Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 timer siden):

Hvem tror dere Cris velger som andrekjempe? Jeg har en dårlig følelse av at han kommer til å velge Cato, og anta at det blir en lett match pga handikappet. Blir enda bedre om han slår Cris og vinner da 😄

Jeg tipper Egil eller Emilie eller noen av de andre som kommer godt overens med Bahare, kun for å ta igjen på henne.. han virker hvertfall som en type som kan tenke sånn 🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (39 minutter siden):

Hva er galt med håret hennes? Hun har jo en helt vanlig sveis. 

Ligner på Juni sin sveis i de første sesongene av Hotel Cæsar 😄 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Ligner på Juni sin sveis i de første sesongene av Hotel Cæsar 😄 

Hun har sovesveis x 100

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av Christian, jeg er vel enig med flertallet her, men samtidig så tror jeg det vil bli litt action og drama med han, så jeg håper han ikke går ut med en gang🙈😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er beundringsverdig hvordan Bahare håndterte Christian, spesielt ved førstekjempevalget. Synes hun forholdt seg så rolig og fin i svarene sine. Og er veldig glad for at hun tok et så godt valg og ikke et mer «komfortabelt» et. Mange gjør jo det - velger en som ikke reagerer med sinne, for eksempel.

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Hol skrev (3 timer siden):

Jeg er ingen fan av Christian, jeg er vel enig med flertallet her, men samtidig så tror jeg det vil bli litt action og drama med han, så jeg håper han ikke går ut med en gang🙈😅

Ja, blir det Bahare, Voe, Egil show. Gidder jeg ikke se på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på moderne "menn". Hvor ble det av stolthet og beherskelse? En mann fra 1950-tallet hadde aldri oppført seg som en liten drittunge slik Christian gjør. Og Christian tror han er kul for å reagere sånn. Og alle historiene han forteller for å være "kul" og folk ler av det. Er det SÅ kult med en tattoo om Caroline liksom? Hvorfor gir man sånne folk oppmerksomhet overhodet? 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (20 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på moderne "menn". Hvor ble det av stolthet og beherskelse? En mann fra 1950-tallet hadde aldri oppført seg som en liten drittunge slik Christian gjør. Og Christian tror han er kul for å reagere sånn. Og alle historiene han forteller for å være "kul" og folk ler av det. Er det SÅ kult med en tattoo om Caroline liksom? Hvorfor gir man sånne folk oppmerksomhet overhodet? 

De ler jobikke av at det er kult. Men at det er en sykt dårlig ide å taoere sånt på seg selv og der liksom. 

Sånn sett er han vel på sett og vos ikke så selvhøytidelig som han gir inntrykk av.  Dog harjeg mest probleer med sin oppfølsel iht bahare og at han ble valgt som førstekjempe

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel kunne godt røket først, kjenner jeg. De teite «pranksene» hans var ikke morsomme. Å fise i trynet på andre er heller ikke min form for humor.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (Akkurat nå):

Daniel kunne godt røket først, kjenner jeg. De teite «pranksene» hans var ikke morsomme. Å fise i trynet på andre er heller ikke min form for humor.

Håper Cris ryker først da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (6 timer siden):

Var nok drama i høstens sesong med Kathrine så jeg tar gjerne en rolig og trivelig sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (9 minutter siden):

De ler jobikke av at det er kult. Men at det er en sykt dårlig ide å taoere sånt på seg selv og der liksom. 

Sånn sett er han vel på sett og vos ikke så selvhøytidelig som han gir inntrykk av.  Dog harjeg mest probleer med sin oppfølsel iht bahare og at han ble valgt som førstekjempe

Daniel ler fordi han synes det er sykt kult. Daniel sa vel også i sync at han ig C har så lik humor og blablabla. Og da tror Christian at han er sykt kul så da fortsetter den dårlige oppførselen.

Christian vil fortsette den dårlige oppførselen så lenge han får reaksjoner på det han gjør, nesten uansett hva reaksjonen er. At de andre ler tar han bare som et kompliment.

Han så mye rundt seg for å møte blikkene til de andre deltakerne under førstekjempevalget fordi han søkte bekreftelse. Heldigvis fikk han det vel ikke akkurat da.

Virker sykt usikker.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (16 minutter siden):

Virker sykt usikker.

Tror du er inne på noe her. Han kompenserer periodevis med mannsjåvinisme og arroganse, gjerne i kombo av noe han tror er "humor", alt etter setting. F.eks den tullete tatoveringen hans. Tror det handler om å få oppmerksomhet og anerkjennelse, men han ser ikke selv at det slår imot han hos flesteparten.

Første dagen så brast han uoppfordret ut at han nektet å sy fordi han var en "mannemann". Det var kun et markeringsbehov, for absolutt ingen noensinne ville tenkt at det var Cristian som skulle sy. 

Cristian er dog ikke representativ for menn generelt, og takk gud for det, så jeg ville ikke kalt han en "moderne mann" akkurat. Mer "fjern, sjelden type". 

Og ja, det er tullete at f.eks Daniel ser ut til å "elske" det Cristian sier og holder på med. Jeg tenker det sier litt om Daniel... Og når Cristian får dèn responsen, så blir han vel enda mer voldsom.

Nettopp derfor savnet jeg at flere tok ordet imot Cristian når han ble valgt som førstekjempe. Folk har et kollektiv ansvar å ta for seg barnslig, hevnaktig sutring i plenum. Å svare dette lå ikke bare hos Bahare.

For øvrig tenker jeg at det er en sjanse for at flere tar godside, jatter med og flirer til Cristian fordi han er en tikkende bombe. Som en slags forsvarsteknikk. Som den klisjèaktige "hold dine fiender nært osv"-regla. 

Sondre er vel den som har himlet mest med øynene til Cristian. Sondre holder nok en lav profil, men en dag vil det smelle hvis ikke Cristian ryker eller roer seg. Sistnevnte er vel heller tvilsomt.

Produksjonen har hatt veldig fokus på Cristian denne uken. Så enten står min spådom seg godt med at det blir Farmen Brennhovd i år, eller så betyr det at han ryker første uka. La oss be for sistnevnte. For det er usedvanlig flotte karakterer der inne i år, og de fortjener oppmerksomheten. Ikke en forvokst 15-åring uten sosiale antenner.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Tror du er inne på noe her. Han kompenserer periodevis med mannsjåvinisme og arroganse, gjerne i kombo av noe han tror er "humor", alt etter setting. F.eks den tullete tatoveringen hans. Tror det handler om å få oppmerksomhet og anerkjennelse, men han ser ikke selv at det slår imot han hos flesteparten.

Første dagen så brast han uoppfordret ut at han nektet å sy fordi han var en "mannemann". Det var kun et markeringsbehov, for absolutt ingen noensinne ville tenkt at det var Cristian som skulle sy. 

Cristian er dog ikke representativ for menn generelt, og takk gud for det, så jeg ville ikke kalt han en "moderne mann" akkurat. Mer "fjern, sjelden type". 

Og ja, det er tullete at f.eks Daniel ser ut til å "elske" det Cristian sier og holder på med. Jeg tenker det sier litt om Daniel... Og når Cristian får dèn responsen, så blir han vel enda mer voldsom.

Nettopp derfor savnet jeg at flere tok ordet imot Cristian når han ble valgt som førstekjempe. Folk har et kollektiv ansvar å ta for seg barnslig, hevnaktig sutring i plenum. Å svare dette lå ikke bare hos Bahare.

For øvrig tenker jeg at det er en sjanse for at flere tar godside, jatter med og flirer til Cristian fordi han er en tikkende bombe. Som en slags forsvarsteknikk. Som den klisjèaktige "hold dine fiender nært osv"-regla. 

Sondre er vel den som har himlet mest med øynene til Cristian. Sondre holder nok en lav profil, men en dag vil det smelle hvis ikke Cristian ryker eller roer seg. Sistnevnte er vel heller tvilsomt.

Produksjonen har hatt veldig fokus på Cristian denne uken. Så enten står min spådom seg godt med at det blir Farmen Brennhovd i år, eller så betyr det at han ryker første uka. La oss be for sistnevnte. For det er usedvanlig flotte karakterer der inne i år, og de fortjener oppmerksomheten. Ikke en forvokst 15-åring uten sosiale antenner.

Når det er mye fokus på noen så bruker det vel å bety at de ryker?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (52 minutter siden):

Daniel ler fordi han synes det er sykt kult. Daniel sa vel også i sync at han ig C har så lik humor og blablabla. Og da tror Christian at han er sykt kul så da fortsetter den dårlige oppførselen.

Christian vil fortsette den dårlige oppførselen så lenge han får reaksjoner på det han gjør, nesten uansett hva reaksjonen er. At de andre ler tar han bare som et kompliment.

Han så mye rundt seg for å møte blikkene til de andre deltakerne under førstekjempevalget fordi han søkte bekreftelse. Heldigvis fikk han det vel ikke akkurat da.

Virker sykt usikker.

Jeg syntes det er mosrom humor jeg da, og innafor. Det er ikke humor som henger ut noen og er ganske på selvironi. Selv om du ikke liker tåpelig humor, betyr ikke nødvendigvis at det er dårlig humor. Noen kaller det å by litt ekstra på seg selv. Men man ler jo forsåvidt både med og av han da, siden han gjlr så mye rart og mulig litt drøyt. Som feks morsmelk og tattis av ex dama. Tydeligvis en som gjør mye andre ikke gjør, netopp fordi det ikke er så lurt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
gladidag skrev (På 9.1.2024 den 13.36):

Noen som har sett første episode? «OH MY GOD» regner med det er et uttrykk  eg blir rimelig lei av kjapt😅 Unni g Anne Kath blir nok tidenes deltakere🤞 Og Christian, tidenes mest usympatiske😫

“Oh my God”, introduserte et nytt ord- “er det hønebebier?”   Oh my God!🤦🏼‍♀️

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 10.1.2024 den 18.55):

Å, det hadde vært gøy! Men forundrer meg ikke om de sender inn en av eksene til Cristian. Håper ikke det da. Orker ikke sånt paradise-tull. 

Jooo , det hadde vært gøy med litt ex on the farm 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 10.1.2024 den 21.43):

Høres ut som netthinneløsning det mormoren din hadde ?? Håper Anne - Kat forteller litt mer om grunnen til hun ser så dårlig. 

I introen gjør hun det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...