tirben Skrevet 11. februar 2024 #1181 Del Skrevet 11. februar 2024 Grüner skrev (2 timer siden): Synes ikke Tiril var så verst, heller? Jo, hun er den dårligste som har vært. Så kjedelig! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 11. februar 2024 #1182 Del Skrevet 11. februar 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Dagens episoder: Skjul innhold Ukesoppdraget ble godkjent, og det var ikke Unnis fortjeneste. Er egentlig imponert over at et menneske kan ta seg friheten til å heve seg så over andre som hun gjør. Behandler sine med-deltakere som undersotter der latskapen hennes er ufattelig respektløs. Og så snart noen stiller krav tilbake, så klikker hun i vinkel. Takk, der satte du ord på det jeg ikke helt greide å formulere selv. Hun hever seg over de andre, og virker til å tro at hun har «lov» til dette særlig når hun er storbonde. Alle andre tar storbonde-rollen som en lederstilling, og tar sitt ansvar og føler forpliktelser ovenfor fellesskapet. Mens for Unni så er storbonde det samme som å være en slags hersker. Syns det var ekkelt å høre på henne i dagens episode. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. februar 2024 #1183 Del Skrevet 11. februar 2024 Galen King skrev (4 timer siden): Hadde vært kult om Daniel hadde blitt lenger! Han virket som en skikkelig kruttønne som hadde sikkert slengt mye med leppa etterhvert. Lite stamina på den fyren. Han ga opp fort i Kompani Lauritzen også. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. februar 2024 #1184 Del Skrevet 11. februar 2024 Mother Dirt skrev (24 minutter siden): Skjul innhold Stakkars Bjørg 🫤 Liker Unni , men det var unødvendig å angripe henne sånn. Godt at de ikke ble uvenner. Men er det flere som har på følelsen at Unni kanskje trekker seg i finale uka nå? Fikk bare en liten følelse av at hun kan finne på å gjøre det. Hun nekter nok hinderløypa uansett 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 11. februar 2024 #1185 Del Skrevet 11. februar 2024 Grüner skrev (4 minutter siden): Hun nekter nok hinderløypa uansett Det tenkte egentlig jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. februar 2024 #1186 Del Skrevet 11. februar 2024 Unni blir den første som ryker nå - garantert!! Hvis hun i det hele tatt deltar, da. Kan jo være hun nekter... 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2024 #1187 Del Skrevet 11. februar 2024 Grüner skrev (1 time siden): Hun nekter nok hinderløypa uansett Håper hun prøver i hvert fall, jeg har sett frem til det 😄 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. februar 2024 #1188 Del Skrevet 11. februar 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Håper hun prøver i hvert fall, jeg har sett frem til det 😄 Ja, det tror jeg hadde blitt årets Farmen-øyeblikk😛. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 12. februar 2024 #1189 Del Skrevet 12. februar 2024 Grüner skrev (5 timer siden): Synes ikke Tiril var så verst, heller? Ja Tiril var ålreit! Mads Hansen er favoritten her. Grüner skrev (5 timer siden): Endelig oppgjør med Unnis stil. Men litt av et drama! På høy tid, og skal si trollet kom ut! Som en av de sa, når du må ty til personangrep så har du svært lite å forsvare deg med... Sjelden sett et menneske med mindre selvinnsikt🙃Skjønner at kjøkkenarbeidet tar en viss tid, men come on...hun har bare vært helt dorgende lat. Kjekt at Cato gikk videre, selv om jeg virkelig har sansen for Dora. Grepa dame. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 12. februar 2024 #1190 Del Skrevet 12. februar 2024 Grüner skrev (10 timer siden): Synes ikke Tiril var så verst, heller? Tiril er den beste programlederen farmen har hatt. Men jeg er nok inhabil siden hun er min drømmedame 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. februar 2024 #1191 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg skjønner ikke hvorfor forpakterne stod på for å få godkjent ukesoppdraget når det bare var snakk om siste uken før finalen og at de vil få mat uansett i finaleuken. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. februar 2024 #1192 Del Skrevet 12. februar 2024 Grüner skrev (9 timer siden): Lite stamina på den fyren. Han ga opp fort i Kompani Lauritzen også. Ja litt overraskende egentlig med tanke på at han har vært toppidrettsutøver. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 12. februar 2024 #1193 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg ser det er mange som sammenligner Emilies valg med Doras..og sliter litt med å forstå hvordan dette kan sammenlignes. Emilie var ikke førstekjempe som Dora var. Emilie skulle altså ikke i kamp selv, og trengte dermed ikke å ta hensyn til hvem hun hadde en sjangs mot i en kamp - slik Dora måtte. Valget til Dora var helt fair. Emilie kunne valgt en av de som ikke jobbet noe særlig for å få ukesoppdraget i havn - men valgte en som som jobber hardt. Dere forstår at det er dette folk reagerer på? At hun tok en av dem som står på - mens de som sullet rundt fikk fortsette med det..og nå sitter en av dem i finaleuken med finalekniv..veldig strategisk..not. Syns forøvrig det var trist at Dora gikk ut - jeg syns hun virket kul. Men jeg glad Cato er med i finaleuken. Håper Sondre og Sander står igjen i finalen. 11 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 12. februar 2024 #1194 Del Skrevet 12. februar 2024 Fascinerende at Unni ikke "gidder" å ha kjøkkentjeneste lenger, når det er det eneste Emilie har hatt lyst til hele oppholdet, men ikke fått lov til. Det er da ingen som har tvunget Unni til å holde seg på kjøkkenet. Noen burde satt henne til å tømme utedassen, det hadde hun hatt godt av. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 12. februar 2024 #1195 Del Skrevet 12. februar 2024 Boetica skrev (14 timer siden): Skjul innhold Raseriutbruddet til Unni var gøy! 😂😂 Imponerende at Bjørg greide å holde seg så rolig. Jeg stusset litt over at Dorte sa at finalekniven var vel fortjent… Jeg tror nok ikke Unni har forutsetninger for å jobbe så mye. Det er jo såvidt hun siger fremover. Glad Cato vant over Dåårah. I finalen heier jeg mest på Sondre. For en fin fyr! Jeg synes også det var litt gøy. Hun har nok greit med temperament, men det tok vel 30 sekunder før hun roa seg og sa til Bjørg at hun var glad i henne , så.. tja, hva skulle Dorthe si da « kondolerer med ufortjent finalekniv « 😅 jeg tror heller ikke at Unni har forutsetninger for og jobbe så mye, og selvom jeg også har tenkt på henne som litt lat diva gjennom ukene endret faktisk synet mitt på henne seg noe i går. At hun er godt opp i alder vet vi jo, og når hun gikk på markedet i går var det jo åpenbart at hun slet med.. Å Gå ! Når Bjørg ble intervjuet sa hun alle måtte være med og jobbe, og at Unni hadde betennelse i knærne, hun hadde sett at knærne hennes ble ble 3 ganger større når hun hadde mye betennelse, men alle må bidra.. ja vel, så hvis en sliter med og gå og bøye seg er vel kjøkkentjeneste et fint sted og bidra da? Under tingt reagerte også Cato . Husker ikke ordrett, men med ulike forutsetninger og aldre kunne ikke alle bidra like mye overalt. At han slipper unna enkelte ting er liksom obvious for de andre deltakerne og oss seere, men har Unni også god grunn til og ikke ta i på de mest fysiske oppgavene? og lage mat til den store gjengen med det utstyret og råvarene som er tilgjenglig er jo ikke gjort av seg selv. Hun varmer jo ikke Fjordland i mikroen liksom. tror Unni har liten sjans i finaleuken uansett , måtte evt være i matkonkurransen hun kom videre. Heier uansett på henne og personligheten hennes, men i program/ konkurranser som er fysisk harde har hun kanskje ikke mye og stille opp med. Skulle ikke forundre meg om hun blir casta til 71 grader nord kjendis eller noe next da 😅 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 12. februar 2024 #1196 Del Skrevet 12. februar 2024 Mollebolle skrev (32 minutter siden): Fascinerende at Unni ikke "gidder" å ha kjøkkentjeneste lenger, når det er det eneste Emilie har hatt lyst til hele oppholdet, men ikke fått lov til. Det er da ingen som har tvunget Unni til å holde seg på kjøkkenet. Noen burde satt henne til å tømme utedassen, det hadde hun hatt godt av. Du ser jo at hun knapt klarer og gå , og i følge bjørg er knærne hennes digre av betennelse. Nei, hun hadde ikke hatt godt av at noen satte henne til og tømme utedassen. Sannsynligvis hadde hun ikke klart og bøye seg for og grave, så hva slags drite ut og mobbe godt voksne damer tv skal du ha? Emilie hadde hatt godt av og komme tilbake når hun er på samme alder i samme forfatning og måtte krangle seg til og få jobbe med noe hun fysisk var i stand til. Mobbing og hersketeknikk blir ofte brukt som noe eldre bruker mot yngre, men i sannhet er det mest andre veien. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 12. februar 2024 #1197 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) Mousj skrev (På 5.2.2024 den 9.36): Jeg har SÅ mye mer respekt for Emma og Emilie enn for Cato. Han er virkelig ikke spesielt sympatisk. Bare den ekle kommentaren før han valgte 2. Kjempe "skal stå med de beste i finalen" og dermed velger Emma, som er yngst, og har virkelig ikke hatt mindre utfordringer i livet på sitt vis, sier sitt. Han bruker hersketeknikker, og det gjennomskuet Emilie, som også er en klok, men selvsagt strategisk dame. Han har meldt seg på en konkurranse. Når en såkalt "mentaltrener" setter seg til å begynne å gråte fordi han blir valgt.... altså... hvem ellers mener han burde gå i stedet for seg selv? Nei, det er noe usympatisk over den mannen der, og det har ingenting med armer å gjøre. Alle de unge jentene der inne ser ut til å ha merket det. Enig . Og jeg er mamma til et multihandikappet barn. Jeg fikk nesten grøsninger av han og Emilie på God morgen Norge ,, hvor han kjørte på med hersketeknikk ,- og hun satt og gråt 🙄 ( etter mye hets på nettet ) " du gjorde et dumt valg...bla bla ..." Så patroniserende ! Ehhh.nei - jeg synes han som voksen mann,med sine meritter setter seg selv i dårlig lys. Han er en megaressurs og en reell utfordrer ,siden ting blir tilrettelagt . Og da bør han se lengre enn egen nesetipp. Glad for både tilrettelegging og fokus på handikappede - det er mangelvare jevnt over i samfunnet. Men litt skuffet over hvordan han tråkker nedover,uten å forstå det selv. Veldig unødvendig,da han gjør en strålende innsats ellers. Endret 12. februar 2024 av Havspeil 17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 12. februar 2024 #1198 Del Skrevet 12. februar 2024 13 minutter siden, Havspeil said: Enig . Og jeg er mamma til et multihandikappet barn. Jeg fikk nesten grøsninger av han og Emilie på God morgen Norge ,, hvor han kjørte på med hersketeknikk ,- og hun satt og gråt 🙄 ( etter mye hets på nettet ) " du gjorde et dumt valg...bla bla ..." Ehhh.nei - jeg synes han som voksen mann,med sine meritter setter seg selv i dårlig lys. Han er en megaressurs og en reell utfordrer ,siden ting blir tilrettelagt . Og da bør han se lengre enn egen nesetipp. Glad for både tilrettelegging og fokus på handikappede - det er mangelvare jevnt over i samfunnet. Men litt skuffet over hvordan han tråkker nedover,uten å forstå det selv. Veldig unødvendig,da han gjør en strålende innsats ellers. 100% enig, og takk for fint innlegg 👏🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 12. februar 2024 #1199 Del Skrevet 12. februar 2024 Mollebolle skrev (3 minutter siden): 100% enig, og takk for fint innlegg 👏🫶 Takk ❤ Og selv om han oppfordret folk til å slutte med hets, så var han seg selv nærmest...mens hun gråt. "Du gjorde et dumt valg." .... I rest my case . 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar 2024 #1200 Del Skrevet 12. februar 2024 (endret) Gleder meg til finale uken, håper Cato kommer langt. Heier også på Sander og Emilie. Endret 12. februar 2024 av Cid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå