Cid Skrevet 14. februar 2024 #1301 Del Skrevet 14. februar 2024 Panda202 skrev (1 time siden): Gud så kjedelig det hadde blitt om det var fem Bahare og fem Emilie på farmen. De liker jo bare de som er lik seg selv. Syns Unni er ei artig dame som tar vare på og kommer overens (og ikke) med alle slags forskjellige mennesker. Til og med Christian. Syns hun fortjener det like mye som alle andre, er vel ikke om å gjøre å gjøre alt riktig på veien. Snorketisnork 😴😴 Heller fem Bahare enn fem Unni 😝 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 14. februar 2024 #1302 Del Skrevet 14. februar 2024 (endret) Heier på Emile og Unni😊De er de kuleste😁😎Håper også på mer varme godværsdager,så me kan se mer nippler,ikke mye så er mer pirrende😱😅 Endret 14. februar 2024 av Lolalot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. februar 2024 #1303 Del Skrevet 14. februar 2024 Cid skrev (9 minutter siden): Heller fem Bahare enn fem Unni 😝 Fem Unni hadde vært underholdning da! 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 14. februar 2024 #1304 Del Skrevet 14. februar 2024 Panda202 skrev (1 time siden): Gud så kjedelig det hadde blitt om det var fem Bahare og fem Emilie på farmen. De liker jo bare de som er lik seg selv. Syns Unni er ei artig dame som tar vare på og kommer overens (og ikke) med alle slags forskjellige mennesker. Til og med Christian. Syns hun fortjener det like mye som alle andre, er vel ikke om å gjøre å gjøre alt riktig på veien. Snorketisnork 😴😴 Enig! Om ikke Unni hadde vært der hadde det vært veldig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. februar 2024 #1305 Del Skrevet 14. februar 2024 Spoiler For min del hadde jeg håpt at Unni skulle vinne over Emilie i matlaging etter reaksjonen hennes når Unni kom tilbake. Unni var også bedre enn Emilie f.eks på Hest. Det irriterer meg også litt at Emilie så på seg selv som storfavoritt, men at det var "ok" å tape for Sander fordi hun unnet ham det. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. februar 2024 #1306 Del Skrevet 14. februar 2024 Spoiler Jeg synes det er litt kleint at Sander vant. Jeg føler det lå i kortene at han kom til å komme til semifinalen han også. Jeg synes produksjonen la vel til rette for det ved at de skulle lage et av de enkleste rettene som er blitt laget i mat-konkurransen noen sinne. Nå kan det hende Sander overdrev hvor lite han faktisk lager mat selv, men helt ærlig. Jeg følte dette ble litt for dumt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2024 #1307 Del Skrevet 14. februar 2024 Spoiler Glad Unni ikke gikk videre, det hadde vært urettferdig overfor alle de som har slitt i 6 uker på gården. Hvordan er det mulig å slite med tiden når man kun skal koke et egg og lage en deig samt steke 1 kake? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 14. februar 2024 #1308 Del Skrevet 14. februar 2024 Cid skrev (44 minutter siden): Heller fem Bahare enn fem Unni 😝 Blir vanskeligere og finne 5 Unni. Det er poenget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar 2024 #1309 Del Skrevet 14. februar 2024 Klink skrev (35 minutter siden): Fem Unni hadde vært underholdning da! Hadde blitt en tykk røyk på gården da 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 14. februar 2024 #1310 Del Skrevet 14. februar 2024 Lolalot skrev (41 minutter siden): Heier på Emile og Unni😊De er de kuleste😁😎Håper også på mer varme godværsdager,så me kan se mer nippler,ikke mye så er mer pirrende😱😅 Er du i uke 1 eller? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar 2024 #1311 Del Skrevet 14. februar 2024 Spitzy skrev (Akkurat nå): Blir vanskeligere og finne 5 Unni. Det er poenget. Vet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. februar 2024 #1312 Del Skrevet 14. februar 2024 Spoiler Kokkekonkurransen var latterlig. Altfor lett! Den pleier jo ikke være så enkel som dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. februar 2024 #1313 Del Skrevet 14. februar 2024 Grüner skrev (8 minutter siden): Skjul innhold Kokkekonkurransen var latterlig. Altfor lett! Den pleier jo ikke være så enkel som dette. Spoiler Sikkert tilrettelagt pga Cato 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 14. februar 2024 #1314 Del Skrevet 14. februar 2024 Grüner skrev (14 minutter siden): Skjul innhold Kokkekonkurransen var latterlig. Altfor lett! Den pleier jo ikke være så enkel som dette. Spoiler Lett? Var jo kun Sander som klarte det. 😂 Altså...ingen av "favorittene" klarte å få til et bløtkokt egg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. februar 2024 #1315 Del Skrevet 14. februar 2024 (endret) Spoiler Så gøy episode! Arti at Sander vant kokkekonkurransen. Moro at Unni gjorde det bra i hesteløypa, og koste seg med vin og røyk under matlaginga, alt i veeeldig sakte film 🤣 Velfortjente finaleplasser! Endret 14. februar 2024 av Boetica 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. februar 2024 #1316 Del Skrevet 14. februar 2024 Stakkars lille Ivar, som ikke ville dra. Det der synes jeg egentlig er ganske kjipt. De plasserer en valp blant folk i noen uker så den blir knyttet til dem, for så å rive den vekk fra alt kjent og trygt. 21 12 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar 2024 #1317 Del Skrevet 14. februar 2024 Boetica skrev (7 minutter siden): Stakkars lille Ivar, som ikke ville dra. Det der synes jeg egentlig er ganske kjipt. De plasserer en valp blant folk i noen uker så den blir knyttet til dem, for så å rive den vekk fra alt kjent og trygt. De burde la en av deltakerne adoptere den. 6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 14. februar 2024 #1318 Del Skrevet 14. februar 2024 Cid skrev (3 minutter siden): De burde la en av deltakerne adoptere den. Ja, absolutt!! Har tenkt flere ganger at Bahare burde ha den hunden! 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. februar 2024 #1319 Del Skrevet 14. februar 2024 - Men jeg ble kontaktet av kjæresten til Emilie kort tid etter konkurransen og hadde dialog med ham om dette. (Alfsen til Dagbladet) https://www.dagbladet.no/kjendis/foltes-skikkelig-urettferdig/80976798 Du verden. 18 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 14. februar 2024 #1320 Del Skrevet 14. februar 2024 (endret) Kun en verdig vinner igjen. Sondre Endret 14. februar 2024 av Apis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå