Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk i kommentarfeltet liker ikke Christian, mens de andre deltagerne beskriver han som herlig, en friskus og en godgutt. Lurer på om de er veldig diplomatiske eller om de faktisk liker han. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske så åpenbart at Cristian la igjen alle sine sosiale antenner hjemme før han reiste til gården (om han i det hele tatt har noen) 🤦‍♂️

Og alt det pratet om morsmelk synes jeg bare var kleint 😳

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (4 timer siden):

Folk i kommentarfeltet liker ikke Christian, mens de andre deltagerne beskriver han som herlig, en friskus og en godgutt. Lurer på om de er veldig diplomatiske eller om de faktisk liker han. 

Bahare virker ikke til å like han da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke så rart?

Haha, nei, jeg må si jeg forstår henne godt. Han er bare 23, altså, men makan til reaksjonsmønster. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (Akkurat nå):

Haha, nei, jeg må si jeg forstår henne godt. Han er bare 23, altså, men makan til reaksjonsmønster. 

Oppfører seg som en furten ungen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere Cris velger som andrekjempe? Jeg har en dårlig følelse av at han kommer til å velge Cato, og anta at det blir en lett match pga handikappet. Blir enda bedre om han slår Cris og vinner da 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Cid said:

Hvem tror dere Cris velger som andrekjempe? Jeg har en dårlig følelse av at han kommer til å velge Cato, og anta at det blir en lett match pga handikappet. Blir enda bedre om han slår Cris og vinner da 😄

Tror ikke han nødvendigvis velger den "svakeste", men dessverre tror jeg han kommer tilbake. Nå har jeg bare sett episoden i går, ikke den første, men tror ikke noen skal undervudrere Cato. Hadde kost meg om han evt. slår Christian i kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 minutt siden):

Tror ikke han nødvendigvis velger den "svakeste", men dessverre tror jeg han kommer tilbake. Nå har jeg bare sett episoden i går, ikke den første, men tror ikke noen skal undervudrere Cato. Hadde kost meg om han evt. slår Christian i kamp.

Mon tro om de har spesielle tvekamper for Cato om han havner i tvekamp. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Mon tro om de har spesielle tvekamper for Cato om han havner i tvekamp. 

Ja, det vil jeg tro. Sa ikke Dothe noe om at grenene de kunne velge mellom, ville variere utfra hvem som skulle i kamp?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bahare imponerer meg. Det er ikke lett å være storbonde første uken siden gruppa ikke har blitt "satt". Og da er det vanlig at storbonden tyr til enkle avgjørelser for å smi seg unna den verste motstanden.
Men Bahare kastet førstekjempevalget like godt mot den største rebellen av de alle. Cristian. Nydelig valg av Bahare. Og reaksjonen til Cristian rettferdiggjorde valget alene. Fyren reagerte som en trassig 10-åring som ikke fikk sin sedvanlige sjokolade til barne-TV. Der er jo null selvinnsikt og beherskelse i sikte. 
Anne Kat. lo av reaksjonen hans, og flere ristet på hodet. Skjønner jeg godt, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke noen tar til motmæle og ber Cristian roe seg. Men Bahare håndterte heldigvis Cristian voksent.

At Cristian går rundt i ettertid og legger Bahare for "hat" både på Farmen og privat, altså... herregud. 

Blir spennende å se hvem Cristian velger. Jeg håper for all del at han ryker. Har blitt lei av fyren allerede, og tror programmet blir friskere uten han.

Siden Cristian har fått mye tv-tid, så er det flere som ikke får det. Emma har forsvunnet, Sondre har vi knapt sett og det er bare litt om Bjørg, Sander og Emilie. 

Egil, Bahare og Emilie holdt sammen flere ganger, og det er en fin og interessant trio. De så ut til å ha det koselig, og de er lett å beundre alle tre. Egil er levende good-vibes og en person alle skulle ha hatt i livet sitt, Bahare er så fin og ordentlig, og Emilie er det flotteste menneske i Norge - både innvendig og utvendig. 

Unni og Sander derimot har en pussig relasjon. Farmen-paret 2024 ;) 

Oppsummert har Farmen Kjendis hatt en lovende start som fenger, og det på tross for at jeg er stappmett på konseptet. :) 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Cid skrev (3 timer siden):

Håper han velger Cato og at Cato banker han i kunskap 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Hvis han velger Cato er han en jævla feiging. Selv om Cato absolutt ikke skal undervurderes. Hadde vært fantastisk å se Cato slå cristian! Tenk for en skade på det oppblåste egoet hans da, å bli slått av en som både er handikappet OG 41 år eldre! Håhåhåhå! :hoho: Litt redd han velger Egil, men håper ikke det.

Og for en reaksjon da Bahare valgte han! :hoho: Legger henne for hat til evig tid omtrent. Gud bedre, for en fyr! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, jukkapalme said:

Hvis han velger Cato er han en jævla feiging. Selv om Cato absolutt ikke skal undervurderes. Hadde vært fantastisk å se Cato slå cristian! Tenk for en skade på det oppblåste egoet hans da, å bli slått av en som både er handikappet OG 41 år eldre! Håhåhåhå! :hoho: Litt redd han velger Egil, men håper ikke det.

Og for en reaksjon da Bahare valgte han! :hoho: Legger henne for hat til evig tid omtrent. Gud bedre, for en fyr! 

Enig, da kan vi begynne å snakke om feiging. Håper han ryker. Dritt lei allerede.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2024 at 10:31 AM, Ctrl said:

Håper denne "oh my god" kun er en frase Emma brukte for å fordøye inntrykkene ved innsjekken, og ikke noe hun har som uvane. For hun sa OMG hele 24 ganger på de 15 første minuttene (ja jeg telte ;)).

Egil virker som en livlig kar som bjudar på. 

Bahare er en av de jeg ikke kjente fra før av. Men synes hun virker oppegående. Flott kvinne! 

Cristian derimot viser allerede første episode at han mangler sosiale antenner. Han tror han er "macho", men jålete er vel et mer treffende ord for han. I tillegg til å være barnslig med å nekte å gjøre ting, samt teste storbonde Bahare på en høyst respektløs måte dag èn. Cristian er akkurat så irriterende som jeg trodde han var. Og jeg får fnatt av å høre om alle disse proteinene og all den maten han trenger. Det er tidlig å begynne å gnåle om det allerede første dag. Håper han blir førstekjempe.

Merker at jeg må bruke tid å venne meg til Dorthe som programleder. Synes det ble feil. Ble litt god-kveld-norge-vibes av hennes første opptredenen. Hun har en helt annen empati for deltakerne enn programledere tidligere, og det er ikke nødvendigvis positivt. 

Du telte! Det er fascinerende. 😁

Og ja, Dorthe som programleder er 100% feil. 

Jeg krysser alt jeg har for at Christian skal ut som førstemann, gjerne slått av Cato. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (17 timer siden):

Anne Kat er kul hun, men frisøren hennes burde bytte yrke 🙈

Hva er galt med håret hennes? Hun har jo en helt vanlig sveis. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonette skrev (På 6.1.2024 den 18.11):

Det er stadig reklame for Kjendisfarmen på TV2.. Men hvem er det som ler/GAULER så innmari ? Det er seriøst den verste latter jeg har hørt. Og tviler på at jeg skal se på, må være uten lyd det da!

Tror det er Bjørg *ett eller annet*-dottir. Hun hadde hvertfall sånn latter i "Sofa".

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...