etterkoke. Ja, vannet var likt for alle, men for de som hadde peiling på koketid så ble dette et uforutsigbart aspekt. Tja, men som kokk eller med kokke egenskaper så bør man vite det. Det de ikke har kontroll på er hvor lang tid det tar før de åpner egget. Hadde man da kalkulert med etterkoking pga ikke nok nedkjøling og egget blir åpnet for tidlig, da ville nok egget vært underkokt. Men kunne ha savet på nedre grense. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. februar 2024 #1415 Del Skrevet 15. februar 2024 Cookie123 skrev (1 time siden): Hun hadde sikkert ikke gjort det noe dårligere enn de andre. De fleste fikk jo null poeng... Edit: Det var ikke poeng i den konkurransen, kom jeg på. Men uansett - de fleste hesteskoene havnet jo utenfor plata. Godt mulig Anne Kat hadde vunnet! 😉 De hadde nok heller hatt en annen konkurranse som var mer tilpasset AK enn hestesko, tror jeg. De tilpasset jo matkonkurransen for at Cato kunne klare det også. Hadde han gått ut før ville matkonkurransen vært som den har brukt å være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 16. februar 2024 #1416 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg er litt sen med å kommentere men må bare få ut at jeg er vanvittig imponert av hva Cato får til gjennom hele oppholdet! Å se han i hinderløypa var så gøy! Bahare skal være stolt av å trosse vannfrykten, synd hun ikke gikk videre. Forøvrig syns jeg hinderløypa skulle gått på tid og kunnskap, den med flest rette og beste tid gikk videre. Teit når det gikk an å løpe over i full fart og blåse i spørsmålene. Jeg skjønner at Emilie er skuffet men om maten er for salt så er det ikke godt... og ikke noe bløtkokt egg som ble presisert. Kokken sa jo at de ble vurdert etter flere kriterier men det største kriteriet var at smaken var god.... Overraskende at det ble Sander men virker rettferdig i forhold til kriteriene. Man vinner jo ikke en mat konkurranse på å kutte grønnsaker pent... At kjœresten til Emilie valgte å ringe kokken er over the top for min del. Veldig spesielt vil jeg si uten å si så mye mer... Tre verdige finalister i finalen for min del! Sander og Bjørg har stått på under ukesoppdrag og lagd skikkelig god stemning. Sondre kanskje den mest verdige vinneren for min del, arbeidsjern og hyggelig mot alle! Både Bjørg og Sondre hadde fortjent å få prøvd seg som storbonde. Gleder meg til finalen. 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 16. februar 2024 #1417 Del Skrevet 16. februar 2024 Cid skrev (21 timer siden): Man kan se at det var tungt for Ivar likevel, synes de burde legge opp til i fremtiden at hunder kan adopteres av en deltaker om ønsker. Ivar har allerede glemt dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 16. februar 2024 #1418 Del Skrevet 16. februar 2024 Cid skrev (15 timer siden): Jeg har ikke noe i mot Unni som person men jeg synes ikke at hun har vist noen bra side av seg her, når man er med på noe sånt som Farmen Kjendis så burde man faktisk være villig til å bidra til felleskapet like mye som dem andre. Men hva er og bidra til felleskapet? Er det bare muskelkraft som gjelder? Forholdet hun fikk til Emma feks? Jeg tror hun ga Emma masse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2024 #1419 Del Skrevet 16. februar 2024 Spitzy skrev (5 minutter siden): Men hva er og bidra til felleskapet? Er det bare muskelkraft som gjelder? Forholdet hun fikk til Emma feks? Jeg tror hun ga Emma masse. Hun bidro litt men langt i fra så mye som dem andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2024 #1420 Del Skrevet 16. februar 2024 Spitzy skrev (8 minutter siden): Ivar har allerede glemt dem. Tviler. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå