Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Spoiler

Har bare sett 5 min, men fy faen. Hadde jeg vært der å jobba hadde det klikka for meg. Den kniven skulle Unni sett langt etter. Jeg hadde heller spist poteter. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Herregud for en oppførsel på Unni 😳 De andre har holdt ut ganske lenge nå med latskapen hennes og så fort hun får litt kritikk så eksploderer det helt for henne, hva faen? Håper inderlig at hun dummer seg helt ut i finale uken og ryker…

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 10.2.2024 den 14.57):

Hvorfor i all verden skulle Cato gitt seg? Han har stått på som bare det igjennom hele oppholdet, han har like mye grunn til å ville komme seg til finalen som de andre. Hvis hun velger han så håper jeg at han slår henne nedi støvlene! 

110% enig, hvorfor i alle dager skulle han gi seg? Dagens dummeste!

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Litt skuffet over Unni sin oppførsel egentlig. At hun ikke har deltatt på det fysiske arbeidet vet jo hun og. Hun føler vel kanskje litt at det hun gjør ikke blir verdsatt - å brødfø en ganske stor gjeng uten tekniske hjelpemidler er mye arbeid tross alt, men hun hadde sikkert fått rullert på det om hun ville.

Ellers er jeg spent på om Dora får like mye hat som Emilie. Hun sa jo rett ut at hun valgte han (indirekte) pga funksjonsnedsettelsen hans. Greit at Dora gikk ut. De "opprinnelige" fortjener finaleuken. Nå uttaler jeg det med utgangspunktet om at Unni uansett var "fredet" 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Herregud Unni… Her ser vi tydelig hvorfor ingen har turt å kritisere henne hvertfall, hun klikker jo som en 5-åring! Dette var patetisk oppførsel. Og når hun satt på tinget senere, herregud.. «Jeg er storbonde, så jeg har lov å oppføre meg sånn» Altså?? Unni må nok være den minst fortjente finalisten i Farmen noensinne. Ufyselig oppførsel.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Herregud Unni… Her ser vi tydelig hvorfor ingen har turt å kritisere henne hvertfall, hun klikker jo som en 5-åring! Dette var patetisk oppførsel. Og når hun satt på tinget senere, herregud.. «Jeg er storbonde, så jeg har lov å oppføre meg sånn» Altså?? Unni må nok være den minst fortjente finalisten i Farmen noensinne. Ufyselig oppførsel.

Spoiler

Virket som at fasaden hennes endelig sprakk og hun viste sitt sanne seg..

Endret av Cid
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Raseriutbruddet til Unni var gøy! 😂😂 Imponerende at Bjørg greide å holde seg så rolig.  Jeg stusset litt over at Dorte sa at finalekniven var vel fortjent…
Jeg tror nok ikke Unni har forutsetninger for å jobbe så mye. Det er jo såvidt hun siger fremover. 
Glad Cato vant over Dåårah. I finalen heier jeg mest på Sondre. For en fin fyr!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Glad Cato vant. Selv om jeg liker Dora. Tror nok ikke Dora får samme hets som Emilie for valget sitt fordi: 

1: Cato viste en annen reaksjon - han sa til og med han forsto valget og  hadde nok hadde gjort det samme selv  

2: Han slo tross alt ut Dora 

Endret av Zenhouse
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (På 9.2.2024 den 23.45):

Det hadde jeg faktisk glemt, men du har helt rett.

Tror ikke hun varer lenge som programleder.

Enig!😅

Synes ikke Tiril var så verst, heller?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (På 10.2.2024 den 16.22):

Så usunne folk burde ikke være så avslappet til egen kropp. 😅 

Folk må få akkurat det forhold til kropp som de vil. Hva godt fører det med seg med et dårlig forhold til kroppen sin da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (57 minutter siden):
  Skjul innhold

JA! :juhu: Vunnet 2 tvekamper på rad, Cato er rå 😁 👏🏻

Spoiler

Men likte ikke helt at han forsvarte Unni og latskapen.

Han som er så opptatt av hardt arbeid og som selv jobber og står på etter egen evne,vet da godt at Unni kunne ytt mer enn hva hun gjorde. Hun har lagt beslag på kjøkkentjeneste og skal da ha være unntatt alt annet mener hun, og hun har vel aldri stilt rullering til disposisjon men bestemt at kjøkkenet er hennes, og de andre har latt henne styre på fordi hun er en tikkende bombe, samtidig har de vært feige. 

Må legge til at jeg liker Dora, selv om det var greit at Cato vant.

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Artig med ny type tvekamp! Men denne balanseringen var litt kjedelig å se på egentlig 😄 Var kun når de måtte forflytte seg at det var spennende, og det var jo også da det gikk galt. Synd at Dååra måtte dra, men veldig glad for at Cato kom seg gjennom! Nå har han vunnet to tvekamper, ingen kan si at han har blitt skjermet pga handikapet sitt nå..!

Håper Unni ryker på hue og ræva ut på første finaledag nå da. Syns at alle de gjenværende deltakerne er verdige vinnere, altså alle unntatt Unni.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder:

Spoiler

Ukesoppdraget ble godkjent, og det var ikke Unnis fortjeneste. 
Er egentlig imponert over at et menneske kan ta seg friheten til å heve seg så over andre som hun gjør. Behandler sine med-deltakere som undersotter der latskapen hennes er ufattelig respektløs. Og så snart noen stiller krav tilbake, så klikker hun i vinkel. 

Unni blir konfrontert på tinget. Først av Emilie og Bahare, og så Dora og Bjørg. Unni har så store primadonnanykker at hun blir mentalt 14 år når hun skal forsvare seg. Her har altså Unni gått i 5 uker og skrytt av hvor lite hun gjør og hvor stolt hun er av det, og så skal hun ha det til at hun er et "usynlig" arbeidsjern. Unni er såpass aggressiv at hun får Cato imot seg tilslutt. Dama har en forvrengt virkelighetsoppfatning i kombinasjon med enormt ego. 

Dora velger Cato som andrekjempe. Dora ønsket å unngå de fysiske konkurransene, og siden Unni og Bjørg utgår, så satt det bare fysiske konkurrenter igjen. Synd for Cato, men sånn er spillet. Han tok det i det minste bra denne gang, slik man bør reagere. Ikke verst. Slik unngår Dora samme hat som Emilie fikk. Så skulle ønske han reagerte likens mot Emilie også.

Cato velger vagla. Spenstig valg. Men han gikk seirende ut. 

Blir om ikke annet spennende å se hvordan finaleuka løses nå med Cato der. Og Unni, for hun virker enda mindre allsidig enn Cato. Bra at Bahare, Emilie og Sander er med. Håper en av disse vinner! 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt
Spoiler

Stakkars Bjørg 🫤 Liker Unni , men det var unødvendig å angripe henne sånn. Godt at de ikke ble uvenner. Men er det flere som har på følelsen at Unni kanskje trekker seg i finale uka nå? Fikk bare en liten følelse av at hun kan finne på å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...