Blått Skrevet 21. januar 2024 #501 Del Skrevet 21. januar 2024 https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/diagnosene-gjorde-livet-surt-ble-deprimert/16360895/ Han fremstår jo som en veldig usikker person.. som et menneske som ikke har det noe godt med seg selv. Han har vært veldig ufin på farmen, så syns det var veldig fint at han gikk ut. 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar 2024 #502 Del Skrevet 21. januar 2024 Helt utrolig hvordan Cris klarer å overraske med oppførselen sin gang på gang, man vet aldri hva det neste han kommer til å gjøre er 😝 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar 2024 #503 Del Skrevet 21. januar 2024 Nusket skrev (59 minutter siden): Vis skjult innhold Farmen ja, Torpet nei. Men så lenge Christian ryker ut fra Torpet også, så er jeg glad. Spoiler Jeg er bare glad for at Egil fortsatt er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. januar 2024 #504 Del Skrevet 21. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Vis skjult innhold Jeg er bare glad for at Egil fortsatt er med Enig , takk og farvel til Christian . Trodde ikke han var SÅ blasert og umoden . MEN : Sander er en hedersmann , heier på han💪 12 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. januar 2024 #505 Del Skrevet 21. januar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Helt utrolig hvordan Cris klarer å overraske med oppførselen sin gang på gang, man vet aldri hva det neste han kommer til å gjøre er 😝 Han er som en umoden seksåring med mindreverdighetskompleks 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 21. januar 2024 #506 Del Skrevet 21. januar 2024 (endret) Ninaen skrev (30 minutter siden): Gleder meg til Christian på Torpet. Tror ikke Dora sliter med å sette ham på plass om han prøver seg på bullshit, for å si det sånn! Må si Dora virker som et herlig menneske av det lille jeg har sett av henne. Og enig i at Cristian på Torpet kan bli interessant. Gøy at han røk ut fra Farmen, og det selv om jeg liker litt støy for underholdningen sin del, men han ble litt for mye og mer irriterende enn underholdende etter min smak. Men er det bare jeg som ikke liker Unni? Husker henne fra Camp Kulinaris som frekk og ufordragelig, og har litt av det samme inntrykket av henne i Farmen. Det virker jo som hun er ok likt av de andre, men det er noe med henne jeg bare ikke liker... At hun var den eneste som til slutt var "kompis" med Cristian og heiet på han sier jo kanskje litt. Endret 21. januar 2024 av K_mb 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 21. januar 2024 #507 Del Skrevet 21. januar 2024 Yesss. Så utrolig tilfredsstillende at det var Bahare som fikk slå han ut! 🥳 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. januar 2024 #508 Del Skrevet 21. januar 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Cristian kjører på med barnslig hevngjerrighet i kombinasjon med lav selvinnsikt i en offerrolle. Det blir seende egoistisk og smålig ut ovenfor alle. Barnehagenivå. Sander konfronterer han riktig, og det skal Sander ha ros for. Og flere lar seg irritere av Cristian nå. Deilig! Men savner igjen flere konfrontasjoner mot han siden det er sabotasje mot fellesskapet. Cristian er jo "ærlighetens mann" selv, så skikkelig pes fra de andre må han da tåle. Ukesoppdraget ble under tvil godkjent. Trist at Mayoo måtte forlate. "De andre har så lite livserfaring, og jeg er ganske langt foran de andre i livet, kjenner jeg. Så jeg kjeder meg. Det funker ikke." - Cristian Brennhovd, "influenser", 23 år (Farmen Kjendis, 2023) HAHAHA, jeg ler på meg strekk i nakken! 🤣 Fyren er ikke sann! Hva er dette?? Det går ikke an å være så selvopphøyd og virkelighetsfjern...Hæ?! 😂 Cristian velger Bahare som andrekjempe. Ikke overraskende. Bahare er en så altfor god og fin person, og det taklet ikke Cristian. Herregud, Bahare, må du vinne! Overraskende og rart, men noen Unni-pupper på en søndagskveld blir vel aldri feil 😜 Tønnesjakk. Bahare har øvd litt, Cristian kan ikke engang reglene. Lovende. Dette må gå veien. Ble en jevnere kamp enn jeg så for meg, men: JAAAA BAHARE!!! Herregud for en lettelse. Og bra for Cristian også, siden gjengen ikke hadde nok livserfaring for han, og at han får møte kompisen Aleks på Torpet som tydeligvis har det... 🤭 Nesten enig med deg. Men Unni- pupper.. Det skulle jeg gitt litt for å slippe å se. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 21. januar 2024 #509 Del Skrevet 21. januar 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Cristian kjører på med barnslig hevngjerrighet i kombinasjon med lav selvinnsikt i en offerrolle. Det blir seende egoistisk og smålig ut ovenfor alle. Barnehagenivå. Sander konfronterer han riktig, og det skal Sander ha ros for. Og flere lar seg irritere av Cristian nå. Deilig! Men savner igjen flere konfrontasjoner mot han siden det er sabotasje mot fellesskapet. Cristian er jo "ærlighetens mann" selv, så skikkelig pes fra de andre må han da tåle. Ukesoppdraget ble under tvil godkjent. Trist at Mayoo måtte forlate. "De andre har så lite livserfaring, og jeg er ganske langt foran de andre i livet, kjenner jeg. Så jeg kjeder meg. Det funker ikke." - Cristian Brennhovd, "influenser", 23 år (Farmen Kjendis, 2023) HAHAHA, jeg ler på meg strekk i nakken! 🤣 Fyren er ikke sann! Hva er dette?? Det går ikke an å være så selvopphøyd og virkelighetsfjern...Hæ?! 😂 Cristian velger Bahare som andrekjempe. Ikke overraskende. Bahare er en så altfor god og fin person, og det taklet ikke Cristian. Herregud, Bahare, må du vinne! Overraskende og rart, men noen Unni-pupper på en søndagskveld blir vel aldri feil 😜 Tønnesjakk. Bahare har øvd litt, Cristian kan ikke engang reglene. Lovende. Dette må gå veien. Ble en jevnere kamp enn jeg så for meg, men: JAAAA BAHARE!!! Herregud for en lettelse. Og bra for Cristian også, siden gjengen ikke hadde nok livserfaring for han, og at han får møte kompisen Aleks på Torpet som tydeligvis har det... 🤭 Måtte Mayoo forlate gården? Det fikk jeg faktisk ikke med meg. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 21. januar 2024 #510 Del Skrevet 21. januar 2024 Ane Rikke skrev (27 minutter siden): Nesten enig med deg. Men Unni- pupper.. Det skulle jeg gitt litt for å slippe å se. Jeg synes det var herlig 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 21. januar 2024 #511 Del Skrevet 21. januar 2024 Ifyousayso skrev (19 minutter siden): Måtte Mayoo forlate gården? Det fikk jeg faktisk ikke med meg. Han har da ikke gjort det. Han ligger syk fortsatt, men han var med og sang bursdagssang for Unni tror jeg? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 21. januar 2024 #512 Del Skrevet 21. januar 2024 Ctrl skrev (2 timer siden): "De andre har så lite livserfaring, og jeg er ganske langt foran de andre i livet, kjenner jeg. Så jeg kjeder meg. Det funker ikke." - Cristian Brennhovd, "influenser", 23 år (Farmen Kjendis, 2023) HAHAHA, jeg ler på meg strekk i nakken! 🤣 Fyren er ikke sann! Hva er dette?? Det går ikke an å være så selvopphøyd og virkelighetsfjern...Hæ?! 😂 Jeg satt her og bare måpte for meg selv, og tenkte "SA han virkelig det????" Virkelighetsfjern er bare fornavnet på denne fyren! 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 21. januar 2024 #513 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg kan også styre meg når det gjelder Unni altså. Blir sprø av det håret hennes🤪 I motsetning til tydeligvis endel andre her, synes jeg Dorte gjør det bra som programleder jeg. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. januar 2024 #514 Del Skrevet 22. januar 2024 K_mb skrev (2 timer siden): Må si Dora virker som et herlig menneske av det lille jeg har sett av henne. Og enig i at Cristian på Torpet kan bli interessant. Gøy at han røk ut fra Farmen, og det selv om jeg liker litt støy for underholdningen sin del, men han ble litt for mye og mer irriterende enn underholdende etter min smak. Men er det bare jeg som ikke liker Unni? Husker henne fra Camp Kulinaris som frekk og ufordragelig, og har litt av det samme inntrykket av henne i Farmen. Det virker jo som hun er ok likt av de andre, men det er noe med henne jeg bare ikke liker... At hun var den eneste som til slutt var "kompis" med Cristian og heiet på han sier jo kanskje litt. Har skikkelig sansen for Dora. Hun er rett fra levra, men ikke på en vulgær eller kjip måte. Framstår som hun virkelig bryr seg om folk, uredd, og ganske rettferdig. Tror hun er av typen som faktisk kan ha sjanse til å «knekke» Christian, altså komme i posisjon. Tror det blir interessant framover. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. januar 2024 #515 Del Skrevet 22. januar 2024 Centimeteren skrev (5 timer siden): Nå spoilet du alt for meg! Det var jo bak spoilertag for en grunn, men du valgte å åpne den, så da får du skylde deg selv. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. januar 2024 #516 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) lin skrev (1 time siden): Jeg kan også styre meg når det gjelder Unni altså. Blir sprø av det håret hennes🤪 I motsetning til tydeligvis endel andre her, synes jeg Dorte gjør det bra som programleder jeg. Ja, det håret er så ihjelbleket og tørt at det knapt ser ut som hår mer. Endret 22. januar 2024 av Grüner 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 22. januar 2024 #517 Del Skrevet 22. januar 2024 Cookie123 skrev (6 timer siden): Jeg satt her og bare måpte for meg selv, og tenkte "SA han virkelig det????" Virkelighetsfjern er bare fornavnet på denne fyren! Den verste karen jeg noen gang har sett i noe reality-program. Nå kaller han folk som ikke liker han for navere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #518 Del Skrevet 22. januar 2024 pep skrev (10 timer siden): Tenk å stå som 23-åring og påstå han har mer livserfaring enn Cato Zahl Pedersen,Bjørg T,og Unni Askeland,liksom... Er det mulig? Jeg har aldri himlet så kraftig med øynene mine før 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. januar 2024 #519 Del Skrevet 22. januar 2024 K_mb skrev (8 timer siden): Men er det bare jeg som ikke liker Unni? Husker henne fra Camp Kulinaris som frekk og ufordragelig, og har litt av det samme inntrykket av henne i Farmen. Det virker jo som hun er ok likt av de andre, men det er noe med henne jeg bare ikke liker... At hun var den eneste som til slutt var "kompis" med Cristian og heiet på han sier jo kanskje litt. Jeg synes vi får så lite inntrykk av henne. Hun får ikke mye tv-tid. På forhånd hadde jeg inntrykk av at hun var mer av et fyrverkeri, men det virker som hun har en litt tilbaketrukket væremåte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun som er kunstner ikke deltar i utsmykningsoppgaver sammen Bjørg, men har parkert seg på kjøkkenet. Kunne tenke meg å se mer av henne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22. januar 2024 #520 Del Skrevet 22. januar 2024 Bare noen tanker..... Sondre, Bjørg, Sander, Bahare, Emilie og Emma....Kunne nok blitt litt kjedelig om det bare var de som skulle lage tv, men uansett for noen fine folk. Cristian håper jeg vi slipper å se mer på tv eller i media generelt. Han har et ufyselig syn på andre mennesker enn seg selv. Er han er parodi eller bare rett å slett så mindre begavet? Unni ser skitten ut og det bokstavelig talt. At hun står over maten med det håret hengende over grytene....æsj! Ser ganske sliten ut og jeg blir litt overrasket over at hun ikke sier i mot Kristian når han gyver løs mot Bahare og Emma. Hun er tross alt eldst og burde vite bedre. Håper Bahare eller Sander vinner. Tror Cato også kommer langt, rett å slett fordi de andre ikke har sjanse mot han i en kunnskapskamp. Fin fyr da. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå