jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #61 Del Skrevet 10. januar 2024 Spent på hvordan Cristian vil bli om de får underkjent ukesoppdrag og han ikke får kjøttet sitt som han er så avhengig av. Selv om han er usympatisk og ekstremt selvopptatt håper jeg han blir med lenge. Noen må man jo ha å irritere seg over 😂 Tror dette blir en gøyal sesong. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #62 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (11 minutter siden): Spent på hvordan Cristian vil bli om de får underkjent ukesoppdrag og han ikke får kjøttet sitt som han er så avhengig av. Selv om han er usympatisk og ekstremt selvopptatt håper jeg han blir med lenge. Noen må man jo ha å irritere seg over 😂 Tror dette blir en gøyal sesong. Jeg liker de det er morsomt å irritere seg over som med norwayrob for eksempel 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #63 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (11 minutter siden): Jeg liker de det er morsomt å irritere seg over som med norwayrob for eksempel 😜 Tenk om Cristian hadde vært med samtidig som Kathrine fra vanlig farmen. Enten hadde de digga hverandre eller så hadde de omtrent drept hverandre 😂 Rob var morsom å irritere seg over, ja. Men han var bare lat og unnasluntrende og ikke like ufordragelig som Cristian. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #64 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Tenk om Cristian hadde vært med samtidig som Kathrine fra vanlig farmen. Enten hadde de digga hverandre eller så hadde de omtrent drept hverandre 😂 Rob var morsom å irritere seg over, ja. Men han var bare lat og unnasluntrende og ikke like ufordragelig som Cristian. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg sagt at Cristian er Eunike og Frank sitt kjærlighetsbarn 🤪 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #65 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg sagt at Cristian er Eunike og Frank sitt kjærlighetsbarn 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #66 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Minner mye om de to 😂 han kommer vel til å demonstrere det ved å kle av seg naken på markedet og vandre rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #67 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Minner mye om de to 😂 han kommer vel til å demonstrere det ved å kle av seg naken på markedet og vandre rundt. Gratis onlyfans 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #68 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Gratis onlyfans 😂 Drevet av Rhys Onl(Ifans) Skal slutte nå 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #69 Del Skrevet 10. januar 2024 Hvem ønsker dere forsvinner ut av gården denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar 2024 #70 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (54 minutter siden): Spent på hvordan Cristian vil bli om de får underkjent ukesoppdrag og han ikke får kjøttet sitt som han er så avhengig av. Selv om han er usympatisk og ekstremt selvopptatt håper jeg han blir med lenge. Noen må man jo ha å irritere seg over 😂 Tror dette blir en gøyal sesong. Ja, når han gnåler etter «skjøtt» etter to timer på gården, tenk etter en uke på havregryn og poteter 😂 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #71 Del Skrevet 10. januar 2024 Boetica skrev (2 minutter siden): Ja, når han gnåler etter «skjøtt» etter to timer på gården, tenk etter en uke på havregryn og poteter 😂 ja det kan bli ekstremt moro! Gud bedre, for en figur 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #72 Del Skrevet 10. januar 2024 Boetica skrev (6 minutter siden): Ja, når han gnåler etter «skjøtt» etter to timer på gården, tenk etter en uke på havregryn og poteter 😂 Begynner vi med "kj" tale diskusjonen nå igjen? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. januar 2024 #73 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Cid skrev (22 minutter siden): Hvem ønsker dere forsvinner ut av gården denne uken? Egil. Fin fyr og godt humør, men jeg ler ikke av humoren og skaper ikke drama/friksjon. Edit: Lag en chattetråd for det andre. Endret 10. januar 2024 av totti_1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar 2024 #74 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Begynner vi med "kj" tale diskusjonen nå igjen? 😜 Må jo få maks ut av dette her 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #75 Del Skrevet 10. januar 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Må jo få maks ut av dette her 😆 Maks mekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar 2024 #76 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Maks mekker? Han sa ikke shjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #77 Del Skrevet 10. januar 2024 Hvem håper dere er årets utfordrere? Jeg håper det er Ola Conny og Solveig Kloppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #78 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) totti_1 skrev (7 timer siden): Egil. Fin fyr og godt humør, men jeg ler ikke av humoren og skaper ikke drama/friksjon. Edit: Lag en chattetråd for det andre. Andre hva? Edit: Nvm skjønte det. Endret 11. januar 2024 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #79 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem håper dere er årets utfordrere? Jeg håper det er Ola Conny og Solveig Kloppen. Å, det hadde vært gøy! Men forundrer meg ikke om de sender inn en av eksene til Cristian. Håper ikke det da. Orker ikke sånt paradise-tull. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #80 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Å, det hadde vært gøy! Men forundrer meg ikke om de sender inn en av eksene til Cristian. Håper ikke det da. Orker ikke sånt paradise-tull. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå