Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Panda202 skrev (1 time siden):

Gud så kjedelig det hadde blitt om det var fem Bahare og fem Emilie på farmen. De liker jo bare de som er lik seg selv. Syns Unni er ei artig dame som tar vare på og kommer overens (og ikke) med alle slags forskjellige mennesker. Til og med Christian. Syns hun fortjener det like mye som alle andre, er vel ikke om å gjøre å gjøre alt riktig på veien. Snorketisnork 😴😴

Heller fem Bahare enn fem Unni 😝

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på Emile og Unni😊De er de kuleste😁😎Håper også på mer varme godværsdager,så me kan se mer nippler,ikke mye så er mer pirrende😱😅

Endret av Lolalot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda202 skrev (1 time siden):

Gud så kjedelig det hadde blitt om det var fem Bahare og fem Emilie på farmen. De liker jo bare de som er lik seg selv. Syns Unni er ei artig dame som tar vare på og kommer overens (og ikke) med alle slags forskjellige mennesker. Til og med Christian. Syns hun fortjener det like mye som alle andre, er vel ikke om å gjøre å gjøre alt riktig på veien. Snorketisnork 😴😴

Enig! Om ikke Unni hadde vært der hadde det vært veldig kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For min del hadde jeg håpt at Unni skulle vinne over Emilie i matlaging etter reaksjonen hennes når Unni kom tilbake. Unni var også bedre enn Emilie f.eks på Hest. Det irriterer meg også litt at Emilie så på seg selv som storfavoritt, men at det var "ok" å tape for Sander fordi hun unnet ham det. 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg synes det er litt kleint at Sander vant. Jeg føler det lå i kortene at han kom til å komme til semifinalen han også. Jeg synes produksjonen la vel til rette for det ved at de skulle lage et av de enkleste rettene som er blitt laget i mat-konkurransen noen sinne. 

Nå kan det hende Sander overdrev hvor lite han faktisk lager mat selv, men helt ærlig. Jeg følte dette ble litt for dumt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Glad Unni ikke gikk videre, det hadde vært urettferdig overfor alle de som har slitt i 6 uker på gården.   Hvordan er det mulig å slite med tiden når man kun skal koke et egg og lage en deig samt steke 1 kake?    

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (44 minutter siden):

Heller fem Bahare enn fem Unni 😝

Blir vanskeligere og finne 5 Unni. Det er poenget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (35 minutter siden):

Fem Unni hadde vært underholdning da!  

Hadde blitt en tykk røyk på gården da 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolalot skrev (41 minutter siden):

Heier på Emile og Unni😊De er de kuleste😁😎Håper også på mer varme godværsdager,så me kan se mer nippler,ikke mye så er mer pirrende😱😅

Er du i uke 1 eller? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Kokkekonkurransen var latterlig. Altfor lett! Den pleier jo ikke være så enkel som dette.

Spoiler

Sikkert tilrettelagt pga Cato

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Kokkekonkurransen var latterlig. Altfor lett! Den pleier jo ikke være så enkel som dette.

Spoiler

Lett? Var jo kun Sander som klarte det. 😂 Altså...ingen av "favorittene" klarte å få til et bløtkokt egg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så gøy episode! Arti at Sander vant kokkekonkurransen. Moro at Unni gjorde det bra i hesteløypa, og koste seg med vin og røyk under matlaginga, alt i veeeldig sakte film 🤣 Velfortjente finaleplasser!

Endret av Boetica
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille Ivar, som ikke ville dra. Det der synes jeg egentlig er ganske kjipt. De plasserer en valp blant folk i noen uker så den blir knyttet til dem, for så å rive den vekk fra alt kjent og trygt. 

• Liker 21
  • Hjerte 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (7 minutter siden):

Stakkars lille Ivar, som ikke ville dra. Det der synes jeg egentlig er ganske kjipt. De plasserer en valp blant folk i noen uker så den blir knyttet til dem, for så å rive den vekk fra alt kjent og trygt. 

De burde la en av deltakerne adoptere den.  

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

De burde la en av deltakerne adoptere den.  

Ja, absolutt!!

Har tenkt flere ganger at Bahare burde ha den hunden!

• Liker 6
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...