Fjollefyr Skrevet 17. januar 2024 #281 Del Skrevet 17. januar 2024 Synes Anne Kat godt kan møte motstand til adferden sin. Ja, jeg hadde prøvd så godt jeg kan å ta hensyn. Men nå er jeg type til å leite etter en boks med skruer. Så kommer jeg på at jeg brukte siste for 2 minutter siden og kastet den tomme boksen, og må derfor hente ny boks. Så en utskjelling av en type som henne, utifra hennes antakelser hadde jeg ikke funnet meg i. Synes Daniel Franck oppsummerte det ganske greit. Snurre fingen i luften å si "dette er ubehagelig". Uansett hvor kjipt du har det, er det ikke greit å være kjip med andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #282 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Jadasikkert29 skrev (4 minutter siden): Og derfor velger du å spoile det for andre? Takk. Det er ikke spoiling nå da, den episoden har jo gått på tv for en stund siden. Episoder som alt er vist på lineær tv kan diskuteres. Endret 17. januar 2024 av Klink 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #283 Del Skrevet 17. januar 2024 Fjollefyr skrev (3 minutter siden): Synes Anne Kat godt kan møte motstand til adferden sin. Ja, jeg hadde prøvd så godt jeg kan å ta hensyn. Men nå er jeg type til å leite etter en boks med skruer. Så kommer jeg på at jeg brukte siste for 2 minutter siden og kastet den tomme boksen, og må derfor hente ny boks. Så en utskjelling av en type som henne, utifra hennes antakelser hadde jeg ikke funnet meg i. Synes Daniel Franck oppsummerte det ganske greit. Snurre fingen i luften å si "dette er ubehagelig". Uansett hvor kjipt du har det, er det ikke greit å være kjip med andre. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 17. januar 2024 #284 Del Skrevet 17. januar 2024 1 minutt siden, Fjollefyr said: Synes Anne Kat godt kan møte motstand til adferden sin. Ja, jeg hadde prøvd så godt jeg kan å ta hensyn. Men nå er jeg type til å leite etter en boks med skruer. Så kommer jeg på at jeg brukte siste for 2 minutter siden og kastet den tomme boksen, og må derfor hente ny boks. Så en utskjelling av en type som henne, utifra hennes antakelser hadde jeg ikke funnet meg i. Synes Daniel Franck oppsummerte det ganske greit. Snurre fingen i luften å si "dette er ubehagelig". Uansett hvor kjipt du har det, er det ikke greit å være kjip med andre. Er enig her. Å jeg kjenner meg igjen 😅 Likevel ser jeg hvor Anne Kat kommer fra. Når det er sagt,spørs det vel hvor lurt det var å delta på et reality program uten særlig tilretteleggelse mtp den sinnstilstanden hun er i. Det virker jo som hun overhodet ikke har akseptert og er komfortabel med den triste situasjonen hun er i med synet sitt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 17. januar 2024 #285 Del Skrevet 17. januar 2024 Skjønner at det må være utrolig kjipt å gradvis miste synet, men når man frivillig stiller opp i en stor tv-produksjon på en gård så må man nesten regne med at ikke alt er 100% tilrettelagt for denne ene personen. Blir litt som at Cato Zahl skulle klage på at det er kuer som må melkes. Mulig jeg har litt tungt for det og har ikke sett episoden enda, men hvorfor kunne hun ikke bare stå over akkurat den aktiviteten? 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 17. januar 2024 #286 Del Skrevet 17. januar 2024 Sol79 skrev (4 timer siden): Skjul innhold Det står jo ganske tydelig øverst i artikkelen at den spoiler dagens episode, men nå spoila jo du det for alle her inne som ikke har sett på enda. Skjønner ikke alt om denne spoilinga.. Vet det er bestemt her at alt må skrives i spoilertag før episodene er sendt på lineær tv. Men hvem er det som leser her FØR de har sett episodene uansett? Ikke så mye å bidra med da, eller? 🤷♀️😊 Jeg stiller meg bare undrende til det, men skjønner at det er og vil fortsette å være slik. Jeg selv leser ikke her FØR jeg har sett det jeg vil se... Avisene kan man ikke styre, og hvis det er veldig viktig, så lar man være å lese på VG også da, FØR man har sett det man skal se. Nyheter kan man jo få i mange andre kanaler.😊 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. januar 2024 #287 Del Skrevet 17. januar 2024 Legger i spoiler siden det gjelder onsdagens episode Spoiler Jeg har ikke lest artikkelen i vg. Men på tv fremstår det som at seremonien i skumringa var grunnen som fikk AK til å trekke seg. Det må ha vært dråpen da, summen av MANGE ting fra produksjonens side? Kunne hun ikke bare stått over seremonien, slik pastoren gjorde? Jeg digger Sander og har heiet på han siden start. Og ikke mindre etter dagens episode akkurat. Fin fyr! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 17. januar 2024 #288 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) lin skrev (24 minutter siden): Legger i spoiler siden det gjelder onsdagens episode Vis skjult innhold Jeg har ikke lest artikkelen i vg. Men på tv fremstår det som at seremonien i skumringa var grunnen som fikk AK til å trekke seg. Det må ha vært dråpen da, summen av MANGE ting fra produksjonens side? Kunne hun ikke bare stått over seremonien, slik pastoren gjorde? Jeg digger Sander og har heiet på han siden start. Og ikke mindre etter dagens episode akkurat. Fin fyr! Spoiler Virker som Farmen ble litt for mye for AK. Med hennes handikap trenger hun mer trygghet, rutiner og rammer rundt hverdagen. Nytt sted, nye folk, og plutselig innrykk med nye folk til fest på kvelden ble litt mye for henne. Endret 17. januar 2024 av Castor Troy 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. januar 2024 #289 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Kaisamaia skrev (30 minutter siden): Skjønner ikke alt om denne spoilinga.. Vet det er bestemt her at alt må skrives i spoilertag før episodene er sendt på lineær tv. Men hvem er det som leser her FØR de har sett episodene uansett? Ikke så mye å bidra med da, eller? 🤷♀️😊 Jeg stiller meg bare undrende til det, men skjønner at det er og vil fortsette å være slik. Jeg selv leser ikke her FØR jeg har sett det jeg vil se... Avisene kan man ikke styre, og hvis det er veldig viktig, så lar man være å lese på VG også da, FØR man har sett det man skal se. Nyheter kan man jo få i mange andre kanaler.😊 Hvis man ikke vil få spoilet episoden så burde man ikke gå inn i denne tråden nei, helt riktig. Men det er totalt unødvendig og uforståelig at det skal være så vanskelig å forholde seg til trådens regler. Jeg driter i om ting spoiles for min egen del, dette er ikke Game of Thrones som faktisk er spennende, reality er mer interessant og handler mer om det mellommenneskelige for meg. Følger ikke med fordi det sitrer i kroppen og jeg lurer på hva som vil skje liksom. Men jeg skjønner at folk ikke vil vite hva som skjer likevel. For noen er det spenning i å plutselig se at noen trekker seg, hvem som krangler med hvem og om storbonden får finalekniv etc. Og det burde være mulig å kunne diskutere siste episode som har gått på lineærTV i et par dager før hele tråden handler om noe nytt som har skjedd. Det er jo derfor vi henger i denne tråden alle sammen, for å diskutere det som skjer i programmet. Greit å få litt tid til det uten fare for spoiling. Og de som ser lineært føler de henger etter og tar opp gammelt nytt på onsdager når halvparten av folka i tråden har sett ny episode og driter i hva som skjedde forrige episode. Og svarer de som streamer en som spør om noe som bare har blitt vist lineært så får man også mange svar som "bare vent å se du", "du tar så feil at du aner ikke, du ser i kveld", osv. Det blir nesten som to parallelle diskusjoner i samme tråd, når noen vet noe andre ikke vet. Det kunne vært to tråder, en for streaming og en for lineærTV. Disse spoilertagsene som halve tråden består av er også dritirriterende. 😅 Endret 17. januar 2024 av Blåttvann 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 17. januar 2024 #290 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Hva synes dere om måten Christian oppførte seg mot Bahare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar 2024 #291 Del Skrevet 17. januar 2024 Kaisamaia skrev (1 time siden): Skjønner ikke alt om denne spoilinga.. Vet det er bestemt her at alt må skrives i spoilertag før episodene er sendt på lineær tv. Men hvem er det som leser her FØR de har sett episodene uansett? Ikke så mye å bidra med da, eller? 🤷♀️😊 Jeg stiller meg bare undrende til det, men skjønner at det er og vil fortsette å være slik. Jeg selv leser ikke her FØR jeg har sett det jeg vil se... Avisene kan man ikke styre, og hvis det er veldig viktig, så lar man være å lese på VG også da, FØR man har sett det man skal se. Nyheter kan man jo få i mange andre kanaler.😊 Jeg ser ikke lineært selv lenger, men da jeg så det lineært likte jeg (og de andre som så det lineært) å diskutere MENS vi så det på tv. Da er det kjedelig å få slengt i trynet at Gudrun tapte tvekampen eller at Randulf vant hele farmen. Bedre å legge det i spoilertags da så de som syns det er gøy å diskutere i "sanntid" mens det går på tv har mulighet til det. Så selv om jeg ser det på tv2 play selv er jeg helt for å putte ting i spoilertags før det er vist på tv. For det er mange som ser det lineært også, kanskje flere nå enn for noen år siden pga at alt er blitt så dyrt. Mange må gi avkall på strømmetjenester og andre unødvendige ting. Og de som sier at de ikke vet når det går, er vel ikke så vanskelig å sjekke tv-guiden på tv2 vel? Jeg leser heller ikke i tråden før jeg har sett det lenger og prøver å holde meg unna nettavisene. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. januar 2024 #292 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) BrukonymAner skrev (2 timer siden): men hvorfor kunne hun ikke bare stå over akkurat den aktiviteten? Spoiler Hvorfor hun ikke stod over den, er også spørsmålet jeg sitter igjen med. VG kunne spurt 🙊 Endret 17. januar 2024 av totti_1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. januar 2024 #293 Del Skrevet 17. januar 2024 Fountaine skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Hva synes dere om måten Christian oppførte seg mot Bahare? Spoiler Har ikke sett, men så lenge det er TV-gull er jeg fornøyd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #294 Del Skrevet 17. januar 2024 Fountaine skrev (17 minutter siden): Skjul innhold Hva synes dere om måten Christian oppførte seg mot Bahare? Spoiler Kom helt uventet. Rart å bli så sint fordi Bahare sa hun syns synd på høna som ble hakket så på. Mulig flere ting har skjedd, men på tv kommer utbruddet brått på og virker helt upassende. Han oppfører sec helt på trynet og burde blitt utkastet. Tidligere har det vært både utbrudd og heftige diskusjoner, men som oftest har den ene parten kommet med kritikkkverdige utsagn eller gjort noe som kan forårsake det. Denne gangen fordi Bahare hadde omsorg for ei høne og ellers fordi han ikke liker henne sånn bare fordi…. ? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #295 Del Skrevet 17. januar 2024 jukkapalme skrev (13 minutter siden): Jeg ser ikke lineært selv lenger, men da jeg så det lineært likte jeg (og de andre som så det lineært) å diskutere MENS vi så det på tv. Da er det kjedelig å få slengt i trynet at Gudrun tapte tvekampen eller at Randulf vant hele farmen. Bedre å legge det i spoilertags da så de som syns det er gøy å diskutere i "sanntid" mens det går på tv har mulighet til det. Så selv om jeg ser det på tv2 play selv er jeg helt for å putte ting i spoilertags før det er vist på tv. For det er mange som ser det lineært også, kanskje flere nå enn for noen år siden pga at alt er blitt så dyrt. Mange må gi avkall på strømmetjenester og andre unødvendige ting. Og de som sier at de ikke vet når det går, er vel ikke så vanskelig å sjekke tv-guiden på tv2 vel? Jeg leser heller ikke i tråden før jeg har sett det lenger og prøver å holde meg unna nettavisene. Hvor finner man TV-guiden til tv2? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. januar 2024 #296 Del Skrevet 17. januar 2024 Klink skrev (2 minutter siden): Hvor finner man TV-guiden til tv2? ☺️ På tv2.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 17. januar 2024 #297 Del Skrevet 17. januar 2024 Klink skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Kom helt uventet. Rart å bli så sint fordi Bahare sa hun syns synd på høna som ble hakket så på. Mulig flere ting har skjedd, men på tv kommer utbruddet brått på og virker helt upassende. Han oppfører sec helt på trynet og burde blitt utkastet. Tidligere har det vært både utbrudd og heftige diskusjoner, men som oftest har den ene parten kommet med kritikkkverdige utsagn eller gjort noe som kan forårsake det. Denne gangen fordi Bahare hadde omsorg for ei høne og ellers fordi han ikke liker henne sånn bare fordi…. ? Spoiler Han oppførte seg som en drittunge. "Ut, bare gå ut nå". Hvem faen tror han at han er. Og så sier han i tillegg at storbonden er balleløs fordi han velger han til førstekjempe. 😂🤣 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 17. januar 2024 #298 Del Skrevet 17. januar 2024 Fountaine skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Hva synes dere om måten Christian oppførte seg mot Bahare? Spoiler Usmakelig oppførsel, og for meg var det dritvondt å se på. For en forbanna tulling, du sier ikke til et annet menneske at personligheten deres suger. Kan ha noe å gjøre med at jeg er gravid, men jeg begynte faktisk å grine såpass mye av den situasjonen der at jeg måtte skru av programmet 😅 Fikk så vondt av Bahare, og ser for meg at det der er noe hun kommer til å tenke på LENGE. Det å bli fortalt at du er et kjedelig menneske som ikke har personlighet er ordentlig tungt. Virker heldigvis som at de fleste andre der inne slår ring om henne, og det er bra! Håper hun virkelig skjønner at det der ikke handler om henne. Jeg synes Bahare gjorde en flott jobb som storbonde, og virker som et fint menneske. 21 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar 2024 #299 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Cristian er det største rasshølet i farmens historie! Fy faen, at det går an! Han eier ikke empati for hverken mennesker eller dyr og han sto og gliste da den stakkars høna ble avlivet 🤬 Og oppføre seg så jævlig mot Bahare og Emma fordi de har empati med den stakkars høna som ble mobbet og hakket på av de andre hønene, hva faen? Han hadde fortjent å være hakkekylling selv, den oppblåste drittsekken! Skjønner forresten ikke hvorfor de ikke tok høna ut av flokken før, det kunne kanskje reddet livet dens Stakkars Bahare, jeg fikk skikkelig vondt av henne Hun har jo masse personlighet og virker både snill og omsorgsfull i motsetning til Cristian som er tidenes drittsekk. Han burde heller operert personligheten sin enn hue, ræva, tenna og nesegrevet. Foreldrene må være stolte Lurer på hva Anne Kat har røyka som kaller Cristian hel ved Litt synd hun trakk seg syns jeg, men sikkert det beste for henne. Men hun kunne vel bare latt være å være med på det ritualet og holdt seg inne i huset? Eller Unni kunne ledet henne? Jeg forsvarer ikke oppførselen hennes, men hadde håpet hun skulle roe seg litt og være der mer. For hun får til mye selv om hun ser ekstremt dårlig. Må være fryktelig å miste synet mer og mer på den måten der Så jeg forstår henne selv om jeg absolutt ikke forsvarer den dårlige oppførselen hennes. Er skuffet over henne, for hun er en av de jeg hadde gledet meg mest til å se. At Daniel trakk seg gjorde meg ingenting, egentlig. Digga meg litt at Cristian mistet sine to nærmeste. Og Sander, for en mann! 😻 Elsker at han valgte Cristian som 1.kjempe. Ikke alle hadde turt det. Og Cristian bare "han er en jente og eier ikke baller" Altså, er det noen som virkelig har baller er det Sander! Cristian, derimot, en selvopptatt, klysete jålebukk som oppfører seg som en trassig fjortis. Leste også at han hater dyr, altså hva faen gjør han på gården da? 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar 2024 #300 Del Skrevet 17. januar 2024 Klink skrev (12 minutter siden): Hvor finner man TV-guiden til tv2? ☺️ Her: https://www.tv2.no/tvguide/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå