drivhus Skrevet 15. februar 2024 #1381 Del Skrevet 15. februar 2024 Mulig jeg roter nå. Jeg har ikke sett at gårdskonkurranser er delt i tre, der de får poeng hver enkelt gren. Da har programlederen satt frem en tavle, og skrevet poeng på hver enkelt, og vinneren går videre, eller taper må reise. Nå er det stort slik at de som vinner går videre med èn gang (feks hestetsko) og nå under matlaging satt to og såg på?? Og så måtte FIRE reise hjem?? Er dette «rettferdig da»? Mulig det bare er meg som er forvirra, selv om jeg har fått med meg at noe er nytt og kanskje burde? være? I dont know 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2024 #1382 Del Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (4 timer siden): Men når de knytter så sterke bånd til en annen så burde eierne legge opp til at den kan adopteres, ser ikke problemet. Valper knytter sikkert bånd til oppdrettere også før den leveres videre! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 15. februar 2024 #1383 Del Skrevet 15. februar 2024 16 minutter siden, drivhus said: Er dette «rettferdig da»? Hva er det som gjør det urettferdig? Formatet er jo likt for alle og alle flikk flere muligheter til å ta seg videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1384 Del Skrevet 15. februar 2024 Ctrl skrev (57 minutter siden): Jeg skal faktisk benytte anledningen til å motsi meg selv. 🥸 Jeg etterlyste drama før sesongen. Mens nå kan etterpåklokskapen få overta. Sesongen bydde opp med Cristian, Anne-Kat og Unni som dramaskapere på gården. Akkurat det som skal til for å unngå en "kooosesesong". Ser også flere i tråden skriver at vi må ha folk som Cristian og Unni for å få litt liv og røre. Mulig jeg har blitt rammet av en tidlig omvendt 40-årskrise iløpet av årets to første måneder, men en Cristian og en Unni har blitt uønsket for min del. Jeg vil heller se Emilie lykkes i den ukjente smia enn å se Unni dra seg i senga. Jeg vil heller se Bahare kose med Ivar enn Unni sitte på benken og røyke. Jeg vil heller se Egil ta seg en trall enn å se Cristian herske over Bahare. Jeg vil heller se Sander rive opp en tørr vits i sync enn å se Anne Kats raseriutbrudd. Jeg vil heller se Sondre og Cato jobbe med en silo enn å se Unni sluntre unna oppvasken. Jeg vil heller høre Bjørgs innholdsrike livshistorie enn å oppleve Cristians manglende livserfaring. Jeg vil heller se Emma bedrive vedhogst i skogen for første gang, enn å se henne råtne på kjøkkenet med en muggen Unni. Jeg vil heller ha smil, kos, latter og trall foran divanykker, hersketeknikker, surhet og ufinhet. Jeg vil heller lese om Emilies livsvei, om Catos fjellvandringer, om Bahares inntog i offentligheten, om Sondres karriere, om Emmas oppvekst og om Sanders utallige sprell enn om Anne Kats livsfall, Cristians operasjoner, Unnis forsvarstaler for sin egen latskap osv i mediene. Jeg vil ha mer av Emilie, Bahare, Emma, Egil, Sander, Sondre, Bjørg og Cato, og mindre av Anne Kat, Cristian og Unni. Førstnevnte gruppe byr på feelgood og kan inspirere og underholde. Det betyr ikke at det ikke kan skje gnisninger her også. Det er Emilie og Cato et godt eksempel på. Sistnevnte gruppe byr bare på provokasjoner og irritasjon. Mulig sistnevnte gruppe skaper mer engasjement, men for min del er det ikke positivt. Jeg blir provosert og irritert med negativ fortegn. Jeg har mest lyst til å slå av, og aldri se på igjen. Det gir meg ingenting å se Unni dra seg i senga samtidig som hun hever seg over andre og hersker over gjengen som om at de var hennes undersotter. Ingenting. Det er ikke drama. Det er umoden og ufin idioti som ikke egentlig hører hjemme i en realitykonkurranse, og det har jeg sett meg stappmett på. Jeg skjønner at mange sikkert er uenig i dette, og holder fast i at Cristian og Unni fortsatt er nødvendig. Greit nok, hver sin smak. Min smak har iallfall endret seg. Skulle ønske Farmen ble litt mer konkurranse med fler prøvelser og mer jordnære mennesker enn å dyrke fram denne lavpanna rebelskheten som tidvis virker så arrangert og betalt at det er flaut, for det kan knapt kalles underholdning. Dagens rant, mot Farmen, Strix, TV2 og meg selv. 😎 Enig med mye her. Klink skrev (9 minutter siden): Valper knytter sikkert bånd til oppdrettere også før den leveres videre! Jo men likevel, kan ikke være lett for dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2024 #1385 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Cid skrev (18 minutter siden): Enig med mye her. Jo men likevel, kan ikke være lett for dem. Nei, de får nok noen andre som de knytter seg til. Valper er gjerne allerede kjøpt av noen. Ikke bare bestemme at noen andre skal få adoptere den. Endret 15. februar 2024 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuse Skrevet 15. februar 2024 #1386 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Valpen Ivar var med på gården de første, viktige ukene etter at han var gammel nok til å tas fra kullsøsken og mor. Som mangeårig hundeeier vet jeg at han aldri kommer til å glemme disse menneskene han var omgitt av - og knyttet seg til i denne perioden. Endret 15. februar 2024 av Snuse 10 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1387 Del Skrevet 15. februar 2024 Klink skrev (22 minutter siden): Nei, de får nok noen andre som de knytter seg til. Valper er gjerne allerede kjøpt av noen. Ikke bare bestemme at noen andre skal få adoptere den. Man kan se at det var tungt for Ivar likevel, synes de burde legge opp til i fremtiden at hunder kan adopteres av en deltaker om ønsker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 15. februar 2024 #1388 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg kommenterte på Farmen og valpene i en tidligere sesong. Hadde akkurat fått valp selv og hadde lest mye (og ikke minst erfart) hvor utrolig viktig tilknytning er de første ukene. Min valp var helt ekstremt mammadalt og fant seg ikke i noen andre, fordi det var jeg som stod opp med den om natta, gikk mest ut med den, trente med den og ga den mat. Nå er hunden voksen, men jeg er fremdeles den personen den er mest knyttet til. Jeg får vondt av Farmen-hundene som blir så sterkt knyttet til og føler trygghet rundt disse menneskene, for så å bli tatt vekk fra dem brått og brutalt. Jeg tenker det ikke kan være heldig, rett og slett. Hadde vært interessant å høre hvordan det går med disse hundene i ettertid. 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2024 #1389 Del Skrevet 15. februar 2024 dårligbrukernavn skrev (7 timer siden): Det er jo en forventning hun har gått langt i å bygge oppunder og å bygge imaget sitt på da, så det er forståelig syns jeg. Syns heller ikke hun er så "vanlig" at det gjør noe, hva enn man legger i det... Hun ER jo kalkulerende. Det jeg tenker er vanlig er at folk reagerer når noen har jobbet hardt for å fremstille seg selv på en viss måte over lang tid, men hvor det så på kort tid da slår veldig sprekker og "bildet" ikke lenger harmonerer med det som er blitt "presentert" før. Nedrig? 😳 Altså, først og fremst svarer jeg jo bare på kommentarene jeg har sitert... Utover det skriver jeg mine tanker og min oppfatning ifht. innholdet i kommentarene jeg siterte, oppførselen hennes og at slik jeg oppfatter det er det ikke nødvendigvis stemmen i seg selv folk reagerer på, men på måten hun gjør den til... I mitt hode tenker jeg på det som formildende - altså, hvordan stemme man har fra naturens side kan man jo ikke noe for, men hvordan man evt. velger å gjøre den til eller hvordan man oppfører seg velger man jo selv... I mitt hode ser jeg på det som ok å diskutere f. eks. oppførsel/atferd, men jeg tenker jo at man bør unngå å kommentere negativt på det man ikke kan noe for... Det kan selvfølgelig være noen andre tenker annerledes altså, men dette er hvordan jeg resonnerer. Slik jeg oppfatter ordet nedrig, og slik beskrivelsene jeg fant når jeg googlet kjenner jeg meg ikke igjen i at det jeg skrev var nedrig (eller at jeg er en nedrig person, for den del, virkelig ikke...)? Mener du virkelig det? Her er det jeg fant om det: "som hører til samfunnets laveste lag", "sjofel", "ondsinnet person som begår (eller er i stand til å begå) nedrige handlinger (forbrytelser), ond, lumsk person og heltens motpart i fiksjonsverk" og "lav, lavsinnet, gemen, ond". Ondsinnet, ond, i stand til å begå forbrytelser, sjofel, lavsinnet? Å kommentere på noe flere allerede har tatt opp og som allerede diskuteres trodde jeg var greit... Jeg ser ikke noen spesiell grunn til at man skulle reagere slik på akkurat min kommentar, tross at det allerede var en del kommentarer om det fra før, og tross at det ikke var jeg som først tok opp "temaet"? Jeg syns jo også flere av kommentarene som kom før min var mer negative/sånn sett virket mer "ondsinnede" (om vi først skal bruke et så voldsomt ord) enn min, mtp. at du brukte ordet nedrig da? Ifht. siste del av kommentaren: Jeg har ikke hevdet eller skrevet noe i den dur heller? Jeg deltar i tråden på lik linje som alle andre, og kommenterer på det som diskuteres? Er det ikke det som er meningen? Jeg skjønner helt ærlig ikke helt hva du ville frem til, eller hvor du tok det fra..? Jeg har jo ikke sagt noe slikt..? Generelt om å diskutere Farmen/deltakerne vil jeg si at Farmen/Farmen kjendis er et reality-konsept man selv velger å være med på, det er kjent som et omdiskutert og populært program som får mye medieomtale, deltakerne blir veldig eksponerte og har blitt det gjennom mange år/sesonger, man deltar gjerne i den hensikt å "vise seg frem"/"bli sett og hørt" og jeg tenker iallefall da at det derfor er helt naturlig at folk diskuterer både deltakerne, oppførsel, alt som skjer i programmet og produksjonen etc. Det ville overraske meg hvis ikke deltakerne både vet, ønsker og forventer omtale ved å delta. Hvis jeg skal "plukke fra hverandre" det jeg skrev var det: - Jeg svarte på/siterte to av kommentarene som allerede var skrevet ang. "temaet" - Jeg forklarer min oppfatning (f. eks. trodde jeg som nevnt at det var formildende at jeg skrev at jeg tolker det som at det ikke er stemmen hennes i seg selv, men at hun gjør den til, folk reagerer på), som svar til en annens kommentar - Jeg skriver at jeg oppfatter det som at slik hun oppfører seg til tider er noe jeg har sett mange reagere på når andre også gjør og skriver eksempler på lignende jeg har sett folk reagere negativt på - Så skriver jeg flere positive ting om Bjørg, men at hvis hensikten er å være søt/herlig med den tilgjorte oppførselen virker det for min del mot sin hensikt - Poengterer at hun ikke gjør seg til hele tiden, og spekulerer i om det er noe hun gjør i tv-sammenheng eller hva enn, forklarer hvorfor jeg lurer på det og hva jeg oppfatter - Skriver fra et spørrende perspektiv (fordi jeg ikke forstår), spør om hvordan andre oppfatter det og flere ting knyttet til "temaet", skriver at jeg er oppriktig nysgjerrig og at det kunne være interessant å høre hva "greien" er med det - Oppsummerer med, og presiserer, at jeg ikke har noe imot Bjørg, hva jeg reagerer på og hvorfor, at jeg prøver å ikke mislike henne/ha et åpent sinn, men at jeg ikke klarer å styre at jeg syns oppførselen er creepy og ubehagelig (ufrivillig/det er jo ikke med vilje at det gir meg en ubehagelig følelse, det er ikke noe jeg kan for) Grunnen til at jeg svarer deg "ordentlig"/langt/slik er først og fremst fordi du skriver noe så kraftig og "voldsomt" om det jeg skrev, og spesielt når du ikke nevner noe om noen av kommentarene som kom før min om det samme, ikke virker som du tar med i betraktningen at jeg faktisk svarer på andres kommentarer (kanskje ikke akkurat "nedrig" for det syns jeg var et voldsomt/feil/rart ord å bruke, men ellers ville jeg forstått bedre om du skrev det hvis jeg hadde tatt opp temaet først, hvis min kommentar var den første, eneste og hvis den IKKE bare var et svar på andres kommentarer, og i tillegg hvis den faktisk hadde vært "ondsinnet", negativ, stygg eller noe slikt da). Jeg håper selvfølgelig også at iallefall noe av dette kanskje kan være oppklarende eller helst formildende, hvis du leser det jeg skrev igjen etter dette - at du da kanskje oppfatter det annerledes/tolker det mer slik jeg mente det, og forhåpentligvis ihvertfall ikke "nedrig"..? Jeg syns isåfall det er overraskende at det ble tolket slik, og det var iallefall ikke intensjonen. Intensjonen min var som nevnt å svare, med noe jeg egentlig tenkte var formildende ifht. det som allerede var kommentert, mine tanker og oppfattelse av noe som allerede ble nevnt av flere, og siden det likevel først var tatt opp benyttet jeg anledningen til å spørre om ting rundt det (som sagt, ettersom jeg ikke forstår hvorfor hun gjør slik/hva som evt. kan være grunnen til at noen generelt velger å oppføre seg på den måten)... Likevel skrev jeg jo og presiserte flere positive ting om henne, at jeg ikke føler det jeg føler med vilje/jeg kan jo ikke for at jeg opplever det som ubehagelig/det kan jeg jo ikke styre, men jeg skrev jo at jeg prøvde å ha et åpent sinn, at jeg ikke har noe imot henne, at hun virker som en god person og at jeg ønsker å like henne. Jeg forstår bare ikke hvordan det kan oppfattes som nedrig (og dermed ondsinnet, lavt, sjofelt og alt det der)?!? Obsessed fordi jeg skriver èn kommentar som svar/betraktninger til to andre kommentarer, for det meste om noe ved oppførselen hennes, særlig som jeg ikke forstår..? Er det ikke ganske normalt at man kan bli nysgjerrig/lure på ting ved andre man ikke forstår da? Obsessed syns jeg var et veldig voldsomt, overdrevet og veldig rart ord å bruke om en kommentar, blant mange andre om det samme... Særlig fordi jeg har skrevet sikkert 10 stk om Sander og Bahare for eksempel, som jeg også føler at jeg isåfall er mer "obsessed" med om man først skal bruke det så overdrevet og voldsomt ord om generelle kommentarer blant mange andre om et reality-konsept der poenget er å få folk til å diskutere? What... 🙈😵💫😅 Det var nå veldig spesielt og ulogisk syns jeg............ Argh, vet ikke hvorfor de to under har "klistret" seg sammen sånn, men får ikke til å flytte de fra hverandre, så dette er svar til kommentaren under: Altså: Ikke at jeg føler for å harpe mer på dette, men "legger alt for mye oppi dette her"..? Altså, at hun gjør seg til er jo bare fakta? Det er jo bare til å se programmet, så ser man jo at hun gjør det mye av tiden, men det er jo også noe av tiden hvor hun ikke gjør det - og man da ser hvordan hun er når hun ikke gjør det... Så er hun jo den hun er, men oppførsel er jo nettopp en del av hvordan et menneske er vel... Det skulle man jo tro da? Ja, det er både veldig spesielt, sært, litt skremmende og virker dominerende ja. Jeg vet ikke om jeg kjøper det han påstår om at han gjorde det uten at Emilie visste det, men om det er sant eller ei er det like spesielt likevel syns jeg... Jeg har lest tidligere at mange syns han er spesiell og f. eks. at de oppfatter han som veldig kontrollerende, dominerende, at folk syns han virker "off", får en dårlig vibe av han, at de reagerer på "røde flagg" ved han, at de er bekymret, at noe virker usunt med forholdet og lignende... Noe jeg forstår, og som jeg også syns f. eks. dette er et godt eksempel på. Altså..!! For en ting å gjøre... 😳🤨😐 Jeg hadde vært så sinnsykt flau om det var meg/min kjæreste, og jeg hadde jo iallefall ikke nevnt det til noen, spesielt ikke media (eller villet at kjæresten min isåfall skulle nevne det til media... Eller noen andre)! Usj! Jeg fikk ikke med meg om/at Dorthe evt. likte maten, men jeg så i artikkelen at Ole Martin sa: "er maten hennes ramsalt og overøst med grovt havsalt" "- Men jeg kan ikke dømme en konkurranse basert på medlidenhet eller gi den som presumptivt er «flinkest» et frikort til seier. Det er smaken som teller og tallerken hennes hadde fått en i overkant raus klype grovt havsalt som dryss over rett før servering. Det gjorde dessverre maten uspiselig" Da er det jo veldig forståelig at hun ikke vant? Hun var jo, såvidt jeg fikk med meg, den eneste som faktisk fikk en negativ bemerkelse på maten også... Da ville det jo vært veldig spesielt om hun så hadde vunnet... Hvis maten var uspiselig ville jeg tenkt at det er helt fair å si, spesielt i en konkurranse om å tilberede mat. Hva er galt med det, og hva skulle han liksom sagt istedenfor mener du? Prøver å forstå...? Man kan jo absolutt drite seg ut med matlaging en gang, spesielt under de omstendighetene, tross at man ellers er flink. Store saltkorn i maten er forsåvidt også noe jeg tenker jeg ville hatt store problemer med å spise, jeg syns det er fælt. Både oversaltet mat og store saltkorn er jo bare... ja, fælt. Haha. Er hun proff kokk da? Er det ikke at hun har utdannelse innenfor ernæring og liker å lage mat/har gjort det til en slags karriere på sosiale medier å dele forskjellig matrelatert? Hvis hun faktisk er/har utdannet seg til kokk er det eventuelt noe jeg ikke har fått med meg? Hvor står det? Uansett, kokk, ernæringsutdannet eller ei, for salt mat er for salt mat - uansett hvem som har laget den eller hva slags forutsetninger man har (tenker iallefall jeg). Alle kan lykkes eller drite seg ut, alt ettersom, med ett enkelt måltid, uansett forutsetninger og tidligere erfaring (og sjansen øker vel med press, utfordrende omstendigheter, stress etc, i tillegg til at man også kan være uheldig bare også). Smaken endres jo ikke utifra om den er laget av noen som lager mye/lite mat, og akkurat det var vel denne konkurransen et særlig godt eksempel på ettersom Sander vant (og iallefall ifølge seg selv høres ut til å ha laget veldig lite mat). Jeg syns Ole Martin virker fullt kapabel til å vurdere en slik konkurranse riktig/rettferdig, jeg tenker ikke at det skulle være noen grunn til å betvile det han sier og jeg syns også det han sa var helt greit/ikke noe å reagere på liksom. Om noe tipper jeg han heller "pyntet" litt på det for å ikke såre noen, kanskje f. eks. det at han sa "litt salt", som du skriver, var for å ikke såre Emilie ettersom han visste at hun driver med matlaging, men at det kanskje var mer "riktig", sant og/eller ærlig slik det stod i artikkelen (det gir ihvertfall mening mtp. at hun tapte). Enig med alt dette. Kanskje man burde foreslå/nevne det med å anonymisere hvem som har laget hva i eventuelle fremtidige sesonger, det hadde jo vært det aller mest rettferdige og man ville sluppet spekulasjoner/diskusjoner ettersom det tydeligvis kan bli diskusjon av sånt. Du må virkelig være opptatt av farmen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 15. februar 2024 #1390 Del Skrevet 15. februar 2024 Gnå skrev (7 timer siden): Her kan dere høre Bahare snakke om Ivar: Mikkel Niva / Bahare Viken / Jonas Kinge Bergland - Lørdagsrådet - NRK Radio PS: Klippet starter etter ca. 1 time og 24 min., og varer til ca. 1.35. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 15. februar 2024 #1391 Del Skrevet 15. februar 2024 Sikkert ikke mange som er enig med meg, evt at folk ikke tør å si det, Men som en eldre dame selv så likte jeg Unni. Hun hadde en avslappet holdning til livet og HUN kom ikke til å få noen til å klage på at hun røk ut slik som Emilie gjorde. Hun var jo der for å få reklame for seg selv og det hun driver med, ikke for " kampen for tilværelsen" Dessuten hadde hun mye livsvisdom å komme med og backa alltid opp de rundt seg og kom aldri med negative ting om andre. Med unntak av den krangelen med Bjørg som ble ordna opp i. 12 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. februar 2024 #1392 Del Skrevet 15. februar 2024 Gagaen skrev (55 minutter siden): Sikkert ikke mange som er enig med meg, evt at folk ikke tør å si det, Men som en eldre dame selv så likte jeg Unni. Hun hadde en avslappet holdning til livet og HUN kom ikke til å få noen til å klage på at hun røk ut slik som Emilie gjorde. Hun var jo der for å få reklame for seg selv og det hun driver med, ikke for " kampen for tilværelsen" Dessuten hadde hun mye livsvisdom å komme med og backa alltid opp de rundt seg og kom aldri med negative ting om andre. Med unntak av den krangelen med Bjørg som ble ordna opp i. Jeg liker også Unni, og har da sett flere som uttrykker det samme her. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1393 Del Skrevet 15. februar 2024 Gagaen skrev (1 time siden): Sikkert ikke mange som er enig med meg, evt at folk ikke tør å si det, Men som en eldre dame selv så likte jeg Unni. Hun hadde en avslappet holdning til livet og HUN kom ikke til å få noen til å klage på at hun røk ut slik som Emilie gjorde. Hun var jo der for å få reklame for seg selv og det hun driver med, ikke for " kampen for tilværelsen" Dessuten hadde hun mye livsvisdom å komme med og backa alltid opp de rundt seg og kom aldri med negative ting om andre. Med unntak av den krangelen med Bjørg som ble ordna opp i. Jeg har ikke noe i mot Unni som person men jeg synes ikke at hun har vist noen bra side av seg her, når man er med på noe sånt som Farmen Kjendis så burde man faktisk være villig til å bidra til felleskapet like mye som dem andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. februar 2024 #1394 Del Skrevet 15. februar 2024 Gagaen skrev (1 time siden): Sikkert ikke mange som er enig med meg, evt at folk ikke tør å si det, Men som en eldre dame selv så likte jeg Unni. Hun hadde en avslappet holdning til livet og HUN kom ikke til å få noen til å klage på at hun røk ut slik som Emilie gjorde. Hun var jo der for å få reklame for seg selv og det hun driver med, ikke for " kampen for tilværelsen" Dessuten hadde hun mye livsvisdom å komme med og backa alltid opp de rundt seg og kom aldri med negative ting om andre. Med unntak av den krangelen med Bjørg som ble ordna opp i. Farmen hadde vært dritkjedelig uten Unni. Jeg har ledd masse av henne. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1395 Del Skrevet 15. februar 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Farmen hadde vært dritkjedelig uten Unni. Jeg har ledd masse av henne. Jeg synes hun har vært kjedelig Hadde vært mye morsommere om Daniel ikke hadde trekt seg og det var Unni istedenfor, Daniel var artig 😄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. februar 2024 #1396 Del Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes hun har vært kjedelig Hadde vært mye morsommere om Daniel ikke hadde trekt seg og det var Unni istedenfor, Daniel var artig 😄 Da han sprang rundt og feis mens han lo av seg selv, gikk rullegardina ned hos meg, må jeg si 😲 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. februar 2024 #1397 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) jukkapalme skrev (10 minutter siden): Farmen hadde vært dritkjedelig uten Unni. Jeg har ledd masse av henne. Jeg også. I tillegg også av Sander. Det er et tv-program og det er ment som underholdning. Få gjerne inn bare Sondre og Bahare folk neste år (jeg mener ikke å si noe negativt om dem som personer siden de fremstår både som gode mennesker og villig å ta et tak), men en som klapper på en hund i hver episode og en som knapt har sagt et ord under oppholdet er ikke underholdende. Endret 15. februar 2024 av Lawyam 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. februar 2024 #1398 Del Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg synes hun har vært kjedelig Hadde vært mye morsommere om Daniel ikke hadde trekt seg og det var Unni istedenfor, Daniel var artig 😄 Jeg syns flinkis-Emilie har vært den kjedeligste der Synd Daniel trakk seg, ja. Skulle ønske Anne Kat hadde blitt også, selv om jeg forstår hvorfor hun trakk seg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #1399 Del Skrevet 15. februar 2024 Boetica skrev (4 minutter siden): Da han sprang rundt og feis mens han lo av seg selv, gikk rullegardina ned hos meg, må jeg si 😲 Får rulle den opp igjen da jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg syns flinkis-Emilie har vært den kjedeligste der Synd Daniel trakk seg, ja. Skulle ønske Anne Kat hadde blitt også, selv om jeg forstår hvorfor hun trakk seg. Tror hestesko kastingen hadde blitt vanskelig for Anne Kat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. februar 2024 #1400 Del Skrevet 15. februar 2024 Lawyam skrev (1 minutt siden): Jeg også. I tillegg også av Sander. Det er et tv-program og det er ment som underholdning. Få gjerne inn bare Sondre og Bahare folk neste år (jeg mener ikke å si noe negativt om dem), men en som klapper på en hund og en som knapt har sagt et ord under oppholdet er ikke underholdende. Samme her. Sander er dødskul. Syns det var helt fantastisk moro at han vant matlagingskonkurransen. Liker Sondre godt også da, likte han så godt i Stjernekamp og gledet meg til å se han på farmen også. Men må ha litt folk som lager skikkelig underholdning også, ja. Orker ikke kjedelig leirskole-tv med bare flinkis-bestiser. 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå