Grüner Skrevet 30. januar 2024 #721 Del Skrevet 30. januar 2024 frøkna skrev (På 29.1.2024 den 14.00): Jeg fikk inntrykk av at de deltakerne som har slitt med oppholdet og som vurderer å trekke seg fikk brev. Var det ikke litt tidlig å få brev? Ble jo overrasket over at i samme episode fikk jeg inntrykk av at Emma, Unni og Emilie alle vurderte å trekke seg. Sondre fikk jo også brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #722 Del Skrevet 30. januar 2024 Dagens episode: Spoiler Emilie ble storbonde, så spoileren til TV2 forrige uke var komplett. Ukesoppdraget er voldsomt stort og omfattende for 8 stk, herav med late Unni og armløse Cato på laget. Og igjen skal de varte opp naboskapet. Det er så kunstig. Mengden legger opp til at Emilie ikke skal lykkes med å få kniv. Patetisk. Med mindre 3-4 stk kommer fra Torpet for å hjelpe tidlig i uka? Det ligger ikke an til det nå. Som regel fokuserer produksjonen på storbonden den uken vedkommende er storbonde, men episoden i dag handlet mest om Emma og spesielt Unni. Og Unni synes jeg er uinteressant å se på. Er kun fakter og lite underholdning i henne. Jeg skjønner godt hvorfor Emilie hadde litt klump i magen rundt henne. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar 2024 #723 Del Skrevet 30. januar 2024 (endret) Spoiler Emilie ble selvfølgelig storbonde og tok selvfølgelig med seg Sander og Bahare på storbondeloftet. Hvem ellers, liksom? Syns Cato hadde fortjent å få komme på storbondeloftet, han er vel den eneste som ikke har vært der. Håper han blir storbonde, eller i hvert fall i det minste hjelper neste uke. Det er vel siste ordinære uke. Mye kan sies om Unni og hennes latskap og divanykker, men jeg syns hun er den morsomste der. Jeg ler godt av mye av det hun sier. Hun er irriterende også, men samtidig må jeg bare le av henne. Gøy at hun og Emma har blitt så gode venner selv om jeg finner Emma fryktelig irriterende og umoden. Ja, hun er ung, men hun er ikke 14 år heller da. Samtidig har jeg veldig stor respekt for henne og alt hun har vært igjennom og hun virker jo snill og god da, bare veeeldig irriterende. Hehe, jeg lo godt da Emma sa at Unni er litt eldre enn henne og så er hun 40 år eldre 😂 Kunne vært bestemoren hennes. Men vennskap har ingen alder. Enig med Unni i at Emilie er sånn flink pike som sier og gjør de rette tingene hele tiden. Hun er nesten irriterende perfekt. Misforstå meg rett, jeg liker Emilie kjempegodt og har et kjempegodt inntrykk av henne, hun virker både snill og inkluderende. Men det er ikke noe underholdning i henne. Se på en gjeng med flinkiser som bare er bestiser er ikke veldig underholdende. Savner Anne Kat og raseriutbruddene hennes selv om jeg forstår veldig godt at hun trakk seg. Lurer på hvem som blir 1.kjempe i morgen. Tror det blir Unni og håper faktisk hun vinner kampen. Endret 30. januar 2024 av jukkapalme 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 30. januar 2024 #724 Del Skrevet 30. januar 2024 Cid skrev (På 29.1.2024 den 18.29): Hva betyr det? Hammer, slegge, likt men forskjellig, på en måte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 30. januar 2024 #725 Del Skrevet 30. januar 2024 (endret) Spoiler Problematisk for Unni å ta oppvasken fordi hun er så høy....really? 😂 Endret 30. januar 2024 av Mollebolle 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 30. januar 2024 #726 Del Skrevet 30. januar 2024 Mollebolle skrev (1 time siden): Skjul innhold Problematisk for Unni å ta oppvasken fordi hun er så høy....really? 😂 Skjønner jeg godt. Den benken er alt for lav. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 31. januar 2024 #727 Del Skrevet 31. januar 2024 Synes Emma ligner sånn på Kate Moss. Så pen 🥰 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 31. januar 2024 #728 Del Skrevet 31. januar 2024 Litt kjedelig sesong nå som Christian, Kristin og Anne Kat er ute. Nå er det bare så koselig der inne, alle er så fornuftige og flinke, null drama. Håper ikke Unni forsvinner med det første. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #729 Del Skrevet 31. januar 2024 tøydokka skrev (4 timer siden): Litt kjedelig sesong nå som Christian, Kristin og Anne Kat er ute. Nå er det bare så koselig der inne, alle er så fornuftige og flinke, null drama. Håper ikke Unni forsvinner med det første. Jeg synes det ble mye triveligere å se på etter at Cris og Kat dro, Kristin var det jo ingen drama rundt 😅 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 31. januar 2024 #730 Del Skrevet 31. januar 2024 Spoiler Emilie burde valgt Unni til førstekjempe. Cato står jo skikkelig på! Veldig sjokkert over valget. 16 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 31. januar 2024 #731 Del Skrevet 31. januar 2024 Flowrrpowrr skrev (25 minutter siden): Skjul innhold Emilie burde valgt Unni til førstekjempe. Cato står jo skikkelig på! Veldig sjokkert over valget. Spoiler Det gjorde vondt i hjertet å se dagens førstekjempevalg. Jeg klarer ikke å fatte at det ikke ble Unni. Mistet litt respekt for Emilie må, som jeg vanligvis er fan av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 31. januar 2024 #732 Del Skrevet 31. januar 2024 Så dårlig valg…. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 31. januar 2024 #733 Del Skrevet 31. januar 2024 Spoiler Lurer på om Emilie er redd for å få Unni som fiende? Ser for meg at Unni kunne laget et surt h****** dersom hun hadde blitt valgt som førstekjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 31. januar 2024 #734 Del Skrevet 31. januar 2024 1 hour ago, Flowrrpowrr said: Reveal hidden contents Emilie burde valgt Unni til førstekjempe. Cato står jo skikkelig på! Veldig sjokkert over valget. Spoiler Oi, nå ble jeg litt sjokka. Har ikke sett kveldens episode selv enda. Det må jo være av frykt at Emilie har valgt Cato og ikke Unni. Hadde hun valgt Unni, er nok sjansen stor for at Bahare hadde blitt valgt til 2. kjempe, og det ville nok ikke Emilie....uansett dette blir spennende. Hvem kan slå Cato i en tvekamp?? Vil tro det står mellom kunnskap og tønnesjakk. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 31. januar 2024 #735 Del Skrevet 31. januar 2024 Mollebolle skrev (48 minutter siden): Skjul innhold Spoiler Håper han velger Unni og slår henne ut. Om hun er raus velger hun Cato som storbonde. Tror Cato passer den rollen veldig fint. Dessuten vil jeg gjerne se ham i finalen, og er spent på hva slags oppgaver det da vil bli. Hvem kan slå Cato i en tvekamp?? Vil tro det står mellom kunnskap og tønnesjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 31. januar 2024 #736 Del Skrevet 31. januar 2024 Spoiler Håper han velger Unni og slår henne ut. Om hun er raus velger hun Cato som storbonde. Tror Cato passer den rollen veldig fint. Dessuten vil jeg gjerne se ham i finalen, og er spent på hva slags oppgaver det da vil bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. januar 2024 #737 Del Skrevet 31. januar 2024 Off topic, men jeg ønsker meg en et tv-program med Cato i hovedrollen, der han viser hvordan han løser praktiske gjøremål i hverdagen ved hjelp av protesen sin! Det er så utrolig imponerende å se han i aksjon 😃 Og jeg blir også nysgjerrig på hvordan man tilpasser og utvikler proteser generelt, og får de til å passe med funksjonen hver enkelt har igjen i «stumpene» sine. Og hvordan mekanismene inni protesene fungerer. Og hvordan man trener seg opp til å bruke de. Nysgjerrig på alt! TV2, anyone, lag et program om dette! 😃 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #738 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) Dagens episoder: Spoiler Bryllup: Kunstig opplegg med arrangert skuespill hvor Pauline er i spissen. Er som å se en dårlig episode av Hotel Cæsar. Fy så traust. Et skikkelig bunnpunkt. Emmas latterkick under Unnis tale berget litt av arrangementet for min del. Hyggelig å se Emma prøve seg på andre ting enn å sose rundt innendørs sammen med Unni. Førstekjempevalg: Emilie velger overraskende nok Cato. Wow. Og begrunner det av konkurransemessige og personlige grunner. Vell... Cato bidrar lite sosialt (sa han selv i starten av programmet i dag), han bidrar begrenset rundt oppdrag selv om han visstnok bidrar mye ellers, og han er et skikkelig kunnskapshode som man ikke burde møte i finalen. Så begrunnelsen er fair. Og selv om han er en fin fyr uten armer som snakker om utenforskap mens han gråter så det er ingenting umoralsk ved å velge han. Han er en fullverdig deltaker og Emilie har sin fulle rett til å velge han. Men det er rart at Emilie ikke velger Unni sett i lys av Emilies uttalelser i mediene i ettertid. Unni har gitt Emilie magevonde flere ganger, legger ned lite arbeidsinnsats og har ingen særlig relasjon til Emilie. Likevel forstår jeg at Emilie tenker at hun kan slå Unni i det meste inn mot en finale og seier, så sånn sett... Bare ikke Emilie fredet Unni fordi Emilie var redd for autoriteten Unni, for det er bare pusslig, men det får vi aldri vite. Emilie presterer visstnok å si at hun "elsker Unni" på slutten av programmet, og det fremstår helt rart i kontekst alt. Ja, nei, litt blandet følelser om førstekjempevalget, men det er et spenstig og atypisk valg av Emilie. Et valg jeg ikke trodde hun hadde i seg. For jeg tenkte at Cato basert på sitt handicap var fredet til finaleuken av alle. Men blir spennende å se hvem Cato velger, og hvilke begrensninger det blir rundt tvekamp, og om det blir begrensninger. Tenker at Unni og Emma ligger an til å bli andrekjempe nå. Og møtes Cato og Unni til kamp, så er det vinn-vinn for Emilie. Men kan det være så enkelt at Cato velger Emma, og Emma ryker, fordi produksjonen har gitt Emma særlig mye TV-tid denne uken? La oss nå ikke håpe at Farmen har blitt så forutsigbar da... Endret 31. januar 2024 av Ctrl 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2024 #739 Del Skrevet 31. januar 2024 Sitter inne å hekler i 2 dager. Emma: Dette er helvetesuka! 🤣🤣🤣 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 31. januar 2024 #740 Del Skrevet 31. januar 2024 1 hour ago, Ctrl said: Dagens episoder: Hide contents Bryllup: Kunstig opplegg med arrangert skuespill hvor Pauline er i spissen. Er som å se en dårlig episode av Hotel Cæsar. Fy så traust. Et skikkelig bunnpunkt. Emmas latterkick under Unnis tale berget litt av arrangementet for min del. Hyggelig å se Emma prøve seg på andre ting enn å sose rundt innendørs sammen med Unni. Førstekjempevalg: Emilie velger overraskende nok Cato. Wow. Og begrunner det av konkurransemessige og personlige grunner. Vell... Cato bidrar lite sosialt (sa han selv i starten av programmet i dag), han bidrar begrenset rundt oppdrag selv om han visstnok bidrar mye ellers, og han er et skikkelig kunnskapshode som man ikke burde møte i finalen. Så begrunnelsen er fair. Og selv om han er en fin fyr uten armer som snakker om utenforskap mens han gråter så det er ingenting umoralsk ved å velge han. Han er en fullverdig deltaker og Emilie har sin fulle rett til å velge han. Men det er rart at Emilie ikke velger Unni sett i lys av Emilies uttalelser i mediene i ettertid. Unni har gitt Emilie magevonde flere ganger, legger ned lite arbeidsinnsats og har ingen særlig relasjon til Emilie. Likevel forstår jeg at Emilie tenker at hun kan slå Unni i det meste inn mot en finale og seier, så sånn sett... Bare ikke Emilie fredet Unni fordi Emilie var redd for autoriteten Unni, for det er bare pusslig, men det får vi aldri vite. Emilie presterer visstnok å si at hun "elsker Unni" på slutten av programmet, og det fremstår helt rart i kontekst alt. Ja, nei, litt blandet følelser om førstekjempevalget, men det er et spenstig og atypisk valg av Emilie. Et valg jeg ikke trodde hun hadde i seg. For jeg tenkte at Cato basert på sitt handicap var fredet til finaleuken av alle. Men blir spennende å se hvem Cato velger, og hvilke begrensninger det blir rundt tvekamp, og om det blir begrensninger. Tenker at Unni og Emma ligger an til å bli andrekjempe nå. Og møtes Cato og Unni til kamp, så er det vinn-vinn for Emilie. Men kan det være så enkelt at Cato velger Emma, og Emma ryker, fordi produksjonen har gitt Emma særlig mye TV-tid denne uken? La oss nå ikke håpe at Farmen har blitt så forutsigbar da... Spoiler Jeg ble overrasket over førstekjempevalget, men kanskje mye fordi jeg kanskje har fått for meg at ingen ville ha hjerte til å velge han. Det er absolutt et fair valg, for han er virkelig en stor konkurrent. Men han er også en jeg virkelig unner å vinne, og jeg ville heller tapt mot han enn f.eks Emma og Unni i en finale. Han er verdig, og han er en forbasket stor inspirasjon. Unni var selv skyld i feilet ukesoppdrag forrige uke, og det irrriterer meg at hun ikke har tatt eierskap til det. Derfor syns jeg hun skulle vært valgt denne uken, men forhåpentligvis blir hun valgt neste uke. Jeg tror og håper Cato velger letteste motstander - Emma. Hun er ei nydelig snuppe som sprer mye positivt, men det er andre jeg heller vil se i finalen. Men, ryker Emma, så blir vel Unni storbonde igjen 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå