cerruti Skrevet 6. januar 2024 #21 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Unni? Nei, det er hun som var m i Forræder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 6. januar 2024 #22 Del Skrevet 6. januar 2024 Jonette skrev (3 timer siden): Det er stadig reklame for Kjendisfarmen på TV2.. Men hvem er det som ler/GAULER så innmari ? Det er seriøst den verste latter jeg har hørt. Og tviler på at jeg skal se på, må være uten lyd det da! Bjørg Thorhallsdottir! Hun ler fra hjertet og magen, med hele ansiktet og hele kroppen, elsker henne! 😂🥰 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. januar 2024 #23 Del Skrevet 6. januar 2024 ThePinky skrev (13 minutter siden): Bjørg Thorhallsdottir! Hun ler fra hjertet og magen, med hele ansiktet og hele kroppen, elsker henne! 😂🥰 Virkelig?? Synes hun virker så tilgjort. Synes både hun og venninnen hennes er så irriterende i Sofa. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 6. januar 2024 #24 Del Skrevet 6. januar 2024 tirben skrev (1 time siden): Virkelig?? Synes hun virker så tilgjort. Synes både hun og venninnen hennes er så irriterende i Sofa. Sofa er tilgjort 😊 men jeg syns de er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 6. januar 2024 #25 Del Skrevet 6. januar 2024 Heier på Anne Kat!!! Gleder meg til det begynner. 🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. januar 2024 #26 Del Skrevet 7. januar 2024 tirben skrev (11 timer siden): Virkelig?? Synes hun virker så tilgjort. Synes både hun og venninnen hennes er så irriterende i Sofa. Helt enig! Fryktelig påtatt. Ikke et menneske jeg hadde orket å ha min krets tror jeg.. for mye av henne hele tiden rett og slett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar 2024 #27 Del Skrevet 7. januar 2024 Athena Freyja skrev (På 2.1.2024 den 17.09): Begynner å tynnes godt ut i kjendiser, ser jeg...... Synes det er slik i alle kjendis programmer jeg 😛 Men blir interessant med Cato da og hvordan han vil klare seg der, heier på han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. januar 2024 #28 Del Skrevet 9. januar 2024 Så skal vi diskutere Torpet her eller i en egen tråd? Så samt ikke en tråd blir startet så kommer jeg til å skrive om det her i spoilertagg i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soppgiro Skrevet 9. januar 2024 #29 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) ThePinky skrev (På 6.1.2024 den 21.19): Bjørg Thorhallsdottir! Hun ler fra hjertet og magen, med hele ansiktet og hele kroppen, elsker henne! 😂🥰 Gleder meg sååå til å se henne og det herlige vesenet hun er 🥰 blir gøy å se henne og Egil! Endret 9. januar 2024 av Soppgiro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 9. januar 2024 #30 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Noen som har sett første episode? «OH MY GOD» regner med det er et uttrykk eg blir rimelig lei av kjapt😅 Unni g Anne Kath blir nok tidenes deltakere🤞 Og Christian, tidenes mest usympatiske😫 Endret 9. januar 2024 av gladidag 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. januar 2024 #31 Del Skrevet 9. januar 2024 gladidag skrev (3 timer siden): Noen som har sett første episode? «OH MY GOD» regner med det er et uttrykk eg blir rimelig lei av kjapt😅 Unni g Anne Kath blir nok tidenes deltakere🤞 Og Christian, tidenes mest usympatiske😫 Oh my god, tror jeg kan finne på å droppe på grunn av dette... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. januar 2024 #32 Del Skrevet 9. januar 2024 Jonette skrev (På 6.1.2024 den 18.31): Hørte det nå- Unni Askeland. Vet knapt hvem hun eller de andre er. Mulig jeg er for gammel..😉 For gammel til å vite hvem Unni er? Da er du vel snarere for ung. Cato er en kul type, spent på hvordan han overlever i influensergjengen. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 9. januar 2024 #33 Del Skrevet 9. januar 2024 Kålrota skrev (8 minutter siden): For gammel til å vite hvem Unni er? Da er du vel snarere for ung. Cato er en kul type, spent på hvordan han overlever i influensergjengen. Feil! Er over 60, men ung til sinns.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 9. januar 2024 #34 Del Skrevet 9. januar 2024 Fjugur skrev (På 7.1.2024 den 9.00): Helt enig! Fryktelig påtatt. Ikke et menneske jeg hadde orket å ha min krets tror jeg.. for mye av henne hele tiden rett og slett Jeg har ei søster som ler sånn, så jeg får grøssninger når hun ler. Søsteren min er en person som "alle" liker da hun virker veldig sprudlende og utadvendt, men virkeligheten er en helt annen. Hun er veldig mye, avbryter andre for å selv komme til ordet, elsker sin egen stemme å mener den bør høres hele tiden. I eks selskaper der mange er til stede, er det søsters stemme og latter man hører siden hun overdøver alt og alle. Ser at dette var avsporing da... Men bortsett fra latteren så liker jeg hun Bjørg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 9. januar 2024 #35 Del Skrevet 9. januar 2024 Anneisabell skrev (2 timer siden): Oh my god, tror jeg kan finne på å droppe på grunn av dette... Enig! Jeg hører "oh my gadeeeh" hele tiden. Ødeleggende! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 9. januar 2024 #36 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg synes den første episoden var uvanlig kjedelig og uinteressant. Får gi det en episode til før jeg eventuelt bestemmer meg for ikke å følge med videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 9. januar 2024 #37 Del Skrevet 9. januar 2024 Noen som vet hva de gjør med tvekampene til Cato? 😊 Melkespann feks blir liksom litt vanskelig 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. januar 2024 #38 Del Skrevet 9. januar 2024 Gleder meg! Liker casten kjempegodt! Bare et par stk jeg egentlig ikke kjenner (men har hørt navnene). Fargerik og variert gjeng! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 9. januar 2024 #39 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Jeg har sett første episode nå, og forstår egentlig ikke helt alle de negative kommentarene Christian var kanskje litt mye, men vi har kun sett ett program, og i 71 grader nord overrasket han faktisk. Jeg tenker vi får gi det noen episoder til. Synes også kombinasjonen med deltagere var artig, tror det kan bli mye gøy utover. Ser for meg at Daniel vil ha flere sprell, Egil med pianoet er jo bare herlig, Christian og Emma ser jeg for meg det kan skje mye morsomt rundt, og Unni er jo bare seg selv. Tror dette blir en herlig sesong. Og jeg skjønner egentlig ikke helt alt hatet Emma får fra noen brukere her. Jenta er 21 år, er vel godt voksne damer de som sitter å rakker ned på jenta her. Synes Emma er livlig og sprudlende, ikke noe galt i det. Synes alt det styret med gjenferd og hjemsøkt var litt morsomt Jeg er iværtfall veldig positiv etter første episode og fornøyd med casten Endret 9. januar 2024 av Blueberrymuffin 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. januar 2024 #40 Del Skrevet 9. januar 2024 Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Jeg har sett første episode nå, og forstår egentlig ikke helt alle de negative kommentarene Enig! Og skulle tro folk hadde lært... hvor mange var det som ikke dømte influenser Sofie Karlstad på forhånd? Så viste hun at hun hadde skikkelig bein i nesa, jovial og tok en andreplass i konkurransen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå